November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou ik ben er weer uit, lig alleen maar te woelen en te draaien en heb zo'n buikpijn, ben er maar uit gegaan.

Dees, jee wat een verhaal, heb t tegen beter weten in toch maar gelezen ;) Heftig zeg. Heb je nog veel last van de hechtingen enzo?

Hope, ik drink ontzettend veel op een dag, zeker een litertje of 3 denk ik. Olie wordt door mn vk en ha juist afgeraden, schijnt toch wel erg slecht voor je te zijn. En tja, contact zoeken ivm buikpijn en overgeven? Heeft weinig nut, t overgeven doe ik al weken, komt doordat mn maag zo onder druk staat, valt weinig tegen te doen. Ach, ik heb de eerste 7 maanden van de zwangerschap geen kwalen gehad, en nu komt alles ineens, daardoor lijkt t veel, maar als je t gemiddelde neemt valt t nog best mee hoor ;)

2. Niet meer actief

Hmm ik bedacht me net..vorige week zei ik dat ik pas kon bevallen als ik de 2000 berichten had bereikt. Toen moest ik er nog 200 en had t idee dat dat nog wel erg lang zou gaan duren. Ik heb net ff gezocht en dat was 6 dagen geleden, intussen ben ik zo'n 150 berichten verder. Dus euh...nog een paar daagjes en dan is die 2000 wel in zicht hoor..dus dat moet te doen zijn :)

3. Niet meer actief

Oh en ik heb even een vraagje voor de verse mama's. Hoe zat het met jullie met de kraamzorg, op welk moment kwamen die voor t eerst?

Hier is t namelijk zo dat ze alleen smorgens beginnen en niet smiddags ofzo, dus als je smiddags of savonds uit t ziekenhuis zou komen, dan heb je dus geen kraamzorg, die komen de volgende ochtend pas. Hoe zat dat bij jullie?

4. Niet meer actief

Gezellig dit zeg, zo in mn upje, tegen mezelf kletsen. Good old times! ;)

5. Niet meer actief

Nou dames, ik ga mn bedje maar weer s opzoeken, eens kijken wat poging 2 me brengen gaat.

Dagdag!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge dames,
    hier een heerlijk uitgeruste mama.
    Heb 5 uur achter elkaar geslapen en voel me als herboren!
    Piet heeft vanacht met Quinn gestoeid, Quinn heeft van 12 tot half 4 geslapen en daarna niet meer, maar dat hij tot half 4 heeft geslapen was al heel bijzonder. Om kwart over 6 werd ik wakker en was Quinn aan het huilen en huilen. Maar hij heeft weer gegeten en ligt nu heerlijk te tukken.

Ilse kraamzorg, hier krijgen we kraamzorg wanneer de bevalling aandiend ook al was het midden in de nacht. Ze helpen je dan de eerste 3 uur nadat de kleine is geboren. Ik had wel het advies gekregen mocht ik idd in het ziekenhuis tercht komen na de middag om in het ziekenhuis te blijven tot de volgende dag.

Hechtingen, ja heb er goed last van, sinds gister ook het gevoel dat er wat gescheurd is ofzo dus vandaag even laten nakijken door kraamzorg

We hebben trouwens een kraamzorg die helemaal top is, ze neemt al onze onzekerheden weg, ze is lief en erg belangrijk verliefd op Quinn

Woensdag is ze voor het laatst en kijk er nu al tegen op, maar ze gaat dus echt niet met lege handen naar huis.

Quinn heeft trouwens gister zijn hielprikje gehad, de prik vond hij niet erg, maar dat drukken op zn hie vond hij stukken minder. Stoere man.

Ohw sorry hoor ik kan wel uren over Quinn praten, maar zal me inhouden. :D

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nieuwe foto's in mn album

8. Niet meer actief

Nou, was ik de afgelopen 2 nachten nog blij met een uurtje of 3 slaap, vandaag staat de teller weer op nul, ik heb weer s geen oog dicht gedaan. Bah bah bah!

Dees, ja bij thuisbevallingen zijn ze hier ook meteen bij, maar bij zh bevallingen dus niet.
    Wat een dotje!

9. Niet meer actief

BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 10 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

De Nieuwe lijst:

Roelie (13) - Gwen (bevallen)
    Indigo (28 ) - Jen (bevallen)
    Muriel (14) - Ruby (bevallen)
    Serafijntje (7) - Dafje (bevallen)
    Rachel (16) - Blondie (bevallen)
    Peetje (20) - Natasja (bevallen)
    Maria (9) - Stasia (bevallen)
    Ilse (26) - MissyM (bevallen)
    Hope (21) - DebbyKoops (bevallen)

AGENDA

Murmel~ 12 november 09.00 VK extra BD controle
    Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK
    Maria ~ 13 november VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB
    Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging?
    Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging
    MissyM~ 19 november eerste bezoek CB
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d
    IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d
    QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d
    THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d
    VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d
    TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d

6 MEIDEN
    10 JOCHIES

In totaal al 16 kleintjes geboren!

