ben aan het teruglezen,.... Tarijeetje wat een bevallingsverhaal,..... wel een mooi meisje zeg,....die is die mooie naam dubbel en dwars waard,,... heerlijk die reakties vd broers ik hoop dat je een leukere andere kraamvrouw hebt gekregen, want dit zijn de leukere tijden en die moet je niet laten beinvloeden door derden ga maar lekker genieten hoor veel geluk Roellie ik zie dat je door de boze droom, niet meer on line bent geweest, ik hoop dat je je vandaag weer beter zult gaan voelen,... misschien moet je maar gaan bevallen, dat geeft je een beetje afleiding hou je taai Ilse jeetje wat lees ik nu? heb je zelfs daar niet geslapen,..pfff dat is me toch wat,..... wat die gyn betreft, hij vond alles wel raar, maar was ie zelf niet een beetje raar? heeft overgewicht iets met slecht slapen te maken dan? en zo ja, dan nog, als iemand er helemaal doorheen zit en niet kan slapen, voor een paardenmiddel komt, ga je toch niet zo met de mensen om,.. bah wat een raar mens,..... wel balen dat je verdorie weer niet hebt kunnen slapen,.....pfffffffff en wat nu? kan zo toch niet lang meer doorgaan,.... kijk ik ben zelf ook een korte slaapster, maar heb er genoeg aan normaal,.. tijdens mijn zwangerschap soms wel wat meer en daar geef ik dan ook wel aan toe,.. ik kan gelukkig gaan liggen, knop om en slapen,..... maar wanneer je dit niet kunt en je doodop raakt pffffff dan wordt dit alleen maar erger,..en dan ga je overal heel negatief mee om, en voel je je steeds naarder,... kijk een dagje geen slaap, ach dat haal je wel weer in, maar niet slapen? en dan nog bevallen,..pfffff en erna nog een kind onder je hoede pffffffffffffff het wordt echt tijd voor een oplossing,...... peetje en amarantahaha jullie verveelde je echt wel zeg,..... haha jullie wachten nu echt wel op de weeen ,.... zal het daardoor niet nog veel langer gaan duren? zoek een hobby, ga bevallen ofzo peetje ik denk dat ik ervoor ook al iets gemist heb, want ben nu toch wel benieuwd wat jij een murmel aan het uitknijpen waren haha muriel ook al zie ik,.... vroeger maakte ze knijpers in de lik ik heb trouwens ook nog ergens van die knijpers,..... die kocht ik ook vd babylamer, waar ik die nou heb gelaten,..? waren (zijn) blauwe dolfijntjes,...... Stasiahoe is ie nou met deniz? wat een bevalling, gelukkig dat de ruggenprik je heeft geholpen,.... esther ik hoop dat je gauw naar huis mag, en dat alles wel goed zit met vincent,....... was wel een snelle bevalling zeg,..... stiekel????? is die inmiddels ook al bevallen???? die moest toch ingeleid worden? rubyik hoop dat rayan gauw van zijn koudje af is,..... heb je t al een beetje met zout water geprobeerd? Dafje potver, das vervelend zeg,..... ik hoop echt dat dit gauw voorbij is,...... lijkt me zo naar dat je als moeder zijnde niks kan doen,... en dan ook zelf nog eens,.... pffffffffff trouwens debbie ik hoop dat het met jou en de kleine nu ook wat beter met de voeding gaat,.... natasja ik zal voor jullie duimen, nou ik heb weer aardig bijgelezen,.... hopelijk op iedereen gereageerd, mocht ik iemand over het hoofd hebben gezien, bij deze sorry maar ik moet nu echt ff me mannetje gaan wekken, en ik krijg honger dus ik ga ff de eitjes opzetten,.....heerlijk glaasje melk erbij mjammie ik wil alle jonge moeders die momenteel probleempjes hebben, met zichzelf of met de kleintjes ff heel veel beterschap wensen,... en dit is voor iedereen die een beetje opgefleurd moet worden,.... nou misschien nog ff tot zo, zo niet een hele fijne dag gewenst,...... growetjes
haha mijn schatje toch, of ie nog ff een half uurtje kon blijven liggen, hooguit een uurtje,...... zelfs voor een gekookt eitje komt ie er niet uit,...... haha ja die heeft vannacht natuurlijk weer te lang naar het pokeren zitten kijken nou ja, van mij mag ie hoor, tis toch pokke weer ga ik maar ff het nieuws bekijken en zelf ontbijten,....... ik heb mn dagje afwezigheid hier gisteren wel weer ingehaald nou sammie zet hem op,.... laat je smurfie nu maar komen fijne dag allemaal dikke knufffffffffffffffffff
Heeeeeeeeee wat ziet mijn oog > SAMMIE YOU GO GIRL! Binnen 24-48 uur moet het nu dus wel gepiept zijn! Geweldig! Heel veel succes meid xx
Nou, de VK net gebeld. Nu is het eigenlijk wachten. Ik moest mijn temp even opnemen, zodat ze een uitgangswaarde hebben, mocht ik ineens koorts/verhoging krijgen. Ze komt begin van de middag even langs, ze is de hele dag visites aan het doen. Ben inmiddels gedoucht, de zon schijnt, geen idee wat ik nu ga doen. Net het bedje (matras) uit plastic gehaald en vast half opgemaakt, eventueel beval-spul bij elkaar gezocht, flesjes gesteriliseerd en kruik uit de verpakking gehaald. Ga de rest van de tas maar even bij elkaar zoeken voor het geval dat. De krampen komen wel steeds vaker, maar nog niet in zo'n regelmaat dat we iets gaan bereiken... Toe aan een ontbijtje en dan Hans even met een boodschappenlijstje op weg helpen! Later meer!
