November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    En daar heeft ie helemaal gelijk in!
    Ik ben er altijd van overtuigd dat als je normaal eet, je beter afvalt dan wanneer je er op gaat letten en bv. de crackers gaat eten ipv brood.
    Bruin brood heb je nodig joh, gaat je spijsvertering ook nog eens beter van werken, waardoor je meer verbrandt ;)

Kan me voorstellen dat je graag af wilt vallen, maar geef het tijd. Gezond eten en goed bewegen is meer dan genoeg om voor de kerst al heel ver te komen.
    Mijn schoonzusje heeft trouwens ook (mede) dankzij Pilates heel snel weer haar oude figuur terug gekregen!
    Sterkte, maar maak jezelf niet gek hoor!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owwww ik duim mee dat het nu lekker inzet, spannend!

Bel je het zh alvast even dat ze alle pijnstilling die je wilde klaar hebben liggen ;) ?

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, maar die 13 kg hoeft er niet af in 1 maand lijkt me.. da´s nie gezond hoor.. ;)
    En ik wil ook zéker nog afvallen. Was net 17 kg kwijt toen ik ¨plots¨ zwanger werd, en wil nog méér haha.. maar nu ff niet ;)

daarnaast mag ik het nu ook niet van Pat haha.. goede voeding is belangrijk voor de BV..

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    you go girl!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Ilse: hahaaha mijn moeder is precies zo, daarom gooi ik alles achter haar rug om weg. Anders is hun huis afgeladen vol. Vervelend die pijn in je rug en bekken, wordt jij ook iedere keer wakker omdat je je om wilt draaien? Ik vraag me ook wel eens af of sommige bewegingen geen kwaad kunnen voor de beeb.

@ Maria: gaaf! Ik hoop dat je gaat bevallen meid, echt ik zit hier met mijn fingers crossed!

Hier gaat het wel weer, gisteren hele avond misselijk geweest, nu is het over. Ik ga morgen maar weer even urine afgeven misschien heb ik wel weer een blaasontsteking

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    vk is geweest, zij kan geen gebroken vliezen zien maar ziet wel dat het al 'tekend' ze stuurt me nu door voor onderzoek naar zkh.
    Omdat ik de afgelopen dagen op de baby wat minder heb gevoeld krijg ik daar ook een onderzoekje voor.

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooooooooooooh spannend! succes meid! we horen.

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
  9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maria spannend!
    Zet 'm op ik wil toch vandaag een 11/11 baby zien hoor! ;)
    Voordat we weggaan kom ik nog wel ff spieken hier :D

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Iets zegt me dat als ze dat ook niet klaar hebben liggen straks ze iets gaan meemaken daar :)
    Ik heb echt zo'n beeld voor me van Maria die met zo'n stem vanuit de hel pijnstilling eist hahahahahahahahahahaha :D

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Sluit me hierbij aan, ben een paar jaar terug in een jaar tijd 20 kg afgevallen door gewoon gezond en regelmatig te eten en meer te bewegen...juist door té weinig te eten kun je dik worden...raar maar waar...
    Daarbij Melina is je hele spijsvertering nog van slag door de veranderde hormoonhuishouding dat heeft ook nog even tijd nodig...
    Maarre anders ga je naar een dietiste? Die kan je vast heel goed vertellen hoe je het nu het beste aan kunt pakken want door slecht en weinig te eten voel je je straks niet goed en kun je ook niet goed voor Vangelis zorgen!
    xxx Roelie

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :) :) :)

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik wel hoor, maar de vraag is of mijn :baby: er klaar voor is... Hij/zij mag het startsein geven!
    Ik heb overigens een beroerde nacht achter de rug: weinig geslapen en veel buikkrampen gehad. (De beeb was ook erg onrustig en heeft veel bewogen.) Maar ik denk niet dat het weeën zijn, het zijn meer menstruatie-achtige krampen die lang aanhouden en er zit ook geen enkele regelmaat in. Zodra ik uit bed stapte, ging de pijn over. Geen serieus werk dus. :( Maar wie weet, we hebben nog zo'n 12 uur ... ;)

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohw Maria ... Gaat er dan in elk geval toch één 11-11 baby komen? Succes meid, zet hem op! Ben benieuwd of er vandaag nog meer gaan volgen... ;)

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik sta paraat Maria. Mijn telefoon wijkt geen moment van mijn zijde. Misschien dan toch iemand die op de bevaldag echt gaat bevallen.

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sooo spannend...maria zet hem op.

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    pfff rayan heeft een zeurdagje.hij is al de hele dag aan het miepen.alleen als ik hem oppak word hij stil.
    zal er wel bij horen denk ik.

18. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Listy: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN TIMO!

Sandra: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN TIM!!

Maria: spannend meid! Heel veel suc6 in het zh!

Melina: ik snap je heel goed hoor! Voordat ik zwanger raakte ben ik in 1 maand tijd 10 kilo afgevallen (was ook echt extreem hoor) In de zwangerschap was ik 6 kilo gegroeid, en heb me vanmorgen gewogen en wat blijkt: ik ben 10,2 kilo afgevallen. (Dus ben 4,2 kilo lichter dan voordat ik zwanger raakte). En ja...ik ben er ook (te) veel mee bezig, maar dan wel op de manier van goed, genoeg en gezond eten en bewegen. Nu is gewicht bij mij toch wel een obsessie :) Moet er bij vertellen dat ik in 2 jaar tijd in totaal nu 54.2 kilo kwijt ben :confused: (En ben nog veeel te zwaar hoor) en dat is bij jou zeker niet het geval! Dus ga lekker genieten meid!

Liefs,
    Natasja

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ben vanochtend samen met Deniz onder de douche geweest. Hij vond het helemaal geweldig! Echt leuk is dat!

20. Niet meer actief

Wow Maria, spannend. Je bent nu naar t zh dus, ben benieuwd wat ze zeggen. Ik hoop zo voor je dat dit geen valse start is maar dat t echt doorzet, je bent er aan toe. You go Girl!

Deel Deze Pagina