November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    haha je hebt het al veranderd zie ik

2. Niet meer actief

Hihi precies op t moment dat jij dat schreef, was ik t aan t veranderen :oops:

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nou ik had zelf bedacht dat ie de 15de zou komen, caruli had op de 15de gependeld, en de 15 is tevens ook de naamdag van mijn broertje.... dus al met al... wie weet

4. Niet meer actief

Meiden, ik ga mn bedje in, eens kijken of ik weer een paar uurtjes kan meepakken.

Ik wens jullie allen een goeie nacht!

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ughhhhhhh getverderrie ,..
    was ik maar niet zo nieuwsgierig :)

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    huh? ik snap er niks van nu,.
    ik lees net echt HOPE in jouw bericht, dus ik wou je nu gaan melden, dat ik er helemaal niet door heen zit,.....
    maar nu quote ik jou ilse, en nu zie ik opeens peet staan,...

haha het spookt hier geloof ik

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik lees dus dit:
    Geplaatst: Za Nov 10, 2007 11:26 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

(((((((((((((((((Hope))))))))))))))))

Balen dat je er zo doorheen zit meis! Het constant gespannen zijn van je buik is enorm herkenbaar, had ik de afgelopen dag ook veel. Eten deed ik dan half liggen op de bank, net als de romeinen vroeger
    Even volhouden nog meis

Sint Maarten is oorspronkelijk een katholiek iets inderdaad, maar het wordt in protestantse kringen tegenwoordig ook wel 'gevierd' (las ik op wikipedia )

maar quote peet ,.....

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ilse heeft het veranderd terwijl jij aan het quoten was

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow ik las ff door, en begrijp het nu :D
    haha nou ja, ben nu aan het einde der berichten en wat zie ik?
    iedereen weg?
    haha nou ja geeft niet,..ga ik wel ff pokeren op tv kijken en ook naar mn bedje,
    wie weet komt er vannacht wel weer eentje online die spontaan aan de verlossing begint :D

zet hem op meiden,..........over 10 min is het 11/11

uw tijd gaat NU in whahahaha

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja las het inmiddels, maar jij bent er dus nog,...
    en? hoe gaat ie nu? nog aan het borrelen?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja maar kan er niet echt regelmaat in vinden
    ben de krachtigere samentrekkingen aan het noteren...

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo te zien zet het niet door :(

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen op deze schitterende dag - die wij hebben uitgeroepen tot groeps-bevaldag - !

Ben erg benieuwd of Roelie of Maria (of anderen?!) zich er nog aan gaat houden, want ik vrees dat ik toch een afvallige zal zijn...

Op de regelmatige harde buiken en wat kleine buikpijntjes na gebeurt er he-le-maal niets daar beneden, dus het zal just-another-Sunday gaan worden, vermoed ik :(

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh jammer....
    Maar waren het nou harde buiken of echt pijnlijke krampen?

15. Niet meer actief

Goeiemorgen Muriel.

Ook ik zal denk ik niet mee gaan doen met de groepsbevalling hoor, tis nog/weer heerlijk rustig in mn buik. Wat een verschil met vorige week zeg. Eigenlijk vind ik t wel fijn hoor, ik heb zo'n heftige week achter de rug met al die valse starten, dat een stukje rust in mn buik nu best prettig is. Vorige week wist ik niet waar ik t zoeken moest van de pijn. Dus geef mij nog maar een paar dagen rust en dan gaan we volgende week wel weer s onderhandelen met smurf ;)

Maria, heb jij de hele nacht lopen spoken joh? Of heb je nog wel gewoon geslapen?

Hope, ik zie dat je het mysterie intussen ontrafeld heb? :)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Morgen meiden!

Ik ga zo even bijlezen...

Gister de hele dag druk geweest met de kleine! We hebben hem in laten zegenen, en daarbij horen wat rituelen (naar 3 verschillende huizen gaan)..het was erg leuk en gezellig en hij heeft heel wat cadeautjes gehad :)

Ilse leuk dat je me buddy bent en bedankt voor je sms over Sammie.

Bijdeze Sammie gefeliciteerd met Timo!

