Ik ook! Misschien hoort dat er wel bij, met 40 weken Het lijkt wel of ik weer een voetbal op heb voor de lunch! Verder valt het me eigenlijk nog wel mee, het was leuk om even wat visite te hebben en daarna babyboom te kijken (vond ik eigenlijk een stomme aflevering, maar had geen zin om van de bank te komen). En nu heb ik zin om buiten te wandelen, maar geen zin om daadwerkelijk te gaan (snappie?). Ga maar ff een spelletje spelen denk ik, hopen dat de zon me dan iets minder verblindt...
het is geen prettig gevoel zo, die harde buik..Maar ik hoop dat het doorzet in weeen of iets dergelijks.
Hola, daar ben ik weer! Bezoek aan de VK was echt suf... Afspraak was om 15:00 uur, maar zij hadden nog de oude tijd van 14:45 uur in de agenda laten staan. Ik kwam aanrijden en ze sloot net de boel af. Lekker is dat... Mocht alsnog wel naar binnen, maarja, dan ga je er niet eens lekker uitgebreid voor zitten natuurlijk Dus dat voelde achteraf erg onbevredigend, hoe aardig ze ook was. Helaas was mn BD wéér te hoog: 140/90-95. Dus ik moet maandagochtend weer langskomen om t op opnieuw te laten controleren. IRRITANT dat er dan net een weekend tussen zit! Ze vond mn buik echt superstrak, ze kon zonder te voelen zien hoe Miepje lag. Ze had wel medelijden met me daarover. Miepje ligt nu wel zo goed als VIBI, heel laag ingedaald, dus dat waren vast de fijne oefenweeen e.d. van afgelopen zaterdag(nacht). Ze gaf aan dat ze me volgende week wel wat eerder zouden kunnen proberen te strippen als mn BM dat toestaat, zodat we iets eerder kunnen proberen om e.e.a. op te wekken, want mn buik is wel erg krap en mn linkerribben helemaal bont en blauw (Miepjes billen ws ook). Maar dat wordt dan sowieso pas op zn vroegst donderdag, dus van mij mag het wel eerder
Even een vraagje aan de (ervaren) moeders... Ryan slaapt na zijn voeding van 22.00 uur niet, hij blijft huilen en rond 1.00 uur geven we dan weer een fles en met een beetje hoop gaat hij dan slapen...Hij slaapt dan gelukkig wel door tot 07.00 uur! Nu laat ik hem overdag vaak in mijn armen in slaap vallen en leg hem dan in zijn kinderwagenbak. Moet ik hem overdag ook eerder wegleggen zodat hij in zijn kinderwagenbak in slaap kan vallen? Of kan dat geen kwaad? Hij begint namelijk te jammeren als ik hem wakker weg leg...misschien dat hij daarom 's avonds ook niet wil slapen? Omdat Arnoud vaak zijn laatste voeding geeft.... Iemand tips/adviezen? Liefs, Debby
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 5 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 11 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (bevallen) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (bevallen) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (bevallen) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (bevallen) Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (21) AGENDA Murmel~ 12 november 09.00 VK extra BD controle Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Maria ~ 13 november VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Sammie2~ 14 november 11.10 uur VK Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d 6 MEIDEN 9 JOCHIES In totaal al 15 kleintjes geboren!
Esther en Jean Paul -> gefeliciteerd met jullie zoon Vincent! Geniet van je kraamtijd (voor je het weet is die tijd voorbij )
Huh? Alsof je moet poepen? Ben vandaag al 3x geweest Misschien dat mijn lichaam zich aan het ledigen is? Ik vind wel dat ik vanaf nu elke dag mag eten wat ik wil, elke dag kan mijn laatste maal als NIET-moeder zijn... Hebben jullie dat ook?
Lekker Muriel, bij de VK. Was die afspraak dan later verplaatst? Bij mij gaan ze volgende week ook eventueel proberen te strippen, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel zo leuk vind.... misschien dat ik Smurf nog maar even extra aan moet sporen om uit zichzelf een kijkje te komen nemen in deze wereld?
