November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb het niet dus heb geen idee...klinkt goor haha

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    vk gebeld, komt zo langs... spannend!
    ps, doet best pijn dit!

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lieve Ilse, ik kan me jouw gevoelens heel goed voorstellen. Ik wou dat ik je kon helpen door je wat van mijn slaap aan te bieden. Ik gun het je zo!
    Met mij gaat het wel oké. Het rommelt wat in mijn buik, maar zeker niet met regelmaat. Op zich is het niet zo erg om over-de-datum te zijn, alleen hier op het forum (waar de vroege bevallingen en schattige foto's van pasgeboren babies je rond de oren vliegen) is het soms wel wat confronterend. Maar overal hoor en lees ik dat de kans dat je ná de datum bevalt groter is dan de kans dat je ervoor bevalt (zeker bij een eerste kindje), dus ik moet niet zeuren. En geduld is een schone zaak, toch? Ik vind het wel steeds spannender worden en het verlangen naar een gevuld wiegje wordt steeds groter... ;)

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Sammie: wow, meis, spannend joh voor jou vandaag! Het gaat nu écht gebeuren, nog even en jij hebt ook je beebje in je armen! Suc6!

Blondie: wat een gaaf kaartje zeg!

Gwen: ik kwam er gister niet aan toe, maar nog bedankt lieverd, voor het melden van het sms'je.

Inmiddels is de misselijkheid hier weg, en kan ik mooi ff bijschrijven...Sanne doet het de laatste paar uur weer erg goed. Vannacht was het iets minder, heeft de hele nacht geschreeuwd en is wakker geweest. Maar het uur dat ze nu tevreden ligt te slapen, maakt alles weer goed. Ik hoop maar dat ze het ergste nu gehad heeft, en zij lekker tevreden en gezond blijft! We'll keep our fingers crossed :)

Ik ga snel ff de strijk weg werken...

Liefs,
    Natasja

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sammie succes.
    Hier pot dicht.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mijn baby blijft echt even zitten, ben bang dat ik er teveel mee bezig ben...

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat herken ik wel, ben ook bang dat het bij mij ook de doorgang belemmert, al dat gepieker van waar ze nou blijft! Terwijl ik D-day nog niet eens heb gehad!

Tijd voor wat leuke dingen, dames-die-nog-moeten-bevallen!
    En niet meer wachten op die kleine monsters die toch doen waar ze zelf zin in hebben!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Serafijntje: ik heb de thee in zakjes van de De Tuinen. Heb het idee dat daar ook gewoon een frambozensmaak aan is toegevoegd, ik vind hem juist wat zoetig, terwijl ik idd gewaarschuwd was dat het bitter zou zijn.
    Dus ik vermoed dat je wel de goede te pakken hebt, maar dat het wel erg puur is (zal allicht wel betere werking hebben dan, omdat er meer van het blad dan van de vrucht in zit).

Hihi wel grappig dat jij ook gezwicht bent :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben trouwens erg benieuwd hoe het met Roelie is?!
    Hoop dat ze weer een beetje positieve energie heeft opgedaan na de nachtmerrie en baaldag van gisteren.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja ik zat me ook al af te vragen hoe het met roelie is.
    misschien stiekum aan het bevallen?

11. Niet meer actief

((((((((((((Roelie))))))))))))

Ik hoop dat je vannacht beter hebt geslapen en gisteren een goeie dag hebt gehad. Ik hoop dat jij ook snel je kleintje in je armen mag houden en alles weer snel op een rijtje hebt!

Is het nog gelukt om een andere KV te regelen? Want het moet natuurlijk wel een beetje klikken zodat je een fijne kraamtijd kan hebben he!

Jee wat een verhaal zeg! Je vk was er dus echt nét op tijd bij, anders hadden jullie t zelf moeten doen. Wat heftig zeg. En wat bijzonder dat je dr zelf hebt mogen aanpakken, dat heeft een vriendin van mij ook gehad, heel apart.

Geniet van jullie kleine meid met de prachtige naam!

Hoe is het nu met de darmpkrampjes? Is het een beetje gezakt? Lijkt me inderdaad moeilijk om je kleine zo te zien. Sterkte!

Wat een leuke fotoserie hebben jullie gemaakt zeg. Ook erg leuk dat jullie t zelfde gekleed zijn, jullie zijn een mooi stel zo samen!

Euh nee, waarvoor? Oh voor t geval de vliezen breken bedoel je denk ik? Heb ik niet eens bij stilgestaan moet ik zeggen, ik zit ook weinig meer in de auto hoor (alleen bij iemand anders) maar toch wel handige tip, zal eens even wat zakken klaarleggen.

Poeh hee Stasia, dat is een heftige bevalling geweest, vermoeiend zeg. Wat moet het daarna heerlijk geweest zijn om je kleine hummel in je armen te kunnen nemen en nu lekker genieten he!

Hoe was t op je werk? Was het een goed middel tegen de verveling?

Wat is RT?