10. Niet meer actief

Muriel, succes straks bij de vk, ik hoop dat je bloeddruk nu goed is.

11. Niet meer actief

Oja, ik had nog een vraagje voor de verse mama's (jaja blijf bezig). Wat voor maatje draagt jullie ukje?

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Morgen,

Hier ook weer wakker. Mika meldde zich al om kwart voor 7.. en vannacht ook om 3 uur.. meestal meldt ie zich pas weer rond 8 uur.. tis net dat psychologische uurtje dat me nu opbreekt volgens mij haha..

Poepen na de bevalling, ik kan normaal echt iedere dag.. maar toen dus 4 dagen niet.. heb op dag 5 toen ik drang kreeg een tijdschrift gepakt en zei tegen Pat... tot straks, kan ff duren hihi.. viel me goed tegen! Maar goed, ook dát moet eruit.. dus ook dát komt goed!

Ilse, alwéér niet geslapen.. ben benieuwd hoe lang je dat nog vol moet gaan houden..

Dees, wat een verhaal. Heb je er nog nare herinneringen aan?

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Mika begon bij 44 en zit sinds een week of 3 in maatje 50. Eigenlijk was vandaag zijn geboortedag. Dus zou hij maatje 50 hebben gehad bij zijn geboorte. Maar het verschilt ook heel erg per merk kleding vind ik. Soms is een 50 enorm ruim, en soms is het kielekiele

Trouwens, over mijn uitgerekende datum gesproken.. WIE gaat er VANDAAG bevallen?!

14. Niet meer actief

Ik voel me k*t, ik ga mn bedje maar weer in.
    Tot laterzzz

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn had tegen alle verwachting van iedereen in toch maatje 50, en ja jullie raden het al, daar had ik dus bijna niks van hihi
    Maar ja dat was er al snel bij gekregen en gekocht.

Gwen: heb er niet echt een nare na smaak van de bevalling, maar dit had ik niet zo verwacht.
    Weet wel dat ik het echt een plek moet geven en merk dat het even tijd kost.

Ohw trouwens een tijd geleden hadden we het over een kraammand, wij hebben een enorme kraammand gehad. Echt leuk hoor om iedere dag een cadeau uit te pakken. Voor iedereen zit er wat in. erg leuk.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kom zo bijkletsen....en goedemorgen trouwens!
    Ben al vanaf een uur of vier wakker met keurig om de 10 minuten krampen en killing rugpijn...maar goed ben nu al een flinke poos verder en de regelmaat is weer weg en de pijn is niet intenser geworden dus het zal wel weer vals alarm zijn...
    Ik merk wel dat elke dag de pijn meer en meer word dus het mag van mij nu wel eens echt gaan doorzetten ben doodmoe zo langzaamaan...
    Nah goed ga ff stofzuigen, mijn dingetjes doen en eens goed bijlezen sjee wat word er veel gekletst :D
    xxx Roelie

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heeft iedereen trouwens het geboorte kaartje gehad van ons over de mail? Anders moet je maar even ee gil geven.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, Roelie, dat klinkt inderdaad als iets dat nu gewoon eindelijk eens door moet zetten!
    Ga jij de unieke kans benutten om op je eigen uitgerekende datum te bevallen?
    Ga maar lekker aan de slag , kijken of dat helpt om die kleine eens wakker te porren en eruit te krijgen.

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ilse: ik hoop dat je nog even de luikjes dicht kunt doen voor een paar uurtjes. Jammer dat de trend van de vorige nacht niet heeft doorgezet :(

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje Dees, dat klinkt inderdaad niet als een droombevalling.
    Gelukkig heb je er wel een droomventje aan over gehouden! Lief kaartje ook, met een bekend gedichtje ;) ?!

Als ik jouw verhaal zo las, voel ik me weer gesterkt in mijn reden om de laatste cm's en het persen toch echt in het zh te willen doen, zodat je niet op het moment supreme als een haas naar het zh moet. Dat lijkt me echt vreselijk.

Maar gelukkig is Quinn ongeschonden uit de strijd gekomen. Jammer genoeg jij alleen niet :(
    Sterkte meis, met weer op krachten komen, maar je mag TROTS zijn op jezelf!

Deel Deze Pagina