November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hee Ilse; wat een eikel! Wat heeft dat er nou mee te maken? I vind het nogal bot. Je sliep altijd al slecht he? Wat hielp je vroeger om toch een beetje te slapen? Ik vind het echt heel erg klote meis, ik vind het niet normaal dat ze je zo aan laten modderen

2. Niet meer actief

Klopt helemaal Peetje, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar dan praat je over 4 a 5 uur slaap per nacht. Das voor veel mensen te weinig, maar voor mij is dat een redelijk gemiddelde nacht. De laatste maanden liep dat al terug naar 3 uur per nacht, maar sinds een week of 2 is het bagger en mag ik blij zijn als ik überhaupt in slaap val en een uurtje meepak. Ik ben nu dus bijvoorbeeld al zo'n 48uur aan 1 stuk wakker. En geloof me, dat breekt je. Ik zou er heel wat voor over hebben om gewoon weer die 4 uur te kunnen slapen, alles is beter dan dit. Ben er echt depri van en kan wel janken.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    he Peet, als het hier niet doorzet kunnen we binnenkort wel wat afspreken

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Jezus ik vind 3 a 4 uur inderdaad al weinig! Dit is echt niet normaal, je gaat niet autorijden hoop ik he? Ik vind het echt heel klote Ilse, zou willen dat ik je kon helpen. Gewoon even eruit gooien alles.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah Ilse, dat is echt niet tof.... Ik zou je zo graag wat van mijn slaapuurtjes geven, ik val om de haverklap juist ongewenst in slaap!

Lompe gast, die gyn zeg, daar heb je dus echt niets aan. Maar ook wel vreemd dat jouw VK het blijkbaar toch niet helemaal goed van tevoren had overlegd of kortgesloten. Tenminste, zo klinkt het wel?

Ga je zo lekker een warme douche nemen, een warme beker melk drinken en onder de warme wol kruipen met de allerergste bladen die er zijn? even over ellende van anderen lezen wil ook nog wel eens opluchten namelijk ;)

Heel veel sterkte meis en laat dat koppie maar even hangen hoor, dat mag ook wel eens. Liefs xx

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ja muchas gracias maria (op m'n beste spaans hahahahahaha) Ik verveel me echt helemaal dood, jij niet? Dit is gewoon niet goed voor je hersenen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je bevalt, maar mocht je nou nie bevallen zijn dan kunnen we wel iets afspreken voor aankomende week ofzo. Ik kan je trouwens ook naar het MMC rijden hoor als het moet hihii

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hebben jullie trouwens allemaal een vuilniszak in je auto liggen?

8. Niet meer actief

Ik ga niet autorijden nee :) Dat doe ik al een paar weken niet meer hoor, ik heb een nogal lage auto en daar kom ik niet eens meer in of uit. M'n moeder heeft me vanmorgen opgehaald uit t ziekenhuis en is hier nu nog.

Ach ja, tis ook net wat je gewend bent, als je normaal altijd 8 uur slaapt, ben je al gebroken bij 4 uur. Als je normaal 5 uur slaapt, dan is 4 uur best te doen, dat scheelt maar een uurtje en je raakt er op den duur aan gewend. Maar zoals nu, helemaal niet slapen, dat is gewoon niet te doen meer.

Vannacht om 3 uur ben ik de gang opgelopen om maar even aan een verpleegster te melden dat ik niet sliep, want ze zouden niet komen kijken ivm het risico dat ik er wakker van zou worden. Ze waren dan ook erg verbaasd dat ik niet sliep, want het zou een paardenmiddel geweest zijn in een hele hoge dosis. Tja, heb ik in elk geval bewezen dat ik geen paard ben he :)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    afgesproken peet, we spreken gewoon onder voorbehoud iets af.... ik verveel me namelijk ook te pletter
    hier geen zak in de auto, maar het is toch maar een leaseauto.... moet eigenlijk wel iets op de bank gaan leggen voor de zekerheid

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    :( mijn collega belt net
    "in mijn agenda staat dat jij nu aan het puffen bent"

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    als je wilt dan kom ik wel richting jou, dan hoef jij niet te bevallen in de auto onderweg hahaha. En idd als je je nie goed voelt, of je hebt ff geen zin dan zeg je gewoon af. Of als je gaat bevallen dan merk ik dat wel als ik aan de deur sta en je bent niet thuis haha.

Ja ik ga er maar een vuilniszak opleggen want ik hoor dat die vlekken noooooooit meer uit je bekleding gaan

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    :evil: :evil: :evil: KILLLLLLL

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    en via de hyves:

nee ik ben olifant nou goed ik moet nog 2 maanden GRRRRR

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mij is alles goed!

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik vond je er altijd al wel een beetje apart uitzien, maar kon er mijn vinger niet op leggen. Maar nu weet ik het, foei, das ook een beetje carola-achtig he. Olifant zijn en je als zwangere vrouw voordoen

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ff beschuitje smeren BRB

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Is iedereen nou weg? :'(

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    maar er is niemand anders

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    saai zeg, als ik nu al naar mijn werk ga dan lijk ik wel heeeeeel wanhopig hahahaa

Deel Deze Pagina