Hoe is het nu met Rayan, Ruby? Is ie een beetje opgeknapt? Wat zielig voor zo'n klein hummeltje he, als ie zo verkouden is. Beterschap!

Jee wat een gedoe zeg, lekkere administratie houden ze daar bij dan. Balen dat je BD weer hoog was, hopen dat het maandag wat gezakt is. En benieuwd hoe ze t nu gaan aanpakken, of ze gaan strippen of niet. Sterkte!

Jee wat een klungel hee, die met die ruggenprik. Kan me je opmerking over gas geven goed voorstellen. Maar het is allemaal gelukt en je hebt je kleine kanjer bij je, heerlijk! Bedankt voor het kaartje en de foto's, wat een schatje zeg!

Inzegenen, dat is vast net zoiets als dopen ofzo? Ben je aan een griekse kerk ofzo of 'gewoon' een nederlandse zeg maar? Wij zijn niet aan een kerk en laten ons kindje ook niet dopen dus. Maar ik wens je in elk geval een fijne dienst vanmiddag. Doen jullie er nog iets speciaals mee?

Zo, dit waren reacties op 15 pagina's teruglezen geloof ik, nu nog ff kijken wat ik vergeten ben ;)

12. Niet meer actief

Oh wat een heerlijke foto, wat een dotje. En wat kijk jij vertederend zeg :)

Hoe is het nu met je misselijkheid? En hoe is Sanne de nacht doorgekomen?

Is de VK nog geweest? En hoe is t gegaan? Of ben je intussen wellicht al aan t bevallen?

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden daar ben ik weer ;)

Eigenlijk weinig te melden hier, nog steeds killing rugpijn en behoorlijke menstruatiepijn maar het word niet erger, geen regelmaat...een hoop gerommel maar weinig serieus helaas :(

Voel me ook nog niet echt beter, ik wil echt heel graag bevallen maar ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig, dus we gaan morgen maar een dagje weg, wat afleiding zoeken want de hele dag thuiszitten helpt ook niet echt...
    Maar jemig ik kan die beeb er echt wel uit kijken zo langzamerhand...

Ik ga eens even heeeeeeeeel veel bijlezen :D

xxx Roelie

14. Niet meer actief

Hey daar is Roelie weer. Balen dat je wel zoveel last hebt, maar het nergens toe lijkt te leiden, frustrerend zeg.

Goed idee om er morgen even een dagje uit te gaan, ga je wat leuks doen?

Knuffff

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Zet 'm op Sammie!

Hier gaat het goed! Borstvoeding lijkt goed op gang te komen, Thije heeft zich vannacht heel behoorlijk gedragen, hij ligt nu lekker te slapen, en ik voel me ook al weer wat beter. Wel jammere timing is dat Sofia ziek is geworden, dus die was vannacht ook een paar keer volledig de weg kwijt. Maar ja, of je er nou één of twee hebt, we waren toch wel wakker.

M'n broertje komt zo op bezoek, meld me weer even af. Veel sterkte voor de dikke harde buiken!

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Hope: met Deniz is alles goed hoor. Zijn bloedsuikers waren perfect dus hij heeft geen infuus nodig gehad. 22 nov moeten we terug voor controle bij de kinderarts. Als dat allemaal goed is hoeft hij ook niet meer terug te komen.

:idea: Sammie: spannend hoor! Goed dat het vruchtwater helder is dan heeft de kleine er in ieder geval niet in gepoept. Zet hem op meid!

Zo ga hier weer even een was eruit halen en daarna even lekker de binnenkant van mijn ogen bekijken. Tot laters.

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Melanie: zo hee wat een bevalling...Adriaan had zijn dochter bekant zelf kunnen opvangen zeg!
    Gelukkig was de vk op terug en is het verder allemaal goed gegaan!
    Prachtige foto's trouwens van je drie mooie kindjes!

Muriel: onze date voor morgen staat nog he! Wat mij betreft beginnen we vanavond vast met de weeen en kunnen we meteen morgenochtend genieten van onze beebjes :D
    Wel rond een uur of 8 vanavond beginnen graag, de kids moeten eerst nog Sint Maarten lopen ;)
    Dat er meiden zijn die zich vervelen...hahaha nou dat gevoel ken ik écht niet! Meiden geniet van het niks hoeven doen, als je ooit voor een tweede gaat zou je willen dat je je eens lekker kon vervelen :D

Sammie:jaaaa spannend er is weer een beeb op komst!
    Succes meis zet 'm op!

Maria:leuke foto van jou en Rob!
    Je moeder mag de verbouwing van mijn zolder wel coordineren hoor scheelt me een hoop werk ;)
    Komt ze 'm ook leegruimen dan?

Linda: hoe is het met je moeder gegaan in het ziekenhuis?

Jen: wat vervelend dat Esmay zo'n last van haar darmpjes heeft! Heb je al babymassage geprobeerd?