Stasia, jouw bevallingsverhaal is hetzelfde als het mijne. Hier alleen 59 minuten persen en toch ook een knip. Alleen.... ik had ook om n ruggeprik gevraagd, maar die werd gezet door een amateur. Die flapdrol heeft 6 x misgeprikt, maar uiteindelijk was het gelukt. Ik helemaal blij, 10 minuten of zo want die flapdrol had de prik te laag gezet dus al die fijne rugweeen bleven gewoon aanhouden. Was echt pissig. Heb geloof ik nog gezegd dat als hij oversteekt voor mijn vrachtwagen door dat ik dan gas bij zou geven. Maar er was niks meer aan te doen, heb het gelukkig overleefd. Dankzij hem heb ik nu dus wel een gekneusde onderrug En inderdaad, nu 6 dagen later ben ik het allemaal alweer vergeten @ Dafje: beterschap @ maria: doe je moeder de groeten 8)
Blondie: das idd minder dat je een amateur had voor de ruggeprik. Ik had gelukkig een goeie die het in een keer goed deed en daarna geen pijn meer gehad. Verder met Deniz gaat alles goed. Hij is een tevreden baby die z'n flesjes goed leegdrinkt en goed slaapt. De eerste dagen waren even moeilijk omdat hij het ritme nog niet had maar nu gaat het perfect. Hij poept goed (2x per dag) en heeft gelukkig (nog) geen last van krampjes.
Dees -> wat een schatje zeg! Geniet meer lekker van jullie zoon en kom even rustig bij . Esther -> wat een snelle bevalling zeg! En was de badkamer inmiddels al wel klaar? Dafje -> het pakje komt bij de H&M vandaan. Ze hebben daar erg leuke kinderkleding! Hope -> ik ben jaloers op jouw bloeddruk . Die van mij is nooit zo laag geweest! Super hoor! Ilse -> wat fijn dat je even een nachtje kon bijslapen! Lees net dat je niet hebt geslapen...shit zeg! En wat een rotopmerking zeg van die gynaecoloog! Ik hoop toch voor je dat de baby zich snel aandient en niet op zich laat wachten! Ruby -> wat heerlijk dat je je kleren weer aan kan! En wat is Rayan toch een schatje! Tari -> wat vervelend dat het niet klikt met je kraamverzorgster! Helaas weet ik precies wat je bedoelt, je moet kunnen genieten van je kraamtijd! Hopelijk krijgen jullie snel iemand anders...En wat een lieve foto's van de jongens! Ze zijn vast supertrots op hun zusje?! Roelie -> we zijn je nog niet vergeten hoor! Alleen wel erg druk met een kleine in huis . Maar ja...dat zul je zelf ook wel weten met 2 jongens! En wat vervelend dat je je dag niet hebt...neemmaar even de tijd voor jezelf,is heeeel belangrijk! Serafijntje -> ik kan me voorstellen dat je even weg wilt van het forum...wie weet dat de kleine zich dan snel aandient! Ik hoop het voor je! Natasja -> ik hoop voor jou dat het snel allemaal weer beter bij jullie gaat en niet iedereen meer ziek is! Sterkte! Het geel zien van Ryan wordt heeeel langzaam iets beter. We hebben het idee dat het vandaag wel iets minder is dan gisteren. Maar het trekt heeeel langzaam weg! De verloskundige is vandaag voor het laatst geweest en heeft 2 hechtinkjes kunnen verwijderen, dus de laatste druk zal ook verdwijnen! En verder was alles goed. En meneer is nu al vanaf 15.00 uur aan het pruttelen...blijf hopen dat hij in slaap valt! Nou ja...als hij je dan aankijkt, ben je alles weer vergeten
Dames, kreeg net een sms van Natasja: We zijn met Sanne naar het zh. CB is geweest en we moesten gelijk naar Almelo. X Natas Op mijn vraag het hoe en waarom: Ze zitten toch met die herpes in de maag in combi met die uitslag wat een toestanden! Laten we duimen dat alles goed is!
He, wat naar voor Natasja en Sanne natuurlijk. Dat zal wel flink stressen zijn Alle kleintjes moeten allemaal wel hun draai nog vinden, lijkt het he? Logisch, na maandenlang opgekruld te hebben gezeten in mama's buik natuurlijk...