Das ook waar.... Esther is niet meer online geweest inderdaad. Roelie trouwens ookniet ofwel? Maar die is volgens mij aan het sintmaartenen.
Roelie is vandaag toch bij vrienden op visite? Hier zijn mn ouders net weg, met een grote tas vol met oude zooi..haha..tis toch erg, ik ruim mn kasten op en doe ouwe zooi weg. En mn moeder neemt het net zo hard weer mee. Terwijl haar huis al zo vol zooi staat. Oh oh, je had dat hoofd van mn pa moeten zien, die vond t maar niks. Maarja, mams wil t allemaal hebben. Erg hoor, maar hee, t ruimt weer op. Ik heb nu nog maar 2 kratten vol met troep staan, scheelt toch weer
Roelie is inderdaad bij vrienden en die wonen vlakbij het ziekenhuis, dus wie weet is ze nu aan het bevallen . Want de hele groepsbevalling lijkt een beetje in het water te vallen.... Hahaha, dat je moeder dan alles meeneemt! Zie het gezicht van je vader al helemaal voor me . Maar jij...bij jou is het weer lekker op geruimd!
Mijn moeder is zo'n enorme bewaarder, das echt te erg voor woorden hoor. Hun huis staat zo ontzettend vol! Willem is overigens net zo, die kan ook niks weggooien, maar gelukkig kan ik dat wel! En ze heeft het ook echt met alles he, alles is 'zonde om weg te doen'. Tuurlijk, ik doe schalen en bakjes weg die er echt nog prima uit zien en weinig gebruikt zijn. Maar ik heb een andere insteek..als ik iets al 5 jaar niet gebruikt heb en waarschijnlijk ook nooit zál gebruiken, waarom zou ik t dan bewaren? Alleen maar omdat het nog goed is? Onzin Zo ging t laatst bij mn tante dus ook he, zij had dr kledingkast opgeruimd en wilde een en ander om marktplaats zetten. Eerste shirt wat ik op de foto zou zetten, wilde mn moeder hebben. Tweede ook, derde ook. Toen ben ik maar weer even gaan zitten en gaan afwachten tot zij klaar waren, ik geloof dat mn moeder uiteindelijk 6 dingen meegenomen heeft ofzo.. Echt te erg voor woorden hoor hahaa.
Kwam weer even kijken maar nog steeds geen bevallingen aan de gang. Ik denk dat dit toch niet de groepsbevaldag gaat worden.
Ik drink het zelf, omdat ik BV geef. Ze mag dus geen flesje of iets anders ivm tepel/speenverwarring. Maar in jouw geval kan je de voeding met venkelthee klaar maken ipv met alleen water. Dus venkelthee met de melkpoeder. Geeft alleen een beetje een rare kleur. Zo deed ik dat bij Angelus. Zou de thee in het begin niet te sterk maken, kijk hoe hij er op reageerd. Je kan ook zijn voetjes pakken en dan een ronde draai beweging maken met zijn beentjes. Met de klok mee, zodat zijn boven beentjes als het ware zijn buikje masseren. Of de onder kant van zijn voetjes masseren, in de holling. Werkt ook vaak.
Hmm dachten we gisteren mooi onder st maarten uit te zijn gekomen, lopen ze vandaag alsnog rond. En met een beetje pech lopen ze morgen ook nog. Ik vind t zo'n onzin he, St Maarten is op 11 november, niet op de 10e of de 12e ofzo...hoe durven ze
Dames jullie hebben nog 5 uur om te bevallen vandaag, wie o wie gaat eerst? @Tari, bedankt ga het straks proberen...ook dat masseren ga ik even doen, kijken of het helpt..weet niet echt of hij darmkrampjes heeft, maar hij moppert wel en hij heeft al 4 luiers een btje gepoept..
nog een vraag; tempraturen? hoelang en hoevaak moet je dat doen? Ben het de afgelopen 2 dagen vergeten, maar hij blijft ook elke keer goed dus voel nu ze nekje, is het ok dan temp ik niet is het raar dan temp ik of moet ik echt 1x per dag tempen?
Volgens mij hoef je niet meer te tempen hoor. Dat zei mijn kraamhulp tenminste. Ik voel gewoon regelmatig in zijn nekje. Mocht je daarna twijfelen kan je altijd nog tempen. Deniz kon zichzelf al vanaf het begin goed warm houden.
Als hij zijn temp. goed vast houd hoef je hem niet meer te temp. voelen in zijn nekje werkt dan heel goed. Op een gegeven moment weet je wel hoe hij aan voelt. Dus dat doe je goed hoor. Tenzij je het toch niet helemaal vertrouwd.
Hee hee, ik ben er gewoon hoor....als ik niet bij de deur naar vals-zingende-kindjes sta te luisteren
over een aantal jaar sta jij daar ook met je kindje, haha vreemd idee he. Meestal zijn het de ouders die vals zingen
Neuh, over een aantal jaar sta ik een week of 2 eerder, met mn verklede kindje en een uitgeholde pompoen Halloween te vieren...eigenlijk een nóg vreemder idee Tis hier trouwens wel opvallend..alleen de kinderen waarvan de ouders erbij staan zeggen dankjewel!
Oh herstel..net 4 kids, jaar of 10-12 denk ik..en die zeiden niet alleen 'Dankuwel', maar ook 'fijne avond verder'
haha ja dat moeten die van ons ook. Netjes dank je wel zeggen. Gisteren had ik 3 meisjes aan de deur, ik vraag of het ze nog uitmaakt wat ze krijgen, had verschillende dingen. Zegt dat enne meisje nee hoor mevrouw we krijgen toch wat en dat is al genoeg. Zo lief en nee geen ouders mee. Tenminste niet bij de deur. Dus het kan toch.