Ik heb er wel eens van gehoord en gelezen inderdaad. lijkt me echt vreselijk! Dan ben je zwanger en is he tniet goed en vervolgens mag je een jaar niet zwanger worden!
ff snel hier...zit hier met een emmer onder de neus...zoooo misselijk! sanne is thuis, ze weten niet wat ze heeft. wordt ze vanavond weer zieker, dan moeten we gelijk komen en wordt ze opgenomen. maar tot nu toe ziet het er weer goed uit. gwen, dikke kus voor jou! tot morgen..
Ben niet aan het bevallen hoor! Zit even gezellig met mijn mannetje op de bank, kan elke avond de laatste avond zijn. En het is tenslotte weekend, dus hij heeft ook even rust. Wel weer even makkelijk gegeten, geen friet (morgen, overmorgen?), maar chinees. Allemaal een fijne en rustige avond/nacht en alvast weltrusten! Serafijntje, deze nacht is voor jou (en alvast een beetje voor Maria!).
Wencke mooi mannetje hoor en inderdaad je straalt helemaal. Hoe reageert Sodia op haar broertje? Ilse jemig meid echt balen dat het niet heeft mogen helpen. meid knuff voor jou. Hoop dat je snel mag bevallen, gaat goed komen echt waar je kan het! Daphne heeft Fenna niet last van de ibuprofen? en het feit dat je ziek bent.
Muriel, meid heb wel met je te doen, die harde buik herken ik. Zag het die maandag ook aan je. Een warme kruik tegen je buik, helpt misschien om het een beetje te ontspannen.
Melanie, ik denk inderdaad dat Fenna last heeft van het feit dat ik ziekig ben en niet lekker in me vel zit. Daarbij komt dan weer het feit dat ze daarvan dan weer moet huilen en dat ik daarvan weer in de stress schiet.. niet meteen.. maar wel als je dochter al van 8:00 uur tot 16:30 ligt te huilen.. (tussen de voedingen door uiteraard, want tijdens het voeden is ze dan (gelukkig) stil. Maar vanaf 16:30 uur ligt ze weer normaal te pitten tussen de voedingen door.. sinds die tijd ben ik ook rustiger geworden, omdat mijn moeder me gerust heeft kunnen stellen.. ze straalt veel rust uit en omdat daarna Jeroen thuis kwam en ik dus niet meer alleen was. Toch fijn als je het niet alleen hoeft te doen.. Tjonge ben ik blij dat ik geen alleenstaande moeder ben! Ik weet niet of ze echt last van de ibuprofen heeft.. volgens de apotheek moet het geen probleem zijn en ik neem ze gemiddeld om de 10 uur, als de pijn niet meer te verdragen is.. Dus opzich niet heel veel en liefst net na de voeding.. dus dan zit er zeker 4 uur tussen... Sammie en Maria.. gaan jullie dan toch deze dag overslaan? Jammer, had het wel weer leuk gevonden om babies te verwelkomen! Jullie zijn er natuurlijk ook niet helemaal blij mee dat ze niet vandaag zijn gearriveerd ofwel?
Wencke, welkom terug! Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Fijn dat alles goed gaat daar! Natasja, hoop dat je je snel weer beter voelt! Ik ken het... ik was de week na de bevalling ook steeds zo misselijk. Hoop ook dat Sanne snel weer opknapt. Vervelend dat ze niet weten wat er nu aan de hand is.. dat zou misschien zoveel duidelijkheid geven.. maar ja misschien ook wel niet..
Hoi, mijn vliezen zijn waarschijnlijk net gebroken! Ben er zelf nog een beetje van geschrokken, ga nu even aankijken of het allemaal helder is, maar dat is nog wat moeilijk te zien doordat er ook wat bloed bijzit. Verder geen activiteit, dus ik laat later op deze morgen wel weer van me horen! Maria en Serafijntje...zet 'm op!
he sammie, goedenmorgen,... dat is mooi nieuws om mee wakker te worden. ben je al een beetje van de schrik bekomen? niet in paniek raken he? was je vruchtwater in orde? ik hoop het wel, maar in geval van twijfel, gewoon bellen he ! het koppie is ingedaald he? zo niet==>>>liggen en bellen ! vruchtwater opvangen kleurloos of roze ? ff wachten tot je straks kan bellen....... twijfel je over de kleur, of is het groen of bruin ====>>>> bellen ! GEEN bad meer bloed zoals bij menstruatie===>>> belllen en natuurlijk rustig blijven, niet in paniek raken ..
ik weet niet of je zo nog komt gluren, maar ik wens je, voor het geval, alvast een hele goede bevalling toe you go girl
ik ga maar ff terug lezen, ik was er gisteren niet, en zie nu maria en serafijntje succes,.... zijn die ook begonnen?
Goedemorgen Hope! Dank voor je al je geruststellende woorden! En nee, Serafijntje en Maria zijn (voor zover ik weet) nog niet begonnen, maar hebben dezelfde (of meer!) rechten als ik om te gaan beginnen! Hier alles nog onder controle. Heb maar een was aangezet en de vaatwasser. Is het maar gebeurt! Ben wel terug naar bed gegaan, het is nog zo donker buiten, maar kan niet meer slapen. Het is inderdaad heel lichtroze, met slijm (sorry voor deze ranzigheid op de vroege morgen), maar verder wel helder. Denk dat ik tot een uurtje of 9 wacht met bellen. Ook niet echt weeen, of ik herken ze niet. Wel zeurende pijn onderin die af en toe wegtrekt, maar geen regelmaat of aanhoudend tot meer dan 1 minuut. Geen paniek dus. Ik wacht gestaag af.... Ga nog weer even in bed liggen, is toch lekkerder warm! Meld me later weer (hoop dat ik anders straks met laptop van Hans op de bank kan gaan zitten!). Jij een fijne dag alvast!
ow ben blij dat je nog ff wat hebt laten horen, weet ik tenminste dat nu alles onder controle is,...... zag je al helemaal in paniek voor me,...... hihi had mijn koffie ook nog niet op,... maar ja ben inmiddels al 2 bakken verder, en ben aan het teruglezen en probeer t e reageren, maar daar gaat heel wat tijd in zitten,..... hoop dat ik alle blz redt, want ik moet mn mannetje zo wekken, want die heeft vanavond nachtdienst, maar we hebben heel wat te doen vandaag ,.. dus hopelijk, vroeg op pad,...... nou nog ff volhouden, kruip idd maar lekker je bedje in, lekker warm en het weer is er ook prima naar,...... nou en mocht je er toch uit gaan, hou jezelf lekker bezig straks bellen, en hopelijk vandaag de verlossing als ik je niet meer spreek toi toi toi,.......