@Ilse, ik hou het zeker in de gaten. VK zei dat het ieder moment kon gebeuren maar dat het ook nog een week op zich kon laten wachten. want dat rozig bloed verlies ia een teken dat de baarmoedermond rijp is zei mijn VK dus we wachten af. @Serafijntje, het gaat. Kan nu iets meer doe het alleen nu gewoon op mijn gemakkie. Heb gisteren ff een stukje gewandeld met hondje maar voel dat nu wel weer in mijn heupen/bekken als ik moet opstaan. maar het is beter dan het geweest is heb gewoon rustig aan gedaan.
Maria: als je wilt, mag je wel voordringen hoor. Dat ben ik ondertussen al wel gewend... Houd je voor mij niet in en kom maar op! En nu wegwezen jij! Je hebt toch om 2 uur een afspraak in het ziekenhuis voor de ctg-scan? Ik duim voor je dat alles goed is. Toi toi toi. En tot later...
middag! zooo net van het cb vandaan, hij is iets meer dan 200 gram gegroeid en mevrouw zei dat hij het erg goed deed deze mama is blij! Toen voor het eerst samen naar de supermarkt, was ook best te doen. Nu even voeden en dan pilates, voel me er wel goed bij heb al het gevoel dat het werkt eennuh wat zie ik nu NOG STEEDS NIEMAND BEVALLEN kom op dames even snel werpen dan kunnen we meeten met de babies!
Dat doe ik ook wel, want als we een dagje weggaan ofzo, dan kan ik gewoon een flesje meenemen, vind ik toch handiger, dan dat ik ergens ga zitten te voeden. Wij zouden om een uur of drie naar huis kunnen, we moesten wachten op de kinderarts die Fenna zou controleren, maar dan zouden we ook geen kraamzorg meer hebben, want dan zouden we voor 2-en thuis moeten zijn. (terwijl ons ook verteld is dat we meteen moesten bellen als we thuis zouden zijn, dus dat maakt niets uit blijkbaar) Dus zijn we een extra nachtje in het ziekenhuis gebleven, zag het niet zitten om zonder kraamzorg naar huis te moeten.
Melina, wat fijn! Lekker hoor, dat hoort ook zo he? Dat je trots kunt zijn op je kanjer! Lekker van genieten dat het zo goed gaat!
ja ben echt super blij! Heb er (op het in het ziekenhuis liggen) weinig van gemerkt dat hij te vroeg geboren is. hij woog vanmorgen al 3080! Vind ik best veel voor iemand die nog niet geboren had moeten zijn haha
Pff ik koop nooit meer vlees bij de Hoogvliet! We hebben donderdag boodschappen gedaan daar en hebben een kilopak kipfilet gehaald en 400 gram runderlappen. Het pak kipfilet hebben we de dag erna open gemaakt en stinken! Ging zowat over mijn nek, en de jongen achter de kassa ook, waar we het weer bij inleverde Nu vandaag de runderlappen uit de koelkast gehaald, vandaag aan de datum, dus nog net houdbaar, staat er al schimmel op en stinkt het ook al! Maar bij het inleveren van de kip hebben we de bon moeten inleveren voor de administratie aldaar, dus ws kunnen we deze niet echt terugbrengen, alhoewel er een datum opstaat natuurlijk.. maar om weer in de auto te stappen met Fenna en het terug te brengen.. dat zie ik ook niet zo zitten. Wel 5 euro door onze neus geboord.. Voor de tweede keer in één week rot vlees.. bah! Dacht ik lekker haché te gaan eten... had al uien gesneden.. maar dat wordt hem dus niet.. nu maar kip eruit gehaald.. maar wat ga ik nou met die uien doen?
Gwen wat voor kolf heb jij eigenlijk.. ik heb namelijk alleen een handkolf, en dan duurt het echt zoooo lang...
Kwam er gewoon gisteren weer es achter dat ik de 1500 berichtjes alweer voorbij ben.. heb er weer niets van gemerkt!
Ik heb een Medela pump-in-style Ben dan klaar in 10 minuutjes. Maar idd, als je met de hand moet kolven, dat schiet zowat niet op..
Nope, ik heb ze er van de week nog specifiek over gebeld om t na te vragen. En toen zeiden ze het nogmaals...als je voor 3 uur smiddags uit het ziekenhuis komt, dan komt de kraamhulp meteen nog. Als je na die tijd uit het ziekenhuis komt, dan komen ze pas de volgende ochtend. Je kunt ze wel meteen bellen zodra je bevallen bent, maar ze komen dus ALLEEN als dat voor 3 uur is.
Hey Melina, super dat je kerel het zo goed doet, zeker iets om trots op te zijn, hoef je er ook ni meer onzeker over te worden he.
Zo wasje gedaan, opgehangen en nieuwe was in de machine.. Nu even lekker gezond doen: mandarijntjes eten! Heb jij je kolf nieuw gekocht Gwen? Wij zitten wel te denken om er een te kopen, hetzij tweedehands, hetzij nieuw, maar weten niet of het het waard is, want ik weet niet of ik straks op mijn werk ook ga kolven of niet.. is wel beter voor Fenna natuurlijk.. maar ja.. wel een gedoe in het onderwijs.. ook al mag het wettelijk natuurlijk..