goedenmorgen...... ik ga ff vlug lezen, want ik ben nu pas wakker ,..pffffffff en ik had al weg moeten zijn,.... ik heb een wieg gekocht die terug moet, en ik heb heel veel te doen,.... maar ja als de lieve heer de wereld in 7 dagen schiep, moet het ons toch wel lukken om in een week, de boel klaar en aan kant te krijgen toch? nou ff kijken wat er hier is gebeurd , er is sinds gisteren avond heel wat bij zie ik,....
Hieperdepiep hoera! Vandaag is Roelies dag! Zet hem op meid! \/ Kom maar op met die stortbevalling! Red de statistieken: iemand van de novembermama's moet toch op de uitgerekende dag bevallen?!
Maria, ik zie dat je je banner hebt ingeruild voor een bevel. Nu maar even afwachten hoe gehoorzaam jullie beebje is. Maar ik kan me voorstellen dat je gek werd van jouw banner. Het is ook best wel confronterend om iedere keer maar te lezen: "zoveel dagen overtijd."
hahaha jullie hadden me flink te pakken, ik ging dus terug naar de blz waar ik gisteren gebleven was, ik zag de muisjes en feest voorbij gaan en dacht dus echt dat er iemand bevallen was,... niet dus,... nou ik zie iig dat alles gelukkig goed was ilse,....... was toch wel ff spanend ,.......... misschien vervelend dat je steeds op en neer naar het zh moet, maar gelukig houden ze nu wel steeds een oogje in het zeil,........ gelukkig gaat het met de rest ook goed,. nou met mij ook wel, maar ik begin een beetje te stressen hier, ik moet nog zoveel doen, het wordt ook weer steeds meer, en de tijd gaat nu steeds sneller,.. we hadden gisteren dan maar een wiegje bij prenatal gekocht, ik was blij, weer een zorg minder, maar helaas bij thuiskomst zaten er wat schoonheidsfoutjes op,....dus ik ga nu maar ff bellen en hem terug brengen, hopelijk omruilen, maar als dit een bekende kwaal is, dan retour,.... ik heb zo'n schommelwiegje gehaald ,.... vond hem wel makkelijk en lief voor naast ons bed, vd borstvoeding s nachts,.... mijn geb kaartje vorderde, had gisteren de gekleurde envelopen willen halen, maar de kleur was er niet en het alternatief was best prijzig, had men mn kleur dan had ik het prijzige nog wel genomen, maar nu ook nog eens een afwijkende kleur,..? dus ik moet vandaag vd oplossing, gisteren wat uitgeprobeerd met witte envelopen hier,......en dat zag er redelijk uit,.. ik had ze beprint met een blauwe opdruk ,.. dus ik denk dat ik er dan maar voor ga,.... maar mag dit eigenlijk? mag je bedrukte envelopen versturen???? weet iemand dit met zekerheid te zeggen? ik zit met een heleboel kleine dingen, maar bij elkaar is het veel en wordt bij mij de druk onnodig groot, dus ik hoop vanavond ff de tijd te hebben, mijn laatste vraagtekens neer te zetten, opdat ik hier wat antwoorden kan verkrijgen, die mij evt gerust kunen stellen,.. dus dames sorry dat ik er nu alweer vandoor moet, maar ik moet echt opschieten,.......... dike knufffffffffffffffffffff en iedereen een fijne dag ennuh peetje , je mag alsnog bevallen hoor neem ilse dan gelijk mee groetjessssssssssssss
Ilse, fijn dat de controles van gisteravond en vanmorgen goed waren. Houden zo! Vergeet niet dat het kindje steeds minder plek krijgt en daardoor ook minder kan bewegen. Maar evengoed is het natuurlijk belangrijk om het goed bij te houden en aan de bel te trekken als je je ongerust voelt. De laatste loodjes, ook voor jou. Maar wat zag ik net? Nog maar 13 berichtjes en dan mag jij bevallen. Dat was toch de afspraak? Vorige week leken die 2000 berichtjes nog zo ver weg. Maar als je even je best doet, moet het vandaag nog lukken.
