Nou, ik heb een schurft hekel aan kolven.. maar idd.. het is wel makkelijk, en ook leuk voor Pat, dat hij dan ook eens de fles kan geven. Dus misschien is dat ook iets voor jou, als je ook BV wilt blijven geven? Dat je het afkolft en in de fles geeft..?
Nou dan doe ik liever gewoon voeden, want kolven vind ik echt nix.. als het niet anders kan dan vind ik het best, maar liever niet..
Zo is het hier ook hoor, dus ik denk dat mn vraag niet helemaal duidelijk was Als ik smorgens uit het ziekenhuis zou komen, zijn ze er inderdaad ook gewoon meteen. En als ik thuis beval, wat voor tijdstip ook, dan zijn ze er ook. MAAR...als ik savonds uit het ziekenhuis zou komen, zijn ze er pas de volgende ochtend. Snappie?
Hoi dames, heb vanmorgen rozig bloed verlies gehad en menstruatiekrampen maar niet met regelmaat 10uur stopte de krampen er ook mee dus denk vals alarm. groetjes
Ilse: ik kwam eind van de middag thuis en de kraamhulp kwam begin van de avond om ons op gang te helpen.
Ah bij jullie is dat dus beter geregeld! Hier is dat dus niet zo. Maar ach, ga me er verder niet druk om maken hoor, vind t gewoon gek dat dat niet overal t zelfde is. Het lijkt me gewoon geen fijn idee om met je kindje thuis te komen en niks te weten of te kunnen, maar wel de nacht door te moeten. Dan blijf ik liever een nachtje in t zh en kom de volgende ochtend thuis. Maarja, dat vind ik ook weer niet leuk voor Willem..haha wat een zeikerd ben ik he! Rachel, hou t even in de gaten he, wie weet gaat het wel doorzetten! Succes!
Maar Daphne, je kan ook wat afkolven en invriezen zo af en toe. Dan kan Jeroen ook een keer voeden als jij "even geen zin hebt" Is altijd makkelijk een voorraadje in de vriezer te hebben.
Als ik 's avonds thuis kom uit het ziekenhuis dan komt de KH even langs om op te starten, maar dan blijft ze niet 5,5 uur. Als het mogelijk is dan haalt ze die uren nog wel in de loop van de week. Maar voor hetzelfde geld ben ik die uren 'kwijt'.
Leuk dat je weer even van je laat horen, Rachel. Ik hoop voor je dat het doorzet. Hoe gaat het nu verder met je? Heb je nog steeds zoveel pijn?
Serafijntje, nou is het klaar! Ga eens baren jij! Ik heb dr schoon genoeg van nu! Ik zit me hier potjandorie in te houden en jij zit gewoon rustig te niksen. Ik pik het niet meer! komt het een beetje echt over???
Hier werd ook gezegd dat we de kraamhulp direct moeten bellen als wij (evt.) uit het ziekenhuis zouden komen - ongeacht het tijdstip. Ik neem aan dat er dan ook meteen iemand komt. En dat lijkt me logisch ook: bij een thuisbevalling komen ze toch ook direct, ook al is het midden in de nacht? Ik zou het trouwens wel raar vinden als niet overal dezelfde regels gelden, ze zijn juist zo streng met dat landelijke protocol. Kan het niet zijn dat je het verkeerd begrepen hebt, Ilse? Ik zou hoe dan ook direct bellen hoor, als je uit het ziekenhuis komt. En gewoon om hulp vragen.
Lieve Maria, ik vrees dat je niet MIJ maar mijn BABY streng toe moet spreken. Die zal het startsein geven! Als ik er invloed op kon uitoefenen, lag ons kleintje al lang in de wieg! Maarja, hij/zij is blijkbaar net zo eigenwijs als zijn/haar moeder. Ik ga dus lekker door met 'rustig te niksen'. (Wat moet ik anders doen?) Van wie kwam trouwens het idee dat er voor 15 november niet meer gebaard mocht worden? Ik denk dat ik haar zo kan aanwijzen op deze pagina... Luister ik een keer naar je, is het ook niet goed!