Blondie: dank je wel voor het geboortekaartje en de foto's van Reese!
    Hahahaha die anesthesist kan maar uitkijken dus als jij komt aanrijden :D

Ilse: sjee meis nog niet geslapen...heeft het een lichamelijke oorzaak (mis je een stofje ofzo?) of is het toch meer psychisch? Bestaan er niet speciale slaaptherapieen ofzo?
    Wat een hork van een gyn trouwens!
    We gaan morgen trouwens gewoon een dagje naar vrienden, zulke goede vrienden dat ik er gewoon heerlijk op de bank kan gaan liggen als ik dat wil en waar ik gewoon even heel erg heerlijk mezelf kan zijn, of dat nou vrolijk of chagerijnig is ;) Want om nu naar mensen te gaan waar ik 'verplicht'gezellig moet doen...dat trek ik niet...

Serafijntje: oh gezellig jij doet morgen ook mee aan de groepsbevalling ;)
    Ik herken je even-afstand-willen-nemen-van-het-forum-gevoel heel goed! Het is gewoon heel erg confronterend om wel te lezen hoe anderen bevallen als je zelf zo graag wilt...aan de andere kant ik kan er toch niks aan veranderen en zijn jullie hier allemaal te belangrijk voor me om niet regelmatig aanwezig te zijn...
    Ik heb verder geen zwangere kontakten, op mijn schoonzus na, maar daar ben ik niet zo close mee en het is gewoon heel leuk en bijzonder om dit zo met andere mee te maken en te delen, maar soms komt het idd wel eens wat te dichtbij en is even afstand wel goed...
    En ik weet zeker dat we hier blijven kletsen tot écht de allerlaatste van ons bevallen is (ik ben alleen steeds zo bang dat ik dat zal zijn *slik*)

Peetje:nog steeds veel slijmverlies?

Stasia: klinkt idd als een vrij heftige bevalling, fijn dat je een ruggenprik kreeg en deze ook goed werkte!
    Mooi mannetje is Deniz!

Gwen: hoe gaat het met Mika zijn krampjes?
    Gelukkig geen schildklierontsteking voor jou! Maar ben je nu nog steeds zo benauwd dan?
    Ik heb wel eens iets gehoord over een mola zwangerschap is vrij gevaarlijk geloof ik?

Esther: lees net over het ruisje bij Vincent hopelijk is alles goed!?
    Oh meis wat een stortbevalling ook weer!
    November is ook echt de maand van onvoorspelbare bevallingen zeg!

Ruby: hoe is het nu met Rayan? Ach arm kereltje nu al verkouden...beterschap!

Dafje: ah meis arme Fenna zo te spugen...en dan jij ook nog ziek!
    Ook voor jullie heel veel beterschap!

Natasja: hoe is het nu met Sanne? Oh lees net dat ff lekker slaapt!
    Hoe is het met jezelf?

Melina: veel plezier vanmiddag bij de inzegening van Vangelis!

Lenthe: wat een mooi mannetje is Thije! Geniet lekker van je kraamtijd!
    En beterschap voor Sofia!

Hope: ahahaha gelijk alweer aan het coachen op de vroege ochtend :D
    Ik wil jouw nummer wel hebben kun je mij ook coachen als ik begin? :)

Dees: geniet lekker van je mannetje meis het forum komt wel weer! Eerst maar eens bijtanken jij!

Is er al iets bekend van Stiekel/Sandra?

Ik ben weer helemaal bij!
    Ga ff bakkie doen met René en kom af en toe wel kijken of er babynieuws is erg spannend vandaag weer!
    xxx Roelie

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Voor alle zieke kindjes en hun mama's :

Beterschap!!!

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

4 MEIDEN , 5 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 11 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (bevallen) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (bevallen) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (bevallen) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (bevallen)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (21)

AGENDA

Murmel~ 12 november 09.00 VK extra BD controle
    Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Maria ~ 13 november VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Sammie2~ 14 november 11.10 uur VK
    Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB
    Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging?
    Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging
    MissyM~ 19 november eerste bezoek CB
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d
    IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d
    QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d
    THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d
    VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d

6 MEIDEN
    9 JOCHIES

In totaal al 15 kleintjes geboren!

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Even puzzelen met de buddylijst want Sammie en Esther zijn buddies da's nu ook niet handig ;)

De oude lijst:

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (bevallen) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (bevallen) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (bevallen) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (bevallen)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (21)

De Nieuwe lijst:

Roelie (13) - Gwen (bevallen)
    Indigo (28) - Jen (bevallen)
    Muriel (14) - Ruby (bevallen)
    Serafijntje (7) - Dafje (bevallen)
    Rachel (16) - Blondie (bevallen)
    Peetje (20) - Natasja (bevallen)
    Maria (9) - Stasia (bevallen)
    Ilse (26) - MissyM (bevallen)
    Hope (21) - DebbyKoops (bevallen)

Sammie (9) - nu meteen een buddy nodig!

Hoe lijkt dit meiden?
    Ik heb de zwangeren gekoppeld aan reeds bevallen meiden die weer actief zijn op het forum dat leek me de beste oplossing?

Deel Deze Pagina