November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee Ilse, dat is wel arelaxed zeg, dat je zo laat toch nog voor een ctg moet :(
    Kon de VK de kleine niet goed vinden qua harttonen, of wat is precies de reden?

Heel veel sterkte en laat je weten hoe het is afgelopen? x

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahahaha, vreselijk he?

Ik ben sowieso al die telefoongesprekken en e-mails redelijk zat van hoe het er voor staat en dat ik nog maar even geduld moet hebben, omdat 'je het toch nooit weet wanneer het komt'...

Hoe lief ze ook bedoeld zijn trouwens ;)

Van jullie kan ik het dan wel weer hebben, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten of iig hebben gezeten, haha.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Muriel en Maria: fijn dat jullie ctg-onderzoeken van vanmiddag een positieve uitslag hadden.

Muriel, jouw verhaal lijkt wel heel veel op mijn verhalen van de afgelopen 2 keer dat ik naar de vk ben geweest: beide keren werd ik accuut doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk zo hoog was. In het ziekenhuis kreeg ik allerlei extra onderzoeken (met voorrang omdat ik een 'spoedgeval' was) en bleek de bloeddruk ineens 'keurig' te zijn. Tja, het blijft toch een momentopname. Maargoed, beter een keer te veel dan een keer te weinig gecontroleerd, nietwaar?

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    En nog zoiets: een paar dagen geleden belde er een vriendin om te vragen hoe het met me ging.
    Ik zeg dus: "Het is nog rustig hier."
    Zegt zij: "Ja, ik had niet anders verwacht. Je bent tenslotte nog maar een paar dagen overtijd." :confused:

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Roelie: Ja ik had alleen buikpijn, onderin, trekkerig gevoel. Ik vond het net bandenpijn, maar dacht dat het van de baby kwam. Voelde het wel de hele dag. Verder geen klachten, dus geen pijn bij het plassen, niet overdreven vaak moeten plassen, niets....Wel vond ik vanmorgen zelf mijn opgevangen urine vreemd ruiken, niet sterk maar vreemd. Ik heb dus al eerder zelfs een urineweginfectie gehad en zelfs dat had ik niet gemerkt.

@ Ilse: goed dat je gebeld hebt, zeker met jouw 'voorgeschiedenis' (dan bedoel ik toch al ontsluiting, grote beeb etc etc)

Ik heb de baby daar straks zo'n 4 a 5 x gevoeld maar wel erg zachtjes. Ik heb besloten het vanavond nog aan te kijken en dan morgen evt. te bellen tijdens telefonisch spreekuur. Of zal ik toch even bellen?

6. Dus hoeveel dagen moet je overtijd zijn om het niet meer rustig te hebben? Heb je dat gevraagd? Rare reactie...

7. Heb je al iemand gevraagd voor buddy?

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Officieel mag je het woord 'overtijd' trouwens pas gebruiken na 42 weken zwangerschap. Maar dat zie ik toch anders, ik voel me NU al overtijd! :rolleyes:

9. Dat vind ik ook, dat zegt zelfs je banner! :)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bijgelovigen hier?
    Morgen is het dinsdag de 13de. In sommige landen is dit een ongeluksdag, zoals hij vrijdag de 13de.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Ilse, ik lees nu pas dat je vanavond nog naar het ziekenhuis moet voor een ctg. Veel sterkte meis! Ik hoop dat je straks weer gewoon naar huis mag en ons goed nieuws kan berichten.
    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de vk heeft doen besluiten dat je accuut een ctg krijgt. Had je misschien ook een hoge bloeddruk?

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    heb toch even gebeld, wordt ook een ctg waarschijnlijk zodadelijk nog.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Bij twijfel of ongerustheid: altijd bellen!

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik zie net dat we tegelijkertijd hebben gepost. Goed dat je hebt gebeld. Liever een keer te veel dan te weinig...

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    He Ilse en Peet toch. Ik slaap voorlopig niet dus jullie kunnen mij smsen.

16. Meiden succes in het zh!

17. Ik ga afsluiten... truste alvast!

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, precies! Dat heb ik vanmiddag ook letterlijk gedacht. Als we wat dichter bij elkaar in de buurt hadden gewoond, zou ik het erg leuk vinden om nog wat af te spreken. Maar begrijpelijkerwijs wil niemand meer te ver van huis nu. Gelukkig hebben we het forum nog...

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Slaap lekker Dafje! Ik hoop dat je een goede nacht hebt.

Ik heb nog geen andere buddy geregeld, maar ik zal zo meteen nog wel een oproepje plaatsen. Goed dat je het me nog even helpt herinneren. Jammer (maar vooral erg vreemd) dat onze telefoons blijkbaar geen contact met elkaar kunnen maken. (Hoe leg ik dit nu uit aan de andere novembermama's? :rolleyes: )

20. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Ilse en Peetje, succes met de CTG.

@Linda, veel beterschap.

Deel Deze Pagina