Ha Hope, wat balen van het wiegje zeg! Hopelijk hebben ze een ander, ongeschonden exemplaar voor je in voorraad. Dat is dan alvast weer een zorg minder. En dan ook nog een teleurstelling met de kleur van de enveloppen... blijkbaar was gisteren niet jouw dag. Ik begrijp jouw vraag misschien niet helemaal goed... maar waarom zou je geen bedrukte envelopen mogen versturen? Dat zie je toch zo vaak? Ook verjaardagskaarten die je in de winkel koopt hebben soms een bedrukte envelop en wat denk je van al die reclame enveloppen die schreeuwen om aandacht? Als je er maar voor zorgt dat het adres goed leesbaar is, lijkt me dat geen enkel probleem. Fijne dag vandaag en niet teveel stressen! Is niet goed voor jou én de beeb. Relax, en probeer wat rustmomentjes voor jezelf in te bouwen.
Sandra: wat een schatje zeg! Enne...die aambeien, ik weet niet of je er iets tegen hebt, maar ik had ook 5 (!) dikke aambeien (met dank aan de bevalling) en ik heb Curanol (zetpillen en zalf) gehaald bij de apotheek. volgens mij is het zonder recept verkrijgbaar (de verloskundige heeft voor mij wel een recept uitgeschreven, maar we moesten het zelf betalen) en dat werkt super! Ik ben er bijna vanaf en dat na 1 week!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik weet dat julie mijn positieve persoon gemist hebben (ahum ahum) sorry ik ben vandaag in een positieve bui, is leuker dan klagen he? Nou de CTG was goed, zul je altijd zien he? Voel je 24 uur zowat niks lig je daar trapt hij alles bij elkaar. stomme is, je ziet het aan de hartslag maar je voelt niks bewegen hoor. Hij is er wel maar je voelt hem niet. Vandaag heb ik hem ook nog niet gevoeld. Volgens het ziekenhuis en de VK mag je gewoon WEL antibiotica, ik snap dus niet hoe de huisarts daarbij komt. Ook amoxiciline mag je hebben, dus ik kan straks bellen naar HA en da wil ik pillen. Ik wil van de buikpijn af! 1 voordeel, de blaasontsteking kan de bevalling opwekken (nee sory ik wacht netjes mijn beurt af) Om het bevallen eerlijk te laten verlopen kunnen we ook lotjes trekken? Gewoon random en diegene MOET dan die dag bevallen, idee? Oooh by the weg ik heb uitgerekend dat ik op 4 dec 42 weken ben, dus met een beetje pech wordt onze beeb op 5 decemebr geboren! Dat moet ik echt niet hebben. Muriël: heel herkenbaar, ik krijg ook pijn als ik te lang op 1 heup lig, daarom wissel ik steeds 's nachts, je wordt dan wel even wakker maarja. Heb je toevallig ook pijn aan de binnenkant van je linkerbeen als je ligt? Oohja links lig k ook 'op de baby' lijkt het, niet fijn! Maar zeg moet jij niet eens gaan bevallen vandaag? Ilse: hee fijn dat alles toch goed was, maar hou het nog even goed in de gaten inderdaad, zeker als het allemaal maar net aan is. Laten ze jou zo ie zo doorlopen tot 40 weken als je baby zo groot is? Vind dat wel raar eigenlijk. Tari: wat je zegt, de baby lijkt met de dag minder te gaan bewegen. Ik voel hem alleen 's ochtends en 's avonds in bed overdag niet. Roelie: gefeliciteerd met je uitgerekende dag vandaag meid! Hope: Balen van het wiegje zeg! Ruilen zou ik zeggen, en tuurlijk mag je bedrukte enveloppen versturen, why not?
