November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn beebje ligt volgens de groei-echo's zo'n 4 weken voor op de groei. Das ook een van de redenen dat ik hoop dat ik niet overtijd ga lopen, t kindje is nu al zo groot, wil geen 12ponder baren hoor..ik zie t al voor me, 12 pond en 60cm ofzo :( Auwwwwwww

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Goedenavond allemaal!

Weer even kort, Timo ligt op 1 arm te slapen!
    Het gaat allemaal fantastisch, ben nog hyper, hele dag bezoek gehad! Timo is geweldig!
    Eerste foto's staan in album, ga morgen bijlezen en verhaal vertellen!

Iedereen die nog wacht, of er doorheen zit, ik duim voor jullie, ook voor jullie komt dit euforische moment snel dichterbij!

3. Over lijken op gesproken.. hier wordt maar steeds gespeculeert.. Mijn familie zegt dat ze op mij lijkt en kennisen ook, en Jeroen's familie zegt dat ze op Jeroen lijkt.. hoe bedoel je bevooroordeeld haha.. Wij hebben nog niet echt zoiets van: ze lijkt op mij of op Jeroen.. Ze is gewoon Fenna :)

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hier bij alle 3 ook haartjes onder op de rug. en geen getinte papa, ;) :)

lieve foto's komen er voorbij. Rayan heeft zeker een bos met haar.

Wencke hoe gaat met jullie?

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hij ziet er super uit! Enne...wil je je adres even pb'en?

6. Niet meer actief

Mn buik is momenteel overigens zo enorm hard, ik kan niet eens meer rechtop zitten...wordt er helemaal misselijk van, drukt enorm op mn maag..auw, niet leuk! Verder hele dag al last van harde buiken en krampen, maar geen weeën zoals vorige week.

Wel maf trouwens...wij lopen bij een praktijk met 5 verloskundigen. 1 daarvan kunnen we t allebei niet zo goed mee vinden. De afgelopen week heb ik bijna elke dag wel contact gehad met vk en ze dus bijna allemaal gesproken. Alleen die ene niet, die heeft dit weekend dienst en nu is t rustig dus geen reden tot contact. Volgens mij pikt mn beebje dat gewoon op ofzo en wacht 'ie tot deze vk geen dienst meer heeft. Dus morgenochtend om 8 uur wisselt de dienst en dan mag hij/zij zich aankondigen ;)

7. Oh, moet de comp weer afstaan.. nee hoor, 'geheel' vrijwillig gebeurd dit haha.. ben er morgen iig weer!

Enne idd een bos met haar zeg! Zoveel heb ik bij een baby nog niet eerder gezien!

Serafijntje.. heb je nou de sms gehad? Ik heb geen idee of het gelukt is...

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahaha, dat zou toch wel een stunt zijn he?! Als de kleine zich morgen aandient! Misschien toch nog maar even een lampionnetje afpakken...?

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lenthe -> had je mijn sms'je nog ontvangen?

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tot morgen! Alhoewel...volgende week komen mijn ouders de hele week, dus zal waarschijnlijk weinig online zijn....misschien wil iemand mij even sms'en als er iemand bevalt?

11. Oh ik las je pb al.. ik heb ook geen idee.. maar ik probeer het morgen gewoon nog een keer.. Anders lijkt het me verstandig om een andere buddy te zoeken.. anders wordt het lastig posten op het forum.. niet dat ik het niet wil hoor! Ik wil graag je blijde nieuws doorgeven.. maar zou zonde zijn als het zover is en het komt niet door! Morgen eerst nog een keer proberen en anders kijken we morgen even verder...

12. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ja hoor Debby, heb hem net gelezen!

Melanie, hier gaat het heel goed. Het gebrek aan ritme begint me al wat zwaarder te vallen, maar het arme kind is net 3 dagen oud, dus daar mag ik helemaal niet over zeuren... Thije is zelfs alweer aangekomen en dar ben ik echt heel blij mee! Sofia bleef vorig jaar steeds maar afvallen, en toen moest ze naar het ziekenhuis etc. etc. en daarom was ik heel zenuwachtig. Maar hij doet hete cht supergoed! Hoe is het bij jullie met de kleine Estrella? En haar grote broers, hoe vinden zij het allemaal? En jij en Adriaan natuurlijk?

SAMMIE GEFELICITEERD MET TIMO!

Geen actie op de 11e van de 11e dus? Ik ben niet bijgelezen...

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 10 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

De Nieuwe lijst:

Roelie (13) - Gwen (bevallen)
    Indigo (28 ) - Jen (bevallen)
    Muriel (14) - Ruby (bevallen)
    Serafijntje (7) - Dafje (bevallen)
    Rachel (16) - Blondie (bevallen)
    Peetje (20) - Natasja (bevallen)
    Maria (9) - Stasia (bevallen)
    Ilse (26) - MissyM (bevallen)
    Hope (21) - DebbyKoops (bevallen)

AGENDA

Murmel~ 12 november 09.00 VK extra BD controle
    Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Maria ~ 13 november VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB
    Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging?
    Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging
    MissyM~ 19 november eerste bezoek CB
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d
    IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d
    QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d
    THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d
    VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d
    TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d

6 MEIDEN
    10 JOCHIES

In totaal al 16 kleintjes geboren!

Zo...even de laatste lijst erbij gezocht :)

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle

Als we dan toch aan het 'Tummietubben'zijn kan ik niet achterbllijven ;) .

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nope...nog geen actie. Tenzij Roelie inmiddels aan het bevallen is, want zij is verdacht stil :)

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nou oke als we dan toch bezig zijn met de tummy, :)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik heb geen tummy... is dat slecht?

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, he, he, dáárom komt ze dus nog niet... je uitzet is nog niet compleet!

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier gaat het wel goed, alleen 's avonds huilt ze erg veel en wil het liefst de hele avond drinken. tenzij ze tegen mijn borst aan ligt dan is het goed.
    Angelus en Zefanja zijn helemaal weg van hun zusje en ze krijgt dan ook veel kusje. Ze ruzien wel eens wie haar mag vast houden. Vooral angelus is daar gek van.

Maar hij heeft ook flinke dwarse boze buien. Probeer de negatieve buien maar te negeren en alleen de positieve te belonen. Want anders schiet Zefanja er bij in. Maar het gaat best goed.
    Tja gebeurd ook zo veel voor ze.
    En sofia?

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb nog geen foto van de tummy tub (maar die volgt vast snel), dus ik doe even een foto van het badje ;)

Deel Deze Pagina