Ow Sammie, spannend! keep us informed! Blondie, bedankt voor je kaartje! Erg leuk, en leuke tekst ook! Voor de zwangeren onder ons die zich vervelen heb ik een leuke oefening.. : http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4151 en om de lachspieren los te maken: ******* BELEVENISSEN BIJ DE HELPDESK ******** Helpdesk: "Wat voor computer heeft u?" Klant: "Een witte." ?----------------------------------------------------------------------- Hallo met Celine hier: "Ik krijg mijn diskette er niet uit." Helpdesk: "Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?" Klant: "Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit." Helpdesk: "Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding..." Klant: "Neen...wacht...ik zie het al...ik had de diskette er nog niet ingedaan...hij ligt op mijn bureau...sorry..." ?????? ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm." Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?" ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "Goedendag. Hoe kan ik u helpen?" Klant: "Hallo...ik kan niet printen." Helpdesk: "Wilt u voor mij even op de startknop drukken en... Klant: "Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!" ?????????? ----------------------------------------------------------------------- "Met Martha, goeiemiddag ": ?"Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: "Can 't find printer". Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden." ? ----------------------------------------------------------------------- Klant: "Ik wil in het rood printen, maar het lukt niet." Helpdesk: "Heb je wel een kleurenprinter?" Klant: "Aaaah....................dank je." ??????? ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?" Klant: "Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt." ???????? ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "En dan toetst u nu F 8." Klant: "Hij doet het niet." Helpdesk: "Wat heeft u precies gedaan?" Klant: "Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks." ----------------------------------------------------------------------- Klant: "Mijn toetsenbord doet het niet meer." Helpdesk: "Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer?" Klant: "Nee. Ik kan niet achter de computer komen." Helpdesk: "Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren." Klant: "Ok Helpdesk: "Kwam het toetsenbord met u mee?" Klant: "Ja." Helpdesk: "Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord?" Klant: "Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel!" ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7." Klant: "Is dat een hoofdletter 7?" ----------------------------------------------------------------------- Een klant kon geen verbinding maken met het Internet. Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?" Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen." Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?" Klant: "Vijf sterretjes." ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "Welk antivirus programma gebruikt u?" Klant: "Netscape." Helpdesk: "Dat is geen antivirus programma" Klant: "Oh, sorry...Internet Explorer." ----------------------------------------------------------------------- Klant: "Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg!" ????????? ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "Met Microsoft Tech. Support, kan ik u helpen?" Klant: "Goedemiddag! Ik heb nu al vier uur op jullie zitten wachten! Kunnen jullie me alstublieft zeggen hoe lang het duurt voor jullie me helpen?" Helpdesk: "Uhh..? Pardon, ik snap het probleem niet helemaal." Klant: "Ik heb zitten werken in Word en ik heb meer dan vier uur geleden de helptoets al ingedrukt. Kun je me zeggen wanneer jullie nu eindelijk komen??????????? ---------------------------------------------------------------------- Helpdesk: "Hoe kan ik je helpen?" Klant: "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven." Helpdesk: "OK, en wat is het probleem?" Klant: "Wel, ik krijg wel de letter a, maar hoe zet ik er nu een rondje omheen? ?? --------------------------------------------------------------------------------- Helpdesk: waarmee kan ik U helpen Klant: ??zie niets op mijn monitor!! Helpdesk: zit u achter U computer ? Klant: nee!! Helpdesk : ga achter U computer zitten. Klant: OK Helpdesk: wat ziet U nu ? Klant: Allemaal kabels!!
