Heee Roelie! Ik sta in de startblokken hoor! Uurtje of 21 lijkt me prima begin. Was net ff kotsmisselijk, dus dacht dat ik ziek werd, maar na lekker tomatensoepje ben ik nu weer fit genoeg voor een weeenfestijn vannacht. Nou, wij hebben hier een bak met snoep staan, mar er komen geen kindjes! Blijkbaar vieren ze/we het hier toch morgen pas. Maarja, dan is de bel afgeplakt, want dan ben ik natuurlijk net bevallen, hihi.
Hoi dames, @Esther en Jean-Paul gefeliciteerd met jullie zoon Vincent. @Listy en Hans gefeliciteerd met jullie zoon Timo @Sandra en fam. gefeliciteerd met jullie zoon Tim Hier gaat alles goed. Af en toe flinke menstruatie krampen en goede lage rugpijn maar verders niks. Groetjes
Hoi meiden, Ik wil even iets kwijt, ik had gezegd dat ik dit weekend weinig online zou zijn en ik had gevraagd of iemand mij op de hoogte kon stellen als er een bevalling was gedaan. Tot mijn verbasing is en Sammie bevallen ik ben uit de buddy lijst gehaald. Waarom als ik vragen mag. Het kan toch zijn dat ik even wat minder er ben. Maar daarom denk ik wel aan jullie. Ik heb deze vragen nu een maal en die zorgen op dit moment voor dikke tranen. Ik heb net netjes alles bij gelezen en ben zeer geinteresseerd in jullie. Misschien vat ik het verkeerd op maar dat komt gewoon omdat ik helemaal kapot ben. Maar dat moeten jullie me dan maar vertellen Liefs Linda
Sammie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Timo Sandra van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tim haha was ik bijna vergeten. Ik had te TV aan staan in de verloskamer en heb dus zitten puffen en persen op Idols Linda, volgens mij is dat gewoon een misverstand dat je uit de lijst bent gehaald. In ieder geval heb je wat mij betreft gewoon het recht om op de lijst te staan. Anders pak je de laatste lijst even en vul het weer aan. ((((knuffel))))
@Linda: kan me voorstellen dat dat niet erg leuk over is gekomen meis! Ik dacht zelf dat jij alleen gisteren niet veel online zou zijn, omdat je op pad zou zijn, dus vandaar dat ik er vandaag niet aan heb gedacht En sowieso zijn er volgens mij een paar dames onder ons, die er even wat afstand van willen nemen, omdat ze zo graag zelf willen bevallen en mss even liever niet te veel met bevallingsverhalen en babyverhalen van anderen worden geconfronteerd. Het is even een hele rare tijd denk ik op het forum, met alle vlotte bevallingen en onverwachte wendingen. Maar als je maar weet dat het NIETS maar dan ook NIETS persoonlijks is! Is gewoon suf, ik had je makkelijk even kunnen sms-en, sorry!
Zo, ik ben er ook weer, we besloten vanmiddag om vanavond toch nog even uit eten te gaan, dat hadden we eigenlijk vorige week zullen doen, maar zoals jullie weten is dat 'ietsjes' anders gelopen ivm de valse start Nu dus wel st maarten gemist, ach had er toch niet zo'n zin in Sandra, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Linda, wat de buddylijst betreft, dat moet je je niet persoonlijk aantrekken, als ik even snel tel, zie ik dat er meer namen uit verdwenen zijn. Dat is puur omdat alleen de nog te bevallen meiden nu gekoppeld zijn aan een buddy, daar was het buddy systeem tenslotte voor. En er zijn nu meer meiden die al wel bevallen zijn dan niet, dus er blijven altijd een paar meiden over. Niks persoonlijks dus. Wat betreft het nog niet op de hoogte zijn van Sammie, daar wil ik gelijk even een vraag voor de rest aan vastkoppelen, eens kijken hoe zij daar over denken. Elke keer als er een bevalling is, wordt er namelijk vrij snel gevraagd 'wie moet er nog gesms't worden'. Heel lief natuurlijk, maar ik vind t zelf soms een beetje 'onnodig' om dat meteen met spoed te gaan doen, veel meiden komen tenslotte later nog wel online en ik vind t persoonlijk niet erg om het een paar uur later pas te weten. Ik bedoel, het is nu 8 uur en het bericht dat ze bevallen is, is dus pas 5 uur geleden. Das toch niet zo'n ramp? Ik zou t zelf niet erg vinden als ik 's avonds zou lezen dat er die dag iemand bevallen is, dan weet je t nog steeds na een paar uur? Maar das dus mijn mening, kan zijn dat jullie daar anders over denken natuurlijk.
En vwb de buddylijst > Roelie heeft een nieuwe lijst gemaakt, waarbij zwangere dames gekoppeld zijn aan een bevallen dame. En er zijn meer bevallen dames dan zwangere dames, dus er zijn idd een paar buddies afgevallen. Wel heel erg vervelend dat jij daar één van bent, en dat is vast geen opzet. Maar ik zou jou sowieso graag als runnerup buddy willen hebben, hoor !
Ben ik helemaal met je eens hoor, Ilse! Alleen in gevallen zoals bij Indigo, van wie wij weten dat ze niet tot nauwelijks online kan komen, is het misschien anders. Maar volgens mij komen de meeste dames zoals jij zegt toch wel minstens 1x per dag eventjes spieken.
Was het een gezellig etentje? Enneh... troost je, misschien is in Amersfoort toch StMaarten net als in Amsterdam toch wel gewoon op de zondag en heb je niets van de pret gemist
Linda -> ik sluit me aan bij de andere dames! Het is absoluut niet persoonlijk bedoelt! Ik kan me voorstellen dat je je even voorbij gelopen voelt, maar zo is het niet bedoelt! Ik wil je eventueel wel sms'en als ik op de hoogte ben van een volgende bevalling, maar ik ben ook niet altijd veel online...dus weet niet of je daar veel aan hebt . <<<KNUFFEL>>>
Poeh, ik was al bang dat ik heel fouts had gezegd. Is namelijk echt geen desinteresse hoor, maar ik kan best een paar uur wachten op nieuws Tuurlijk, als het bericht om 7 uur smorgens gepost is en om 10 uur savonds is iemand nog steeds niet online geweest, dan is t vrij duidelijk dat het nieuwtje nog niet bekend is. Maar als het om een paar uur gaat, lijkt het mij vrij onschuldig. Linda, hiermee wil ik overigens jou of jouw gevoel niet tekort doen hoor, ik vind t jammer dat je je persoonlijk getroffen voelt en dat is never nooit de bedoeling geweest! ((((((((Linda)))))))
Ilse -> hoe gaat het met jou? Wat heerlijk zeg, even lekker uit eten! Gelijk heb je! Muriel -> bij jou alles goed?
Ja, ik ben me aan het opmaken voor de eerste weeën om 21 uur, heb dan met Maria en Roelie afgesproken. Dat wordt nog opschieten, van NIETS naar IETS in 45 minutn, hihi. Ik ga maar even lekker een badje nemen om me er mentaal op voor te bereiden denk ik, haha!