Ik ga ook 6 wkn van te voren met verlof, vorige keer moest ik ook met 32 wkn stoppen. Maar ik kan nog 3mnd ouderschapsverlof opnemen daarna. Dit doe ik nu weer. tijd vliegt namelijk om en met bv is dit ook net zo handig.
jeetje tari wat een verhaal. Pijnlijk ook zeg bbrrrrrrrrrr vind ik altijd zo zielig he als kinderen pijn hebben. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter. Ik neem waarschijnlijk 6 weken van te voren op, ik werk in de zorg en heb een niet al te beste rug, ja leuke combi. Ik heb eigelijk iedere dag wel last van mn rug en als het te erg werd kon ik altijd wel wat innemen maar dat kan nu dus niet meer. Dus moet gewoon extra voorzichtig zijn. Denk wel dat ik ik er een paar weken vakantie achter plak om gewoon extra te genieten.
in de zorg werken en last van je rug hebben is al zwaar, maar vooral nu als je zwanger bent. Mijn schoonzusje is verpleegkundige en op haar afdeling raakte al die zwangere vrouwen er ook eerder uit omdat het te zwaar was. Succes hoor. Ik heb altijd dat ik zelf bijna ook de pijn voel. Tenminste alleen bij mensen die me na staan. Toen de arts naar hem keek heb ik even de andere kant op gekeken. Kreeg er de rillingen van.
Goedemorgen meiden Hoe is het met de meiden? Hier alles rustig tot zover Alleen beetje slecht geslapen maar dat kwam omdat manlief de halve nacht lag te snurken Voor de meiden die vandaag een echo hebben succes en probeer er van te genieten Ik ben vandaag lekker vrij Weet nog niet wat ik ga doen, heb ik nog niet over nagedacht eigelijk VOor de meiden die moeten werken, wekse meiden Liefs Ikke
goedemorgen allemaal, IKKE ik kan je de hand geven. Weer een rot nacht gehad. Begon met Angelus dus we konden pas om 23.30 gaan slapen en toen om 2.00 uur weer Zefanja, toen eindelijk van 3.00 tot 6.00 uur kunnen slapen. Man lief liet zijn wekker lekker lang afgaan. Om 7.00 was Angelus al weer wakker. Voel me nog niet echt wakker. Ik heb vandaag ook vrij, maar dat is altijd zo. Angelus hoeft niet naar PSZ (peuterspeelzaal) dus ik hoef me niet te haasten.
Probeer lekker rustig aan te doen Tari, zolang dat lukt met 2 kids Hoe is het met Angelus was het toch die was gevallen? Vergeet trouwens helemaal te vertellen, mn schoonmoeder was hier gister nog even, en zij wil graag zorgen voor een wieg voor onze kleine. Ik hield mn hart vast want zij is vrij klasiek qua smaak en wij totaal niet, wij zijn meer modern Maar moet zeggen het viel me nog wel mee, is een wieg op een standaard en het is ook een soort van reiswieg, handig, alleen zitten er roesjes en kantjes aan maar die moeten eraf want dat ik vind ik dus helemaal niks. Als dat er eraf is dan benik blij en mn mannetje ook.
Zefanja was gevallen, gaat gelukkig wat beterder, zetpillen doen wonderen Dank je wel voor het vragen. Wel leuk dat je een wieg krijgt, misschien kan je de bekleding er afhalen. Wij hebben de oude wieg van mijn vriend. Ik heb hier ook de bekleding uitgehaald en vervangen voor iets moderners net zoals de sluier. Mijn vader heeft een nieuw onderstel van hout gemaakt. Dus je kan het wel aanpassen aan je eigen smaak hoor. Word nou wel echt he als je dat soort spullen gaat krijgen. Wij zitten er over te denken om ook mijn oude ledikant te gaan gebruiken. De babykamer van Zefanja willen we verkopen. (ja we hadden 2 babykamers, omdat er niet zo veel leeftijdverschil tussen zat. )
rustig aan doen vandaag gaat weer niet lukken, moet straks naar de kapper en eind van de middag weer weg en vanavond. Oh ja en nog het huishouden tussen door doen.
