Goedemorgen meiden, Heel veel succes meiden van de groeps bevalling ik hoop dat het voor jullie doorzet. Peet, wat vervelend zeg voor je ik hoop dat de kleine snel van zich laat horen Meiden ik ben niet meer terleurgesteld. Ik begrijp het wel. En over dat sms ik dacht dat sammie vrijdag was bevallen. Dus vandaar. Ik ben er vandaag en morgen niet dus als er wat gebeurt willen jullie Ilse of Muriel mij dan sms' en? Alvast bedankt. De reden dat ik niet online ben is omdat ik even met mezelf overhoop lig en even rust moet nemen. Liefs Linda
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST De Nieuwe lijst: Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Dafje (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Murmel~ 12 november 09.00 VK extra BD controle Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Maria ~ 13 november VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
We zijn aan een orthodoxe kerk verbonden, er zit er 1 in Utrecht, 1 in Rotterdam en 1 in Amsterdam, maar omdat Chris uit Utrecht komt nemen we altijd die kerk. Dopen is wel iets anders, dat laten we nog doen. Inzegenen is als je kindje 40 dagen is dat je het laat inlezen bij een pater zodat hij beschermt is tegen al het kwaad. (bij ons dus met 20 dagen omdat ik niet wilde wachten haha)Daarvoor mag je niet naar "buiten", hiermee bedoelen ze op bezoek bij andere mensen thuis. Omdat die je kindje kunnen vervloeken. Dus ons kindje is gister beschermd tegen kwaad van andere mensen, snap je een btje? ik heb nog geen voedingskussen en soms is het toch handig, ik zal even kijken of ik dit kan regelen! Thanks voor de tip oopsie ik heb geen snoep in huis... nutrivin ofzo in ze neusje spuiten, werkt wel goed! Stiekel gefeliciteerd met jullie zoon hier ben ik het mee eens! Alleen als je echt weet dat iemand er een dag niet is dan smsen lijkt me? ik wil ook uit eten, laatste keer was in de week van de geboorte, ben die week wel 2 keer uit eten geweest! ik sta buddy paraat vandaag hoor ilse! Ilse hoe was je nacht vandaag? Roelie, je klinkt weer wat opgewekter. Goeie nacht gehad? Ik ga de kleine verschonen en eten geven en dan zelf lekker eten ben er zo weer hihi
(((Linda))) Het is ook een bizarre tijd nu, de bevallingen vliegen je om de oren op de gekste momenten en van mensen van wie je het helemaal nog niet verwacht en dat had ook jouw tijd moeten zijn... Neem even lekker tijd voor jezelf! xxx Roelie
Ik ga ff heeeeeeel lang douchen (killing rugpijn nog steeds....), aankleden en heeeeeel relaxt ontbijten...ben van plan om vandaag alles heel kalm aan te doen, ik moet tenslotte nog even bevallen voor 00.00 Kom straks weer kijken! xxx Roelie
Haha hier schoot ik toch even in de lach toen ik het las. Ik begon met lezen en dacht 'ja maar, meestal vraag jij het juist!'. En toen las ik door en zag dat je dat zelf ook zei...goeie zelfkennis Roelie haha. We zijn waarschijnlijk gewoon bang dat iemand zich gepasseerd voelt en daardoor doen we een beetje moeilijk Hoe voel je je verder, is je onrust een beetje voorbij? Veel plezier vandaag bij je vrienden. Melina, is duidelijk hoor je uitleg, mooi ritueel! Linda fijn dat je t begrijpt, ik kan me inderdaad voorstellen dat als het een dag eerder was geweest dat we je dan wel gesms't hadden. Maar in dit geval was t dus gewoon een misverstand. Ook weer opgelost En ik kan me goed voorstellen dat je nu even rust moet nemen en dat je met jezelf overhoop ligt. Neem je tijd lieverd, we lopen niet weg hoor! Als een van de meiden vandaag gaat bevallen, hou ik je op de hoogte hoor! Ik heb een vrij rustige nacht gehad. Weer een paar uurtjes geslapen, dus ben niet ontevreden. Ik merk gelijk zo'n verschil als ik op sta. Al zijn het dan maar 3 uurtjes, ik heb ze gewoon zó hard nodig! Ik had vannacht alleen wel steeds erg veel rugpijn en pijn in mn bekken, maar oke, dat overleven we wel. Wat ik trouwens ook heb sinds een paar weken, ik heb moeite met op mn zij liggen, dan lijkt het net of ik het hoofdje in mn bekken voel enzo en ben ik bang het te beschadigen. Als ik er over na ga denken is t ook wel een erg raar idee, dat daar een kindje ligt en dat daar een hoofdje zit Weinig op de planning vandaag. Willem gaat zo weer even naar snooker en ik doe rustig aan. Mn ouders komen vanmiddag nog even langs en verder eigenlijk geen plannen, beetje rommelen. We hebben onwijs veel spullen uit de kasten gehaald, qua vazen, voorraadbakjes, schalen etc en mijn moeder zou mijn moeder niet zijn als ze daar eerst ff tussen wil neuzen voor we t weg mogen gooien. En haar huis is al zo vol haha. Zij kan namelijk totaal niet weggooien, ook al is het oud en kapot en versleten, ze bewaart alles. Ik juist niet, ik gooi heel makkelijk weg. Of m'n oude troep gaat naar haar toe. Ben erg benieuwd hoeveel ze straks nog meeneemt Ik wens iedereen een fijne dag verder en ben errug benieuwd wie er op deze mooie datum gaan bevallen Grtz Ilse
Tis nog rustig hier, ga maar even strijken en wassen bleegh heb totaal geen zin maja moet gebeuren, na het strijken ga ik even pilates doen! Wil echt dun zijn met de kerst.........
Dr zit wat slijmerig bloederig spul in de wc. Denk slijmprop of vruchtwater dus ik gadenk ik de vk maar bellen.
Melina, wat ben je toch bezig met de lijn joh.. ga lekker genieten ipv lijnen/pilates Mijn lijn kan me echt een worst wezen.. ben bevallen! Heb een mooie zoon! Verder.. 2day = D-day!! 11/11 Had me ook ingeschreven voor vandaag, maar helaas haha.. Ben benieuwd wie zich er echt aan gaat houden! Mika is wel in NL vandaag voor een concert.. dus was wel leuk geweest voor (onze) Mika!
ja maar jij weegt al weer wat je normaal woog, ik heb nog minimaal 13 kg te gaan! En ik wil echt me ouwe kleren weer aan! Ben er inderdaad erg mee bezig, eet nu al ipv brood crackers
Chris zei het gister ook al, hij wou gisteravond nog wat eten dus ik had speklapjes gemaakt, toen zei hij proef eens dus ik nee, hij zo melina van proeven word je heus niet dik hoor
Ben benieuwd Maria, zal blij zijn als jij de eer van deze dag nog een beetje weet te redden, want de rest laat het tot nu toe hopeloos afweten helaas... Hou ons op de hoogte!