En dan nu maar gelijk mijn oproepje: Wie van de (bevallen) novembermama's zou voor de komende dagen (weken?) mijn buddy willen/kunnen zijn? Om onduidelijke redenen komen mijn sms-jes naar Daphne niet aan en kan ik ook van haar geen sms-jes ontvangen. Vandaar dat ik nu een andere buddy zoek aan wie ik een berichtje kan sturen als ik ga bevallen. Wie o wie verwacht de komende dagen veel (of gemakkelijk) online te zijn?
Hoi Hoi, Serafijntje ik wil je buddy wel zijn. Zal me best doen voor je. Dees, mag ik ook nog je kaartje via de mail?! Ilse en Peet succes met de CTG. Roelie, klinkt erg herkenbaar. Je gaat net zo'n stortbevalling krijgen als ik. Dus zorg dat VK in de buurt blijf. Maar waarom bel je morgen niet even, misschien heb je al 3/4 cm en kunnen ze je vliezen breken. Succes meid en een dikke knuf. Linda, zit je niet mee zeg. Sterkte meid.
Dank je wel, Melanie! En wat een snelle reactie trouwens. Ik zal jouw nummer nu meteen in mijn telefoon zetten. Ik ben tenslotte al 5 dagen 'overtijd' dus wie weet heb ik jouw nummer al snel nodig.
Muriel ook weer een gezellig uitje gehad. Maar wel zo prettig dat ze je zo goed in de gaten houden. Het bewegen van de kleine, was hier de laatste weken echt heel weinig, denk ook niet 10 keer per dag. Daphne, wilde ook balneum zeggen, Zefanja had ook een zeer droge huid, maar dit hielp erg goed. Hier heb ik altijd met de handgekolfd (avent) en ik vond dit wel altijd snel gaan. Je moet jezelf even de techniek aanleren. Kijk anders eens bij een BV forum, staan veel goeie tips. Ik wil nu wel gaan kijken voor de electrische van Avent. Vandaag heeft Estrella haar hielprik gehad en gehoortest en zo als een echte meid heeft ze geen kick gegeven. Haar oortjes waren ook prima. Verders erg druk met voeden en de jongens. Die vragen behoorlijk extra aandacht vooral Angelus. Morgen de laatste dag kraamhulp en dan is Adriaan eindelijk 2,5 week vrij.
Wat een stoere meid die Estrella! En fijn dat de uitslag van de gehoortest positief was. Op zich is het wel begrijpelijk dat de jongens nu wat extra aandacht vragen. Voor hen is er ook een hele nieuwe situatie ontstaan waaraan ze zich 'ineens' moeten aanpassen. Dat zal even tijd nodig hebben, maar komt vast en zeker weer goed. Lekker dat Adriaan straks 2,5 week vrij is. Kunnen jullie lekker met z'n vijven genieten van de kraamtijd!
hoi hoi ik heb ff bijgelzen, maar heb ff de zin en fut niet om uitgebreid te kletsen,.... aangezien er nu toch niemand is, komt het goed uit ik denk morgenochtend wel ff verslag te doen,.... tussen de drukte door,............ pfffffffff krijg opeens het gevoel dat ik op moet schieten met alles,........... en alles gaat niet echt volgens plan, dus nog meer tijd te kort ,...... truste en tot morgen,.....
Nou meiden, ik ben eindelijk weer thuis hoor. Het was erg druk op de verlosafdeling, ze hadden 7 bevallingen gehad, dus we moesten vrij lang wachten. Maar ja, kwestie van prioriteiten he. In elk geval, CTG gehad en dat was goed, kleine was inderdaad stuk minder actief dan normaal (zowel qua bewegen als qua hartslag), t gekke was dat ik 'm wel hoorde schoppen zeg maar, maar t gewoon niet voelde, terwijl ik m normaal heel duidelijk voel. Na de CTG kwam er nog even een gyn langs en die wilde toch nog even een echo maken ook, om te kunnen zien of ie bewoog. Nou was dat ook weer minimaal, maar t was genoeg, ze zag t hartje goed kloppen en ze zag de beeb ademhalen. Ik moet t wel even goed in de gaten houden en als ik m morgen nog steeds zo weinig voel, dan moet ik weer via de vk een CTG laten regelen. Al met al was t dus wel in orde, maar ze vonden wel dat ik er goed aan gedaan had om te komen, want t was inderdaad wel minimaal allemaal. Ik ben nu wel wat gerustgesteld, maar toch.. Oja, toen de gyn mn buik voelde zei ze gelijk'zo, dat is een groot kind' of iets in de strekking. Oh oh, ik ga echt voor die grootste beeb hoor Toen we weggingen stond de verpleegkundige die me donderdag begeleidde bij de balie, heel enthousiast 'hee ben je er weer, hoe is t?'. Maf hoor, ik ken de verpleegkundigen daar nu zelfs al. Vind je t gek, dit was mn 5e CTG in 2 weken tijd! Ik vind t nu wel even genoeg. Ik wil daar alleen nog heen om te gaan bevallen en wat mij betreft hoeft dat geen 2 weken meer te duren. Zo heel verhaal, maar jullie zijn weer even op de hoogte. Willem is al naar bed, die zat daar al half te pitten, die heeft er ook maar wat mee te stellen, elke keer weer op en neer naar t zh. Ik neem nog even een glaasje melk en dan kruip ik maar naast m, ik ben bekaf, dus hopelijk betekent dat dat ik een beetje slaap. Truste meiden!