Ja tari daar heb je gelijk in. We zullen wel zien. Mn tante is heel handig met stofjes enzo dus anders laat ik haar er wel naar kijken. Onze box is ook al besteld, we nemen een ronde De kinderwagen krijgen we van mn tante Verder hebben we nog helemaal niks hihihi Maar daar komt wel verandering in hihi zal wel moeten
Ik kom ook weer eens even kijken. Paar daagjes ff rustig aan gedaan en huppa meer dan 10 pagina's bij te lezen! Op iedereen reageren gaat niet lukken, moet zo naar het werk (met gebak, want ik ben jarig vandaag). Tari, sterkte met je jongens en met wakker worden vandaag! Verlof geldt voor mij niet, want ik ben zelfstandig ondernemer. De WAZ is afgeschaft en particulier heb ik niet geregeld, want onvoorstelbare hoge premies. Probeer zo lang mogelijk door te werken. Ik heb al vervanging voor mijn "dagelijkse" werkzaamheden aangenomen, maar er zullen wel zeker dingen blijven liggen. We zullen wel zien hoe het loopt. Mijn man werkt natuurlijk gewoon door (we hebben dit bedrijf samen).
Een ronde box, gaaf die wilde wij eigenlijk ook hebben. Maar ja dat werd een 2ehandse je van de markt, de ik geschilderd heb. Ook een leuke hoor. Wel een bofkont. Wij hebben toen alles zelf moeten kopen. Komt straks genoeg 'troep' bij hoor. Pff als ik bij ons in huis kijk. haha. Maar is wel gezellige troep.
ja we zijn dan ook heel blij dat we van alles krijgen, hadden we niet verwacht ook. Het kost allemaal al genoeg, maar heb het er wel voo over hoor, heb er helemaal zin in
VAN HARTE GEFELICTEERD Barbabintje! Enneh... hoe oud en wanneer krijgen wij ons stukje taart? Jummie... @Lenthe: succes met je echo vandaag! @Tari: beterschap aan Zefanja, tjonge zielig hoor, zo'n klein jochie... hoop dat het gauw minder pijn gaat doen!
Goedemorgen! Barbintje gefeliciteerd! En Jolanda welkom en alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Tari sterkte met Zefanja....ik zit met mijn jongste ook vaker dan me lief is bij de huisarts dus ik weet hoe het is Ik heb alles bijgelezen hoor heb alleen ff de tijd niet om uitgebreid te reageren komt nog wel Vanmorgen de kinderen ff gewisseld haha nu is de oudste met papa mee en gaat de jongste zo naar pake en beppe toe dus ik ben straks weer kinderloos.... Maar uitrusten ho maar hoor, heb opruimwoede (kamer is klaar en netjes wauw!), moet nog een dikke stapel administratie doen, de wekelijkse boodschappen en mijn huishouden...ik blijf wel lekker bezig zo Iedereen die voor de echo moet veel succes vandaag en iedereen verder een fijne dag, het word weer stralend weer! Oh ja Ilona meid hoe is het met jou en Linda ook.....ik denk regelmatig aan jullie hoor! xxx Roelie
Oh ja nog over verlof regelen....ik bevind me in de hele luxe positie dat ik niet hoef te werken.......ik ben dus een thuisblijfmama altijd geweest vanaf de geboorte van mijn oudste. Maar omdat ik van plan was om carriere te maken zou ik dus in januari aan een HBO opleiding beginnen....eh dat moet even een paar jaartjes wachten.... Maar tussendoor doe ik wel allemaal thuisstudies enzo kan maar moeilijk stilzitten en ik wil gewoon bij blijven qua ontwikkeling....voel me anders zo afgestompt..... xxx Roelie