November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemiddag meiden,

nog geen bevallingen vandaag. ;) :)

Maria maak je niet te druk, mijn ervaring is dus ook dat het dus niets zegt. Bij ons werd telkens gezegd, tot 3 maal aan toe, dat ze achter liep op de groei, eh nou 54 cm en 4050 gram vind ik dan dus wel meevallen, :) Maar zeker goed dat ze er wel naar kijken.

Ruby, natuurlijk is het lekker om lekker bij mama in de'r armen te liggen. Ach daar zijn ze nog klein voor. Red je het allemaal een beetje. Is Hicham (als ik het goed heb onthouden) wel weer gewoon thuis?

Morrighan, het verliezen van de slijmprop zegt inderdaad nog niets. Het kan nog lang duren of zic dezelfde dag nog aankondigen. Haha tja lekker tegenstrijdig.

Waarschijnlijk komen ze hier morgen voor de hielprik en gehoortest.
    Wel jammer want Adriaan is dan te werk. Wel lief de kraamverzorgster heeft vanmorgen foto's van ons 5en genomen, want ja die hadden we nog niet. Zijn erg leuk, alleen jemig wat zie ik er uit. :)

Melina, maak je toch niet zo druk om je gewicht en zo. Je hebt er een mooi jochie voor terug, nou hoef je er niet als een slons erbij te lopen maar je legt de lat voor jezelf wel erg hoog.

Ik was ook net voor mijn zwangerschap 10 kilo afgevallen en die 10 heb ik nu ook nog te gaan. Maar ik ga dan zeker ook het 1e halfjaar sowieso nog niet lijnen, tevens ivm de BV, maar je lichaam hebt het nog hard nodig voor het ontzwangeren. Gewoon normaal eten en bewegen en het komt echt wel goed, duurt misschien wat langer maar is wel beter voor je lichaam.

Vandaag mijn oma op bezoek gehad en leuke foto's gemaakt van 4 generaties. Super trots staat ze erop. Zo lief.

De kinderen zijn nu lekker bij opa en oma en gaan vanavond weer sint maarten en blijven logeren. Wat een stilte ineens. Heerlijk, ben dus ook even niet naar bed gegaan, maar even lekker mijn eigen dingentjes doen. Kan vanavond lekker op tijd naar bed.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Tari, zo te lezen heb jij je draai al helemaal gevonden! Super hoor! En lekker dat de jongens bij opa en oma zijn. Even lekker tijd voor jezelf.

Murmel -> hoe gaat het bij jou? Nog steeds alles rustig?

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi ja, helaas wel, ik ga het niet meer redden voor 0:00 uur...
    maar officieel heb ik natuurlijk ook nog 3 dagen, haha!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, dat is waar ook ;). En je bent het nog niet "zat", je trekt het nog wel?

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ja zeker Debby. Past heel makkelijk in het gezin, heel vreemd. Kan de voedingen zo plannen dat ik gewoon met alle aandacht de jongens naar bedje breng. Het is net of het nooit anders is geweest.
    Alleen Angelus heeft soms wat moeite. Maar ja dat is logisch. Vandaar de logeerpartij.

Ze voelt al zo vertrouwd.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    En hoe gaat het bij jullie?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier gaat het steeds beter. Ryan drinkt goed, is alleen verkouden. Maar ja...is goed om z'n weerstand op te bouwen (zeggen ze). Vannacht kwam hij zowaar om de tijden dat hij de fles mag hebben en tussendoor heeft hij heerlijk geslapen, dus wat dat betreft echt een droomkindje! En vanochtend waren mijn schoonzus en zwager met hun kind even op bezoek (hun Sem is 3 dagen ouder dan Ryan) en dat was wel leuk om ze even naast elkaar te leggen en foto's te maken. En ik blijf erbij...Ryan is veeeel mooier :). Maar ik voeg even een foto bij, zodat jullie kunnen zien dat het echt waar is :).

Ryan ligt natuurlijk links, met het bruin/witte spencertje.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ben het wel met je eens hoor, Ryan is een knap kereltje. En wat een lief pakje, staat hem echt super!

Heerlijk dat ie zo goed sliep vanacht, wij hadden juist een heel kort nachtje. Ze heeft ook erg last van haar buikje. Maar we mogen niet klagen. Kan wel merken dat we die gebroken nachten aardig gewend zijn.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eh voor de kijkers rechts!? Maar ik herken hem van je vorige foto's. Had je tekstje er onder nog niet eens gelezen, of heb je het er stiekem later onder gezet?

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, inderdaad...voor de kijkers rechts! En ja, ik heb de tekst er later onder gezet ;). Goed opgelet!

En Ryan heeft ook veel last van z'n darmpjes, geven hem al druppeltjes van VSM, volgens mij helpt dat redelijk!

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha ja was heel eventje helder, :)

Ik zit nu ook aan de venkel thee. Mocht het inderdaad niet beter gaan dan heb ik nog van die druppels. Maar probeer het eerst zo. Even de darmpjes wat tijd gunnen.

Kunnen we over een tijdje eindelijk eens wat afspreken.

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heej zeg nooit nooit hé ik ben om 5 uur begonnen met lichte pijnen en om 11 uur was hij er! dus offcieel kan je nog tot 7 uur vanavond je best doen!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze zeggen inderdaad dat de darmpjes altijd even moeten wennen. Dus inderdaad...het heeft gewoon even tijd nodig! Enne...leuk als we inderdaad (eindelijk :)) iets kunnen afspreken!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even snel een tummy tub halen bij een vriendin! Kom vanavond denk ik nog wel even online!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Debby leuke foto hoor van Ryan en ze neefje. Wel leuk zo dicht op elkaar...

Gister waren we bij me zwager en ze vriendin is aangekomen dus wij zitten ook te wachten op ik ben zwanger hahaha

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Tari hoe doe je dat met dat venkelthee? Gewoon na een voeding? Voor een voeding? in plaats van een voeding?

wil het hem ook geven aangezien hij krampjes heeft vandaag...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou ik ga nog steeds uit van 42 wk. Misschien wil ze nog een beetje groeien in de buik.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ehm.... "zat" ben ik het toch al wel een week of 3... Van mij kan het niet snel genoeg gebeuren. Ben die buik echt wel spuugzat en ben veeeeeel te nieuwsgierig....

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Groeien buiten de buik gaat nog harder joh, dus als ze eruit wil... niet de beentjes over elkaar gooien hoor!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben trouwens wel errrrg benieuwd hoe het met Esther en Vincent en met Dees en Quinn gaat, want volgens mij zijn die nog niet tot nauwelijks online geweest?

Deel Deze Pagina