En wat zie ik nu, is Peet nu ook naar t ziekenhuis voor een CTG? Jee hoop dat daar ook alles goed is. Als ik even goed tel, hebben er dus vandaag 4 van ons een ctg gehad? Druk dagje zeg
Nou, ik ben al weer half uurtje opgestaan, want sliep zo verschrikkelijk ROT. Ik heb zeurende pijn in mn rechterheup, waardoor ik niet op mn rechterzij kan liggen. En op mn linkerzij lag al niet lekker omdat dan de billen van mevrouw tegen mn ribben aan drukken die daar bont en blauw zijn. Tja, dan blijven er dus bar weinig zijdes over Dus ben uiteindelijk maar gaan douchen en ga nu maar weer eens de DVD-R plunderen, kijken of ik bij een serie nog eventjes in slaap zie te vallen...
Maar dan ben ik wel lekker de eerste die Roelie mag 'feliciteren' met het behalen van 'haar' dag! ROELIE > VANDAAG IS HET TIJD! MAAK ER WAT VAN! XX
En Ilse, goed van je dat je dus toch even langs bent gegaan voor een ctg! En ik hoop dat die kleine vandaag zich wat beter laat voelen, zodat je niet wéér hoeft! Istie dan misschien beetje gedraaid, dat je de bewegingen minder goed kunt voelen? Peetje, ben benieuwd hoe het bij jou is afgelopen?
Mogge Muriel, jij was er ook vroeg bij. Ik hoop dat je zo nog ff kunt slapen. Hier weer een brakke nacht gehad, wel wat geslapen gelukkig, maar niet veel. Maar elk uurtje is meegenomen. Net even gedoucht, nu ff ontbijten en aankleden en dan zo naar de vk. Heb de beeb vannacht 1 of 2 keer gevoeld, ik moet vanaf nu gaan bijhouden of ik 'm voel, dus er bewuster van zijn. Maf idee hoor, een paar weken geleden lig ik aan de ctg omdat ik zo'n overactief kind heb en nu moet ik bijhouden óf ie wel actief is...wat een eigenwijsje is t zeg! (lijkt nu al op zn ouders hihi) Even op zoek naar de lijst hoor, kijken of er nog afspraken zijn voor vandaag.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST De Nieuwe lijst: Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Dafje (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK Maria ~ 13 november VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
AGENDA Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK Maria ~ 13 november VK Maria en Serafijntje, succes bij de VK straks! Is er trouwens nog niks bekend van Peet? Ben heel benieuwd of ze die CTG nog gehad heeft gisteren en hoe dat gegaan is.
I'm ready for today this is gonna be my dag rapapapapapapapapapananananananananananaaaaaa (dat was dat liedje van die rexona reclame wat je steeds bij Idols hoorde) Goedemorgen! Toch wel een bijzondere dag hoor...je leeft toch wel heel erg naar zo'n datum toe... En ik heb zo goed en lekker geslapen dat alle buik- en rugpijn verdwenen is hahahaha ik verwacht geen bevalling vandaag...in ieder geval niet die van mij! Ga verder weinig bijzonders doen hoor, beetje in huis poetsen, de was wegwerken en verder lekker relaxen... Muriel: hahaha nee geen pittig etentje we eten oerhollandse stamppot boerenkool Misschien helpt dat nog wel beter, dat pittige eten heeft Serafijntje ook niet geholpen Pfff ik moet zo de kids naar school brengen...ah da's niet leuk op je uitgerekende datum ik ga geloof ik heel vroeg en maken dat ik daar weer wegkom voor de medelijdende blikken en 'goedbedoelde' adviezen weer op me af komen...ik kan het van niet-zwangeren echt niet hebben hoor momenteel! Peetje:hoe was je ctg? Ilse: jeetje 's avonds nog naar het ziekenhuis voor een ctg...dat is zeker arelaxed! Gelukkig is toch alles goed...ah je moet maar zo denken je bevalt straks wel met bekende gezichten om je heen maar ik kan me wel voorstellen dat je ze wel even genoeg gezien hebt! Maria: tis helemaaaaaaal geen ongeluksdag tis MIJN dag! Serafijntje: klopt officieel ben je pas na 42 weken overtijd...maar kom op zeg dan moeten ze maar geen uitgerekende datum geven hoor! Ik vind alles wat na je uitgerekende datum komt is gewoon overtijd klaar! Melanie: klinkt alsof het bij jou echt goed gaat he! Enne ik hou je aan die stortbevalling van mij Misschien als vandaag de krampen weer komen dat ik de vk maar eens bel maar ik wil ze ook niet onnodig bellen ze hebben het druk genoeg... Ik word iig vrijdag gestript (als het kan) dus ik hoop er toch wel heel erg op dit weekend in mijn kraambedje de intocht van Sinterklaas te kijken met 3 jongens Hope: adem in adem uit...je red het allemaal wel! Om de statistieken nog enigzins te redden moet jij minstens 3 weken overtijd lopen hihi je hebt nog tijd genoeg! Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK Maria ~ 13 november VK Meiden met afspraken succes!
Hey Roelie. Inderdaad, tis jouw dag vandaag. Wel apart lijkt me hoor. En wie weet, komen die weeën straks alsnog opzetten en ga jij gewoon braaf op je eigen datum bevallen. We gaan dr gewoon voor! Ik ga mn tandjes poetsen en dan naar de vk...tot straks!
Ik heb statistisch gezien een kans van 5 % geloof ik Het zal mij benieuwen...tis toch vreemd hoor zo'n dag... Zal zo eerst de stekker uit de telefoon trekken hihihi ik verstop me geloof ik vandaag maar
Oh, dat moet geen probleem zijn Roelie, die 1500 berichtjes! Suf he, dat die banners pas om 9 uur overgaan naar de volgende week. Heb je je de hele nacht verheugd op je nieuwe plaatje, komt t niet! Fijn dat je zo goed hebt geslapen, kun je uitgerust aan het harde werken beginnen vandaag (nee, dan bedoel ik niet het poetsen hoor!)