November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou ik 'zit' letterlijk nog op de blaren van de bevalling helaas.. kont doet nog steeds zeer... pff

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    missy komt goed meis....

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Daphne: ooh ben je nu ziek aan het worden, rot zeg!

@ Maria: ohneee! daar zit je toch niet op te wachten, zucht!

@ Debby: ben geen ervaren moeder maar las in een boek, dat je je baby eigenlijk niet in je armen in slaap moet laten vallen omdat hij dan alleen nog in je armen wil slapen. Hij associeert jouw armen nu met slapen.

@ Ilse: op een gegeven moment heb je toch zoveel slaaptekort dat je gewoon wegvalt? Ga iets doen wat heel vel energie kost, zodat je lichaam uitgeput raakt? nee sorry dat klinkt heel stom, maar zou je op een gegeven moment niet gewoon uiteindelijk in slaap vallen?

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    vraagje.. we hebben net een tweedehands maxi taxi speedi gehaald met een dreami. Maar nu heeft Pat niet op zitten letten en ik kom er ff niet uit.. HOE klap je zo'n ding in dat ie compact is? heeft iemand ervaring met die dingen?

5. Geen idee Gwen.. wij hebben een quinny speedi.. maar die heeft aan de duwstang (zeg maar) een knop zitten die je moet indrukken, die dan weer twee knopjes lager op de stang aan de zijkanten moeten induwen, zodat hij naar beneden kan schuiven.. als die helemaal naar beneden is kan ik de quinny inklappen.. wellicht werkt het (ongeveer) hetzelfde?

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh die had ik bij anwar.echt een fijne kinderwagen.
    je moet tegen het handvat aanduwen dan klapt ie dubbel.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou meiden het is echt stil hier zeg!

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey ladies thanx! Ik moest idd tegen het handvat aandrukken. Hij doet 't! :)

En Ruby, tis idd een fijne wagen! Ideaal zo.. de dreami kan erop en ook de maxicosi!

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik ben Reese zelf aan gaan geven bij het gemeentehuis, is maar goed dat mijn VK dat niet weet. (ben eigenlijk de hele dag op en iedere keer als VK kwam zei ze dat ik moest liggen, dus daarna ging ik iedere keer snel op bed liggen als ze kwam ;) )

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ben jij hem in tilburg aan gaan geven blondie?

11. idd rustig hier!

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    misschien weer een paar stiekem aan t bevallen?

13. Niet meer actief

Meiden, ik ga eens even uitgebreid douchen denk ik. Ik heb een tuinstoel in de douche staan, dus ik ga gewoon maar ff zitten en stomen en weken en rozig worden. En daarna m'n bed in en hopen hopen hopen dat de nacht me nu wat gunstiger gezind is.

Iedereen een fijne avond en een rustige nacht verder!
    Liefs
    Ilse

14. Welteruste Ilse!

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hoi lieverds! Ben vanochtend weer thuis gekomen, vandaag een beetje proberen te settelen en op het moment heb ik zowaar twee slapende kindjes boven dus duik ik even snel achter de computer.

Gisternacht heb ik dus eerst een tijdje af zitten wachten, omdat ik geen zin had in nóg een vals alarm, maar uiteindelijk toch Harmen wakker gemaakt en ouders gebeld (om op Sofia te passen). Om 3.30 waren we in het ziekenhuis. Het was een snelle maar zware bevalling en om 6.33 is Thije geboren! Nu gaat alles eigenlijk heel goed, behalve dat ik heel moeilijk kan lopen (bekkenbodem is niet in een optimale conditie).

Ik ga zo even eten, dan is het weer tijd voor een voeding en ik ga proberen lekker veel rust te nemen maar wel regelmatig hier langs te komen.

Esther en Dees, van harte gefeliciteerd met jullie ventjes! (ik hoop dat ik geen bevalling heb gemist, heb nu geen tijd om alles terug te bladeren).

Melina, heel veel plezier morgen!

Tot snel!

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle

Nog even een plaatje van mijn zoontje en mij! :D :D :D

O, meer van mij dan van Thije... :oops: Probeer het later nog een keertje.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zowel de verloskundige als de kraamverzorgster zeiden dat je de baby de eerste zes maanden niet kunt verwennen. Maar hij lag vanmiddag uiteindelijk toch niet te slapen :x...hij heeft last van zijn darmkrampjes denk ik, dus we hebben druppels van VSM gehaald. Hopelijk helpt dat. Op dit moment ligt meneer weer heerlijk te slapen! Hopelijk doet hij dat vannacht ook, maar ja...daar zal iedere ouder wel mee te maken hebben. Het dag- en nachtritme is gewoon volledig omgedraaid bij Ryan.

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Wencke, leuk van je te horen!

Was nog vergeten te zeggen, heb vanmiddag uitslagen gekregen van mijn onderzoeken betreffende de druk in mijn keel. Gelukkig is het geen schildklierontsteking. Wel is mijn schildklier vergroot (struma) en moet ik nu naar de internist. Waarschijnlijk is het niet iets waar wat aan gedaan wordt, maar de HA wou zeker voor onzekere nemen, dus afwachten maar weer.. blijkbaar komt dit wel vaker voor tijdens en na een zwangerschap..

Wat ik vanavond toch weer heb gehoord, mijn buurvrouw haar dochter dacht dat ze zwanger was, en dat was ze in principe ook. Maar vandaag ging ze voor de 1e echo.. bleek dat het een mola-zwangerschap is.. Nog nóóit van gehoord.. jullie? Ze zag dus ineens een misvormd ¨ding¨ op de echo, dan schrik je je toch dood? Komende jaar véél controles en ze mag komende jaar niet zwanger worden.. pfff wat hoor je toch vreemde dingen soms..

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een schatje!

Deel Deze Pagina