ik heb weer een punt gehaald voor een werkstuk... had het een beetje afgeraffeld en gewoon opgestuurd, ik had zoiets van.... ik hoor het wel als het niet goed is...\ en hij had wel kritiek maar toch een 7 dus ik denk.... schijt, heb het gehaald
toe maar toe maar, worstenbroodjes! ik zit hier te wachten tot ik naar mijn werk kan gaan zonder wanhopig over te komen. denk dat ik vast mijn sokken aan ga doen en mezelf ga 'rollen' (met zo'n plakroller, lang leve katten!)
sprak net ff Jean-Paul op msn, Esther ligt nog in het ziekenhuis. Ze dachten een lichte hartruis te horen bij Vincent. Maar niets ernstigs zei hij. Het is idd snel gegaan. Ze heeft een weeenstorm gehad en binnen 3,5 uur volledige ontsluiting. Hij gaf aan dat ze zelf wel een keer haar verhaal kwam doen. en Maria.. bedankt voor je gezellige spelletjes haha nu ga ik een hapje eten
Ilse: he bah, wat naar om te lezen dat het écht niéts heeft geholpen! En wat een daar zeg! Kan me zo goed voorstellen dat je aan het doordraaien bent, alleen heb je daar niets aan Ik wou dat ik wat voor je kon doen... Stiekel: daar heb ik nog niets van gehoord...zou ze bevallen zijn? CB: het cb komt hier zo. Het is nog steeds niet zoals het moet zijn hierzo Hopelijk komt daar snel verandering in... Liefs, Natasja
ow over die frambozenbladthee. Ik ben er inmiddels uit dat die de weeen niet op gaat wekken, maar wellicht wel de baarmoeder verweken. Waardoor de kans op scheuren/knippen wellicht kleiner wordt
oooh meiden,rayan is snotverkouden.en telkens als ik de fles geef komt het er weer net zo hard uit met een hoop snot en slijm. hij heeft ook een beetje verhoging. echt heel zielig. hij ligt nu in zijn bed te slapen.hoop dat hij daar wat van opknapt.
Ik ga mn bed maar weer s opzoeken..je weet maar nooit (ik blijf nog een heeel klein beetje hoop houden..)
Esther gefeliciteerd met jullie zoon Vincent! moest weer flink wat bij lezen, god wat gaat dat snel! behalve bij mij, 2/3 dagen later was hij er hihi hahahahaha @Melanie, wat een mooie bevalling! En wat een lieve schatjes die jongens met hun kleine zusje! @ Maria, leuke foto van jouw en Rob! Oh meissie sterkte hoor met de laatste loodjes, geloof me het zijn echt de laatste loodjes! Als het voorbij is, herriner je je het niet eens meer! zet hem op hoor, en overgewicht sjonge jonge jonge waar bemoeit hij zich mee!
Hier alleen even een klaagzang... reageren doe ik later wel weer... Vannacht slecht geslapen vanaf bedtijd 23:30 wakker geweest tot 4:30, last van koorts, hoofdpijn, al mijn spieren deden pijn, ijskoud, bloedheet, noem maar op. Lag te janken van pijn en frustratie... Jeroen wakker, Fenna wakker, dus maar meteen gevoed... Daarna ibuprofen ingenomen en toen sliep ik weer redelijk snel in... vanmorgen weer de eerste voeding gegeven om 8 uur. Fenna heeft daarna alleen maar gehuild, 11 uur weer voeding, daarna weer huilen, huilen, huilen en zelfs krijsen en gillen. Ik met mijn handen in het haar Jeroen gebeld, ja die weet er net zoveel van als ik, moeder gebeld, ze zei bel het CB even voor advies, en zelf had ze zoiets van wellicht ligt het aan de bv, dat was bij haar namelijk het geval. Maar goed, de GGD gebeld, vaag advies, ga op je gevoel af, misschien een andere voeding, maar omdat ze goed groeit en plast en ik de voedingen al deed zoals ze zou adviseren wist ze zo gauw ook niet wat het nu was waarom ze zo huilde. Kan krampjes zijn of dat ze opgepakt wil worden of dat ze honger heeft, maar dat laatste leek haar het meest onwaarschijnlijk omdat ze veel spuugt en dat wijst dan weer op een teveel aan voeding... Dus... nog niet veel wijzer... We gaan even 1 fv tussendoor proberen om te kijken of ze daarna rustig slaapt.. daarna weer bv en kijken of er verschil in zit. Dat even iig tot zondag proberen.. per dag 1 fv om te kijken of er verschil in zit. De nutriton van gisteren tegen het spugen hielp iig die voeding niet (ze spuugde voor zover dat kon nog meer) en heb er nu de energie niet voor om het te maken... zit er even doorheen. Mijn moeder is er nu even om me te helpen met de voeding en met Fenna.. ze is nu zelfs lief even aan het bed verschonen en dweilen
Hey Natas, hoe gaat het met Sanne? En met je kies? Ow Daphne, wat vervelend. Had vorige week zo'n dag.. dan weet je niet meer waar je het zoeken moet.. heb je al Cinababy geprobeerd tegen darmkrampjes? Dat hielp bij Mika wel. Wij geven nu ook twee FV en de rest BV, omdat mijn BV nogal is teruggelopen na mijn borstontsteking. Heb je dat misschien ook? Omdat je ook koorts hebt.. daar kan Fenna ook onrustig van zijn dan. Succes ermee in ieder geval!
Mijn moeder heeft weer een nieuw doel Ze heeft vernomem dat wij de zolder gaan verbouwen en nou wil ze de hele verbouwing al gaan coordineren.
@ Daphne vervelend, misschien dat het aan jouw koorts ligt idd zoals gwen al zei? @ maria gezellig je moeder elke dag over de vloer