November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    aaaaah Muriël tuuuuuuurlijk hoor jij in dit rijtje thuis! 1000 x sorry

Schijnbaar mag je niet meer elke antibiotica, biiv amoxiciline mag niet meer in de laatste week. daarom willen ze een kweek zodat ze precies weten welke bacterie er zit en dan daar het beste medicijn bij zoeken. tenminste dat zeiden ze bij de HA. Zal morgen bij VK ook nog eens vragen

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, nou officieel moet ik gewoon nog dagen hoor :)
    Dat zal t wrschnlk wel zijn, dat je maar een hele beperkte keuze hebt dan qua medicatie. Maar hopen dat ze je kunnen helpen morgen.

3. Jee, peetje.. wat vervelend! Het is wel steeds 'feest' bij jou he? Goed dat ze wel goed kijken wat ze je het beste kunnen geven!

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo ben weer zo gerimpeld als een appeltje...lekker zo'n bad ;)
    René was al om 18 uur thuis (!) dus die kon mooi afruimen en de beesten doen tsjee wat een luxe zo'n 'vrije' avond!
    Ga ff bijlezen en straks lekker vroeg mijn mandje in...

Dafje bij Niels hielp destijds de Balneum badolie erg goed en dan de extra vette of jeukstillende variant...
    Bij ketens zoals Kruidvat hebben ze vaak alleen de kleine verpakking, ik kocht destijds bij DA de grote flessen dat was veel voordeliger!
    Trouwens, als ze echt extreem droog is kun je de huisarts vragen of hij een recept naar de apotheek wil sturen voor een vettende badolie en zalf...ik weet zo ff de ingredienten niet meer maar de apotheek kan iets maken, volgens mij kun je het vinden op de site van de VMCE (vereniging voor mensen met constitutioneel eczeem), www.vmce.nl

Sammie echt een topbevalling! En denk wel om jezelf he, je voelt je nu heel goed maar pas wel op dat je geen terugslag krijgt!

Muriel heb je er niet eens aan gedacht om dat voor te stellen dat ze óók je forumdinnetje gingen inleiden?
    Was leuk geweest met z'n tweetjes op de verloskamer! ;)
    Mooi dat je bloeddruk weer goed was! Toch fijn dat alles even nagekeken is!

Maria het is een verschrikkelijke zin ik weet precies wat je bedoelt...en de ellende is dat het nog waar is ook... vroeg of laat komt ze er écht uit...had je ooit verwacht dat je zelfs zin zou krijgen in die uren pijn, bloed en horror? :)

Peetje ik voel de baby ook minder nu, maar als ik 'm voel is het wel erg duidelijk...
    Vervelend die blaasontsteking, was die buikpijn je enige klacht? Omdat ik ook steeds buikpijn heb, straks is het geen voorwerk maar heb ik een blaasontsteking...slik...

Linda...aaaah dat is echt *piep*! Zal ik namens alle novembermama's anders ff een kaartje sturen?

xxx Roelie

5. Goed plan Roelie! Zal Linda vast wel heel fijn vinden!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Roelie, als ik dalijk ligt te baren dan vervloek ik mezelf dat ik het zo heb gewenst....
    Maarja...

7. Haha Maria, wie weet, of je krijgt net zo'n bevalling als Melanie hihi.. en dan denk je! Wow dit doe ik nog 5 keer :)

8. ff een vraagje trouwens.. over Fenna

De hele dag door is Fenna ontzettend druk bezig met winden laten.. zit dan echt te persen en te kreunen en te huilen... zijn dit dan ook krampjes? Of is dit iets anders? Iemand een idee.. Ze doet dit niet alleen na de voeding, maar dus echt verspreid over de hele dag en ook bijvoorbeeld dus voor de voeding..

