Hier ook Sint maarten kinders.. Jeroen en ik maken ruzie wie er nu moet haha.. We gaan maar omstebeurt.. zaten nl te eten.. niet handig.. Achja.. wel schattig, vooral die kleine ukkies Nog steeds geen bevallingen hier dus.. Hmm... beetje gek op nationale bevallingsdag bij de nov. mama's... Melina, vanaf 3 á 4 weken gaan ze ook minder poepluiers produceren he? Wij hebben nu ongeveer 1 volle poepluier per dag en af en toe een beetje.. Dus wat dat betreft moet dat wel goed zitten hoor.
Willem kende het ook niet, die komt uit Dordrecht. We wisten ook niet dat ze het hier wel vieren, dus 2 jaar geleden hadden we niks in huis. Toen is Willem snel langs de pomp gereden om wat snoep te halen. Ik ken t dus wel uit mn jeugd, kom uit NoordHolland. We leefden hier echt weken naar toe. Op school lampion maken, liedjes oefenen en de hele dag nerveus natuurlijk. Elke 5 minuten aan je ouders vragen of je 'al mocht'. En dan alle huizen langs natuurlijk! We wisten ook precies waar er veel of iets apart gegeven werd en die huizen kregen dan ook extreem veel bezoekjes, al lag het niet eens op de route. Zo werkte een vriend van mn ouders bij Duyvis en die deelde van die minizakjes uit, chips, nootjes etc. Die was dus heel populair. En Hennie Huisman woonde bij ons in de wijk en die deelde ook zakjes met vanalles uit, dus die was nog populairder dan anders haha. De bejaardenwoningen in ons blok sloegen we meestal over, want die gaven mandarijnen. Maar sommigen gaven geld, dus daar wilde je dan weer juist wel langs. Echt, het was een hele happening haha. En 's avonds natuurlijk al het snoep uitzoeken. Hoeveel had je gekregen, wat had je allemaal, ruilen met mn zus etcetc... Goh, die goeie ouwe tijd
Wij gaan nu eten, dus hoop dat de kids klaar zijn met lopen, we hebben er tot nu toe 26 gehad Vorig jaar waren het er ruim 40, dus die rest zal gisteren gelopen hebben, maarja, toen waren we er niet he.
Als dat niet werkt, kun je druppeltjes (Cinababy van VSM) kopen. Dat zijn homeopatische druppels en dat kan geen kwaad. Bij Ryan helpt het geloof ik wel goed!
bedankt voor alle tips weer, voel me soms best een oen haha! het is ook omdat ik geen kraamhulp heb gehad, dan heb je toch meer 1 op 1 contact voor vragen.. thank god bestaat het forum haha morgen naar het cb ben echt heel benieuwd wat hij nu weegt een week later, vorige week was hij 2830 en 51 cm geloof ik
wat een schatje! En net op tijd, nu weten wij hoe we Ryan in de tummy tub moeten doen . We hebben vanavond pas de tummy tub opgehaald bij een vriendin en ze had wel even omslachtig (met een pop ) uitgelegd hoe we hem vast konden houden, maar nu hebben we het gezien! Dus bedankt!
Debby je moet er alleen wel op letten dat er een aantal vingers onder de okseltjes zitten voor de steun. Die zie je nl. niet op de foto. Snappie?
Joehoe ik ben hier hoor Was idd bij vrienden op bezoek maar beeb zit nog lekker in de buik hoor...denk niet dat ik 11/11 ga redden helaas Was ff benieuwd of Maria bevallen was maar nee...jammer... Kom misschien straks nog ff kletsen ga nu eerst ff eten...patat en een frikandel speciaal yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!