Hallo meiden Hier een nog steeds erg vermoeide maar o zo verschrikkelijke trotse mama. eerst onwijs bedankt voor al jullie lieve reacties en kaartjes! Hier gaat het nog wat moeizaam, slaap gemiddeld 5 uurtjes in 24 uur en niet achter elkaar. Quinn heeft moeite met slapen en is een grote vreetzak, kraamhulp staat verbaasd hoe hij eet en weinig hij slaapt (wij dus ook ) Jullie snappen dnek ik wel, heb jammer genoeg echt niet de puf om te forummen,lees af en toe mee maar blijft niks hangen. Het het verhaal komt echt meiden, maar ga nu aan ons gezinnetje en rust denken. Mis jullie wel en succes meiden die nog moeten, meiden die bevallen zijn gefeliciteerd! Hopelijk tot snel met meer energie! Knuf voor jullie allemaal!
Goeiemorgen allemaal, hier ben ik ook weer! Nog steeds in 'blijde verwachting', maar met een beter humeur dan gisteren. Ik kwam even kijken of er gisteren bij Maria en/of Sammie nog iets spannends is gebeurd (het was tenslotte JULLIE dag) en ik las net dat het sinds vannacht bij Sammie aan het rommelen is. Spannend, meid! Veel succes vandaag en houd ons op de hoogte! Maria: welkom bij de over-de-datum-club. Voor ons zal het ook niet zo lang meer duren...
In verband met de vele vroege bevallingen (en enkele over-de-datum zwangeren), is het wellicht een goed idee om de oorspronkelijke buddylijst op te heffen en een nieuwe te maken? Ikzelf nader bijvoorbeeld steeds dichter de datum van mijn buddy Rachel, waardoor de kans steeds groter wordt dat we ongeveer gelijktijdig gaan bevallen. (Zeker ook omdat zij in het ziekenhuis moet bevallen en wordt ingeleid zodra het kindje boven de 8 pond komt.) Misschien is het handiger om de nog-zwangeren te koppelen aan een buddy die al bevallen is? Hoe denken jullie daar over?
Nou, begin het idee te krijgen dat het allemaal wel eens sneller kan gaan dan goed voor me is! Denk dat die krampen toch echt weeen zijn, het is nu niet echt leuk meer. Maar het is nog wel onregelmatig. Sommige houden zeker meer dan 1 minuut aan en dan komt er redelijk snel weer een achteraan en dan is het 10 minuten rustig. Hans is toch even boodschappen doen, ik zit met laptop op de bank. Hoop dat de volgende even op zich laten wachten, zodat hij weer thuis is. Gwen, ik ga voor de ziekenhuisbevalling in principe. Het ziekenhuis is hier om de hoek, dus dat scheelt! Dit was het even, ga een houding zoeken hoe ik iets minder pijn heb... hoop niet dat dit nog 48 uur aanhoudt... maar, het kan nog wel 11/11 worden
Dank je wel voor jouw kaart, Blondie! Erg origineel, zowel qua tekst als afbeelding. En wat een prachtige foto's van Reese en jou. Je straalt echt als trotse moeder! Mooi om te zien!
Ohw Sammie, spannend! Als je je ongerust maakt omdat het sneller lijkt te gaan dan goed voor je is (zoals je zelf schrijft), aarzel dan niet om aan de vk te vragen of ze eerder wilt komen. Ik hoop voor je dat het doorzet en dat jullie de kleine vandaag nog in jullie armen kunnen sluiten. Succes!