9. Roelie bedankt voor de tip, ik zal die balneum is gaan proberen!

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi even een liggend berichtje. ik ben verslaafd aan jullie. ;) ik moet scheef lezen en typen en dat valt niet mee. ik heb heel veel pijn en moet dus plat liggen. fysio komt aan huis vanaf morgen. mag alleen lopen naar de wc en naar bed. komt dus goed uit dat mijn bed nog beneden stond. verder even alles bijgelezen. Maria ik snap dat je het zat bent maar nog even volhouden het nis het echt waard.

liefs linda

11. Linda, tjonge nu dit er ook nog bij, het lijkt je niet gegund he? Meid ik zal voor je bidden dat het gauw weer de goede kant op mag gaan, want dit is natuurlijk niet waar je op zat te wachten... sterkte en beterschap!

12. Niet meer actief

Hey Lin, verslaafde! Doe nou alsjeblieft voorzichtig joh, neem je rust en forceer de boel niet. Je moet nu even herstellen, dat is veel belangrijker, wij lopen niet weg hoor!

13. Niet meer actief

Ik heb net ff gelegen en geprobeerd de kleine te voelen, maar er komt dus geen reactie. Met de angelsound wel duidelijk het hartje gehoord, maar normaal gesproken reageert de kleine daarop, maar nu niet. Wel raar, als ik erover nadenk, heb ik 'm vanmorgen voor t laatste gevoeld. Hmm, weet nu niet of ik me dr zorgen om moet maken of niet, ik bedoel, ik hoorde wel duidelijk t hartje, dus dat is een goed teken.

Nouja, morgenochtend naar de vk dus zal t allemaal ff aankaarten.

Peet, wat balen zeg van je blaasontsteking. Kun je er nou echt ff neit bijhebben he.

Roelie, je kunt altijd ff wat urnie naar de HA brengen natuurlijk, just to be on the safe side, zeg maar!

Muriel, fijn dat alles weer goed was, wel stress om niks dan hoor, als je BD in t ziekenhuis gewoon weer goed was. Maarja, nu ben je in elk geval weer even goedgekeurd, ook wel fijn toch?

14. Wil niemand aan het schrikken maken, maar hartje was bij ons ook goed te horen, maar Fenna had het toch niet helemaal naar d'r zin in mijn buik.. dus.. ik zou zeggen zorg dat je zekerheid krijgt, bel de vlos!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden ik ga mijn mandje opzoeken tis wel mooi geweest voor vandaag...ik moet tenslotte morgen fit en fris en fruitig beginnen aan MIJN dag ;)
    Ik ga lekker tegen mijn mannetje aankruipen en hopelijk goed slapen!
    xxx Roelie

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Slaap lekker Roelie en ik hoop dat morgen ECHT jouw dag gaat worden!

Heb je nog iets speciaals gepland, voor het geval die kleine toch niet echt meewerkt?
    Een pittig etentje of iets dergelijks?

17. Een pittig etentje, of een pittig etentje muriel? :)

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat een prachtig verhaal, Sammie! En fijn dat het zo goed met jou/jullie gaat.

19. Niet meer actief

Ik heb maar even mn eigen advies aan Peet gevolgd en de vk gebeld, die is net langs geweest en heeft gevoeld en geluisterd. En zij vindt t nodig dat ik nu naar t zh ga voor een CTG. Grmbl, alweeeeer, hoeveelste ctg is dit nu al de afgelopen weken? Ik vroeg nog of t niet morgen kon, dan moet ik toch naar vk controle, maar zij vond t belangrijk om dat vanavond nog even te doen. Dus we mogen weer naar t zh, bah, zullen blij zijn met me, daar komt ze weer :(

Anyway, ik ga nu dus maar weer op weg voor de ctg, met hopelijk (ga ik wel vanuit) gewoon goed nieuws.

Voor de dames die gaan slapen, slaaplekker! Voor de nachtbrakers...tot straks :)

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik doe met je mee, dan wordt het een dubbele moord. :evil:

En nog zo één: Hij is erin gekomen, dus hij komt er ook wel weer een keer uit. :confused:

Zo'n opmerking slaat toch werkelijk nergens op?! :evil:

Deel Deze Pagina