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedenmorgen dames :D

ik ben vandaag maar blijven liggen,...
    het is toch druilerig weer, en ik ga hier hopelijk vandaag ff aan de slag.
    al stel ik het bewust steeds uit, ik ga vandaag toch maar eens een x aan mn zeiltje en vluchtkoffertje beginnen .

al hoop ik niet dat de kleine dit een uitnodiging gaat vinden om al te gaan komen :D (steeds t gevoel als ik dit doe, dat ik aangeef: ik ben er klaar voor)

maar ja ik moet nu wel, ik heb ook nog zoveel andere dingetjes te doen,...
    de afgelopen week stond hoofdzakelijk in t teken van een wiegje aanschaffen en daar is heel veel tijd in gaan zitten en helaas NIET gelukt,

maar hoe is het ermee 11 novembermoeders? is dit de stilte vd storm of zien jullie af vd planning? :rolleyes:
    jullie hebben nog de hele dag hoor ;)

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ja ilse ontrafeld ;)

ik ben blij dat je ietsjes beter in je vel zit,
    zo zie je maar, al was het niet veel, een beetje slaap gaf je misschien net ff die opkikker, waardoor je ff lekker uit eten kon gaan en je koppie/lijf ff rust had,.....en hierdoor voel je je ook weer wat lekkerder.
    en wanneer je je wat positiever voelt, kun je weer een beetje hoop krijgen dat het nog wel goed komt, dus vast houden die hoop ;)

en probeer dit patroon te herhalen,..... .......
    dan kan je lichaam zich een beetje gaan herstellen

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge missym ,.....

fijn dat vangelis gezegend is, das toch wel iets moois wat je je kind kan geven ,....

ik ben blij dat het allemaal leuk en gezellig is gegaan ,.........
    zonder dat ie het beseft is ie al heerlijk verwendt,..
    wat zullen mammie en pappie trots zijn geweest ;)

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo allemaal klaar voor de grote groepsbevalling vandaag? ;)
    Ik wel hoor, geen wee te bekennen, rustig buikje...dus ik ga geheel in traditie voor een stortbevalling vandaag ;)
    We gaan straks naar vrienden gelukkig wonen die op 10 minuten van het ziekenhuis hahahaha :D
    Zal eens even bijlezen of er niet stiekem eentje vannacht bevallen is ;)

Maria: hee we hebben van Listy idd alleen een emailadres...zal ik haar anders even sms-en en vragen om haar adres? Of wil iemand anders dat doen (ik ben er vandaag namelijk niet?) en dan ook het adres ff naar mij sturen?

Linda: ik ben degene die de buddylijst heeft veranderd en ik heb heel simpel een lijstje gemaakt van de zwangeren en daaraan iemand gekoppeld die én bevallen was én nu veel online was... en omdat jij al voor buddy van Dafje had gespeeld en jullie beiden bevallen zijn heb ik gewoon andere namen er aan vast gekoppeld...en er zijn idd meer namen van de lijst verdwenen gewoon omdat er steeds minder overblijven!
    Het is zeker niks persoonlijks!
    En ik zit er idd net als Ilse mee dat iedere keer als er iemand bevallen is we er mee zitten van tsja moeten we nog iemand sms-en...ik ben zelf degene ook nog die het vaak vraagt... :(
    Kijk van Indigo weten we het maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van tsja tis ieders eigen verantwoording om af en toe hier te kijken, we weten dat we allemaal op punt van bevallen staan en het nu de drukste tijd hier is, aan de andere kant stel dat ik morgen in mijn kraambed lig dan wil ik ook graag op de hoogte blijven van wie er bevallen is... beetje dubbel dus...
    Maar nogmaals Linda meis absoluut niks persoonlijks!

Ilse: succes met je nesteldrang :D
    Ik ben het trouwens met je eens wat Gordon betreft, ik heb me gisteren met die iraanse ook heel erg zitten irriteren... die man heeft echt 2 gezichten, soms lig ik dubbel van het lachen van hem en issie écht leuk maar soms ook zwaar onrespectvol...

Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
    Stiekem bevallen vannacht?

xxx Roelie

Deel Deze Pagina