Mogge Oh spannend Sammie, het feest is begonnen bij jou. Zet 'm op. Wat ben je nog heerlijk rustig joh, als ik dat zo lees, even dit nog doen, even dat nog doen. Super! Ik heb vannacht eindelijk eens een klein beetje geslapen, nog steeds niet veel maar het is meer dan niks en daar neem ik op dit moment maar even genoegen mee. Werd wel ongeveer elk half uur wakker met een onwijs droge mond, kon amper nog slikken, heel gek. Slokje water en t was over. Maar waar dat nou aan lag? En vanmorgen al 2 behoorlijke bloedneuzen gehad, moest gelijk aan Maria denken, dacht ff dat ik ook door mn neus ging bevallen Nouja, ik heb weer 's wat hoor Verder is t wel oke hier, Willem is snookeren en ik ga me zo op mn gemakje eens aankleden. Ik ben benieuwd hoeveel babietjes er vandaag geboren worden! Hier is t sinds donderdag volledig rustig in mn buik. Maf hoor, de vk heeft de boel 'gestimuleerd' in de hoop dat daardoor de weeën krachtiger zou worden, maar sinds ze dat gedaan heeft zijn de weeën weg. Het gerommel is dus helemaal gestopt. Verlies sinds gisteravond wel weer veel naaktslakken, maar weet intussen dat dat niets zegt. Dus ik ga gewoon rustig door met afwachten. Fijne dag allen!
Hoi Ilse, fijn dat je vannacht in ieder geval een beetje hebt kunnen slapen. Toch lijkt het me erg frustrerend. Als ik in jouw schoenen stond, zou ik me echt wanhopig voelen. Het is toch te gek dat zelfs dat 'paardenmidel' in het ziekenhuis jou niet in slaap heeft kunnen krijgen. En tot overmaat van ramp dan ook nog eens een hork van een gyn die jou gaat vertellen dat je overgewicht hebt. Pfoe, dat lijkt me wel een doodsteek na zo'n hopeloze nacht. Hoe meelevend kunnen sommige mensen zijn...
(((((((((((Serafijntje)))))))))))))) Dankje voor je lieve bericht. Ik zat er gisteravond ook flink doorheen, heb lopen janken en schelden en tieren. Ik was verdrietig, gefrustreerd en boos. Tuurlijk weet ik dat ik dik ben, erg dik en erg veel overgewicht heb. Maar dat dat dan het eerste is waar zo'n gyn over begint, dat verwacht je toch niet? Ik kom daar om te slapen en omdat mn mn oververmoeidheid mn zwangerschap bemoeilijkt. Niet omdat ik dik ben. Tis zo lekker makkelijk he, om t daar maar op te gooien, want dan hoeft hij zelf namelijk niet na te denken. De sukkel! Haha zoals je merkt, ben nog steeds gefrustreerd, maar wat schiet ik er mee op? Ik ga gewoon maar weer verder tot de orde van de dag. Ben op zich wel blij dat het gerommel met de weeën enzo nu weg is, gaat mn energie daar in elk geval niet naar toe. Dus nu gewoon even aan mezelf denken en proberen beetje uit te rusten en dan wachten we wel af wanneer er weer actie is. Over een weekje of 2 waarschijnlijk Hoe gaat het met jou nu? Voel jij al enige activiteit? Hoe is het voor jou dat je nu overdatum bent?
ik was ook mee alleen was ik eerder winkelen want hij is vrijdag geboren en we hebben hem maandag aangegeven maar zaterdag heb ik al gewinkeld hihi ik kan trouwens niet zonder shoppen hoor, btje verslaving
*** Begin bekentenis *** Ik ben ook gezwicht voor de frambozenbladeren (na er eerst wat kritisch tegenover te hebben gestaan). Ik heb er gistermiddag zelfs stad en land voor afgelopen. Bij de Tuinen hadden ze alleen framboosbladthee in capsulevorm, maar ik wilde graag puur en alleen de bladeren hebben om thee van te trekken. Uiteindelijk heb ik gedroogde frambozenbladeren gevonden. Het valt me wel op dat de thee heel bitter smaakt en wrang aanvoelt in mijn mond - ik gruwel er echt van. Ik vraag me nu dus af of ik hetzelfde heb gekocht als jullie (want volgens mij vinden jullie hem allemaal lekker, toch?). Natuurlijk weet ik wel dat smaken verschillen, maar ik kan me niet voorstellen dat niemand die bittere smaak zo ervaart als ik (?). Ik heb dus 100% framboosbladeren, zonder thee of toegevoegde aroma's, die ik 10 minuten in gekookt water moet laten trekken. Nu maar afwachten of hij zijn werk goed gaat doen... *** Einde bekentenis ***
Ilse, wat fijn dat je eindelijk een keer wat meer heb kunnen slapen! Nu maar hopen dat dit een omkeer was en je vanaf nu elke dag een uur extra gaat slapen