dank je Ilse. Hoe gaat het met je. Wel balen zeg dat het nachtje ziekenhuis niets voor je heeft kunnen doen. Trouwens erg lullige opmerking van die gyn. Zo jammer dat mensen alleen maar daar naar kijken. Hoezo kortzichtig!
Het gaat vandaag eigenlijk wel goed met me. Heb verbazend genoeg best veel energie Ben dus druk in huis aan t rommelen, plek in de kasten in de huiskamer aan t maken voor de babyspullekes enzo. En tja, ik ben t eigenlijk intussen wel gewend dat artsen vaak eerst naar t gewicht kijken en dan naar de patient, maar t raakt me nog wel hoor. Helemaal omdat ze t brengen alsof t zo simpel is, je moet gewoon maar ff afvallen. Terwijl ik dus weet dat het bij mij niet zo simpel is, dus dat doet gewoon pijn. Als ik op de 'gewone' manier had kúnnen afvallen, was ik nooit zo dik geweest als nu. Maarja, sommige mensen kijken nou eenmaal niet verder, maar van een gyn mag je toch wel iets meer menselijkheid verwachten..zou je zeggen. Ach....his loss
Nou dat vind ik dus ook, een Gyn is voor er voor jouw en de baby en niet voor je gewicht. Als je daar wat over had willen horen was je wel bij een andere arts. Zo raar dat mensen maar denken dat ze er wat over mogen zeggen. En lekker makkelijk om daar alle problemen maar op te gooien. Lekker simpel. Maar lekker dat je vandaag een goeie dag had. Hoop voor je dat er nog meerdere mogen komen. Ga zo de kleine meid omkleden en klaar maken voor bed, ze ligt nu samen met haar vader op de bank te slapen. Tja hij heeft het zo zwaar, hahaha
Hier ook een veel voorkomend verschijnsel, net of er een voetbal in zit he. Doet t bij jou ook zeer als ie hard wordt, of niet? Bij mij niet echt namelijk..
idd als kleintjes verkouden zijn, (ook grote mensen) met een zoutoplossing druppelen, en idd de ui is bij ons ook een gebruik,.... vd kleine heb ik nu van zwitsal een fles SLAAP ZACHT aangeschaft,.. is een bad/douche gel tegen verkoudheid ,.. in het geval ie ooit verkouden wordt, of het helpt? haha weet ut niet, maar anders grijp ik gewoon naar de ouderwetse middeltjes,... haha wat een binnenkomst,.... heb trouwens nog wat auw auw auw ,..... steeds had ik dus het gevoel dat ik iets zou winnen, dus kijk ik net de staatsloterij na, zit ik 1 getal naast de 50000 euro snik snik ik heb 059921 en er viel 019921 pfffffffffffffffffff , ik gaf mn zus ooit een lot, zat er ook 1 nr naast en vroeger aan mn oma,...idem dito,.... had nu toch wel een mooi kraamkadootje geweest haha de rest wat ik las, al weer vergeten
haha bij mij nog erger, ik zit hier zelf bijna alles op te eten,... die arme kids morgen ,..... toch maar een zure bom dan,.....
hmmm ik ben benieuwd of het weeen kunnen zijn... er zat nu een minuut of 10 tussen, tussen deze samentrekking en de vorige...maar het doet geen pijn ofzo
nee denk het nie... ik praat ze mezelf aan denk ik had net wel op de wc dat ik ging zitten dat er een ineens een straal uit viel.... maar weet niet of het plas of water was ofzo... maar het ging zo snel dat ik niet eens kon kijken of ik de straal tegen kon houden (vruchtwater kun je niet onderbreken, maar dat weten jullie al hahahhaha)
Toch even in de gaten houden hoor Maria, ik weet niet of je normaal gesproken nu maandverband ofzo draagt? Zonee, toch ff doen, misschien verlies je nog wat en kun je t op die manier nog opvangen en controleren. En de harde buiken even timen, wie weet... Je bent je in elk geval al goed aan t voorbereiden op de bevaldag van morgen
haha nou als je daar naar keek,heb je nu vast en zekers weeen , haha ik dacht ff dat ik ook spontaan aan de weeen begon , mafkees die gordon
ja het is een innimienie samentrekking en daarnet had ik er weer eentje..... maar ja.... ik ga er maar even niet van uit....
Hoi dames * even klagen* Ik kan niet meer, mijn buik voelt zo ongemakkelijk de hele dag. Ik kan niet normaal zitten, niet meer autorijden, niet meer normaal eten en mijn eigen schoenen niet aan doen. Hij ligt constant gespannen, zelfs de druk van kleding erop wordt 's avonds echt te veel! Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben het zo beu. Mijn buik is vaak lange tijd hard maar het doet geen pijn en geen samentrekkingen, gewoon gespannen en oncomfortabel. Ik kan gewoon helemaal niks meer, niet eens normaal zitten op de bank. Mijn banden doen onderin ontzettend pijn, en ik zit helemaal onder de striae vooral onderkant buik! ik huil hier bijna iedere dag. En ben iedere avond misselijk. Van die frambozenbladthee wordt ik nog misselijker. Misschien moeten we allemaal de pure farmbozenblaadjes thee zoals muriël heeft gebruiken. *klagen uit* Hope: de dierenarts heeft de anaalklieren van onze kat uitgeknepen BAH! Ilse: eindelijk een heeeeeel klein beetje geslapen? Ik voel echt met je mee, ik vind het zo erg balen voor je! RT = remedial teaching. En ja het vruchtwater geeft vlekken en die gaan er schijnbaar nooit meer uit. Listy en Hans GEFELICITEERD MET ZOON TIMO! Sandra GEFELICITEERD MET jullie ZOON! is sint maarten geen protestantse feestdag of kennen protestanten geen heiligen?
Ik vind Gordon normaal gesproken wel leuk, kan zn huor wel waarderen, maar ik vond m nu af en toe echt te ver gaan hoor, zelfs de rest van de jury zat zich aan 'm te ergeren. Hij begon al te lachen als een kandidaat net begon, en bij die Iraanse ging hij wel erg ver, echt belachelijk. Jerney blijft nog t meeste 'normaal' (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen haha).
(((((((((((((((((Peet)))))))))))))))) Balen dat je er zo doorheen zit meis! Het constant gespannen zijn van je buik is enorm herkenbaar, had ik de afgelopen dag ook veel. Eten deed ik dan half liggen op de bank, net als de romeinen vroeger Even volhouden nog meis Sint Maarten is oorspronkelijk een katholiek iets inderdaad, maar het wordt in protestantse kringen tegenwoordig ook wel 'gevierd' (las ik op wikipedia )
nou zou wel mooi zijn, hou je je aan je woord voor 11/11 die kleine wacht misschien tot ie wat lekkers krijgt,...