nee niet echt haha hoeft ook voor mij nog niet zo nodig. Hij slaapt wel veel uur door, hij komt nu om de 4 uur ofzo en s'nachts slaapt hij 6 uur achter elkaar! Ik heb een close up foto van hem
ik doe het nu zo om de 2 dagen, ze huidje is erg droog dus de andere 2 dagen was ik hem gewoon ik smeer hem elke dag in met zwitsal, hij ruikt erg lekker hihi! hoe is het met fenna en het spugen? Al wat minder?
poepen tijdens de bevalling: ik was er wel bang voor, maar het is niet gebeurd! Kan dus ook dat het niet hoeft tummy tub: heb er ook geen, wij doen hem gewoon in bad. Heb wel een aquazit erin idiaal!
Hier ben ik weer even! Weet niet of ik nu helemaal ga bijlezen of niet, maar ga in elk geval even wat korte dingen spuien! en op zoek naar de meest recente lijst, zodat ik weet hoe het er nu voor staat en wie er nu bezig zijn en wie er (na mij) nog bevallen zijn. Ga proberen hier even te blijven...
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* Pfff waardeloos geslapen, kon eerst van de pijn niet in slaap komen, werd toen wakker gebeld, daarna nog wat gedoezeld en toen was het tijd...en de buikpijn is inmiddels ook weer afgezakt dus ik ga niet bellen misschien als het vanavond weer heftig word maar hiervoor kan ik echt niet bellen Shit dus Ben ff niet in reageerstemming, ga buiten ff met de beestjes knoeien en eten koken straks....pffffff ben het even zo verschrikkelijk zat! Waar is Muriel trouwens gebleven die moest voor bloeddrukcontrole? En Maria al terug van haar CTG?
Oh Roelie, nog even meid! Je doet het hardstikke goed hoor, misschien komt er vanavond wel een stortbevalling op zetten! Ik leef echt met jullie mee, was het na 35 weken ook al spuugzat! Maar je bent het zooo weer vergeten geloof me ! Nog even doorzetten...hoe klote het ook is
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST De Nieuwe lijst: Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Dafje (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Murmel~ 12 november 09.00 VK extra BD controle Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK Maria ~ 13 november VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
Denk zal de lijst ff neerzetten voor Sammie scheelt haar zoeken Moest Muriel niet om half 1? Hmmmm ga haar zo eens sms-en we hebben nog niks gehoord... Veel plezier met je visite Melina!
Allereerst: ik kreeg gister een bericht van mijn "oude buddy" Esther, die waarschijnlijk niet weet/wist dat zij niet meer mijn buddy is? Dit stond erin: Vincent doet t geweldig, maar wij zijn nog wel wat beduusd en nemen nog even rust. De kraamtranen vloeien even flink. Ik meld me snel weer op t forum. Zijn er nog meer novbabies bijgekomen? Denk aan jullie meiden! X Ik zag het pas vanmorgen en meld het jullie nu pas. Ik hoop dat er ondertussen andere ook iets van haar vernomen hebben, want daarna had ik nog een bericht, waarin zij had gehoord dat ik bevallen was en dus ook wel niet online zou zijn!
Heb Maria en Muriel ff gesmst...vind het veel te lang duren en ben niet zo geduldig momenteel Pik gewoon ff de buddytaken in ik wil nu weten of niet een van de twee stiekem aan het bevallen is En wat is het hier verder akelig stil...snif allemaal bezig met jullie schattige babietjes....