Ooh gisteren was ik bij aan het lezen en ik las pagina's vol van bevallen mama's hier, volgens mij zijn de nog zwangeren in de minderheid :'(
haha dank muriel,.....dagje relaxen hihi nou nee dat kan echt niet meer,.... tja ik dacht ook al dat de enveloppen mochten, maar wist niet of dit aan regels gebonden waren of niet, maar ja oke, mocht het vandaag niet lukken dan ga ik dus vd witte, en maak ik daar een opdruk op, zoals de kaartjes prenatal blijft maar zeggen , nog een ogenblikje geduld maar ja, ik moet er nu echt vandoor, moet nog vandaag heel veel doen, kratten halen, zeiltje op mijn bed,(haha nog niet dus) en bed verschonen, vluchtkoffertje maar ff doen,.... enveloppen en zegels halen, envelopen bedrukken en adressen achterhalen en bedrukken dus,..... dan nog 2 baby wasjes, pf ja weer spullen gekocht,..... wiegje ruilen en anders retour en op zoek naar nw ,...... boodschappen doen ,.... koken ,.. onze eigen was doen, dan de keukenlade opruimen, ijskast ontdooien en schoon, dan op zoek naar een hemeltje bij de wieg, en tja als dit gedaan is,..moet ik dus weer opnieuw mijn hele huis doen,... pffffffffffffffffffffffff had verwacht dit minder te hoeven moeten doen, maar ja met die vogels elke dag een stoffige bende hier grrrrrrrrrrrrrrrrr haha dus dagje relacxen? nee muriel, pas als alles weer klaar en aan kant is,..... trouwens, jij mag ok wel eens opschieten met je bevalling ow prenatal neemt op,.. doeiiiiiiiiii
Auwwwwwwwwwwwwwwwwww heb net mijn hele huis van boven naar beneden stofgezogen en heb me nu toch een harde buik........was niet zo slim Hahahaha Maria je banner toch maar weggehaald? Wát zeg je nu: wonderolie Ik had trouwens vanmorgen ook een bloedneus, ik zei nog tegen René kijk ik krijg ook een neusbevalling Hope: relax meis komt allemaal goed! Geloof me je hebt nog tijd genoeg En volgens mij mag je gewoon bedrukte enveloppen versturen hoor ik zou niet weten waarom niet! Peetje: mooi dat alles goed was meis weer een geruststelling!
hee hope jij bent lekker op tijd met zeiltje en vluchtkoffer hihihi. Mag ik een onbeleefde vraag stellen? wat kost zo'n wiegje nou gemiddeld? wij willen de baby in de kinderwagenbak laten slapen, maar vind en wiegje ook leuk!
Peetje: jeetje balen zeg..weer een blaasontsteking! Ik hoop voor je dat ze er toch iets voor kunnen geven! Enne..ik voelde Ryan de laatste paar dagen voor de bevalling ook steeds minder. Dat komt doordat ze inderdaad minder ruimte hebben in je buik. Althans dat zeiden ze tegen mij. Inderdaad goed om even met je vk te overleggen en bij twijfel even bellen! Oh, zie net dat Ilse dat ook al schreef . Ook goed dat je toch even hebt gebeld! Oh, lees nu aldat het allemaal goed was! Dat is weer een geruststelling. Linda: jeetje zeg...het zit jou echt niet mee! Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. Heel veel beterschap en een dikke knuffel! Wat fijn dat je even scheef kon lezen, je kan ook niet los komen van het forum. Denk wel om jezelf he?! Neem voldoende rust! Maar ikw eet hoe je je voelt...ik heb natuurlijk ook 2 weken plat moeten liggen. Roelie: ik vind het een superidee van je om even een kaartje te sturen naar Linda namens alle novembermama's. DAt zal haar goed doen! En het is jouw dag vandaag, wie weet ga je wel vandaag bevallen! En zeker als je zo'n stortbevalling krijgt , dan is alles mogelijk! Dafje: ook Ryan laat de hele dag winden. Ik denk dat het gewoon darmkrampjes zijn. In het ziekenhuis vertelden ze dat een baby 3 maanden nodig heeft om z'n darmpjes op orde te krijgen. Ilse: jeetje...ook jij voelt de baby haast niet! Het komt vaak toch doordat ze minder ruimte hebben. Maar ook voor jou geldt uiteraard: bij twijfel-bellen! Oh...lees net dat je toch even hebt gebeld! En het is vervelend dat je weer naar het ziekenhuis moet voor een ctg, maar zekerheid voor alles! En in het ziekenhuis zullen ze heus niet denken "daar heb je haar weer". Dat is vaak wat je zelf denkt, maar zij niet! Toch wel goed dat je dan even heen bent geweest he?! En dat de verpleegkundige je herkennen komt me bekend voor...dat had ik op een gegeven moment ook! En toen ik bevallen was, heb ik geen bekende meer gezien . Goed om te horen dat je weer "goedgekeurd" bent. En inderdaad de bewegingen even goed in de gaten houden! Enne...als de baby éénmaal is geboren, heeft hij ook de macht! Alles draait dan nog om hem/haar Hope: niet het gevoel krijgen dat je moet opschieten. Alles op z'n tijd....En waarom zou je geen bedrukte evenloppen mogen versturen? Ik hoop dat ze een nieuw wiegje hebben zonder "schoonheidsfoutjes". Ben je blij dat je een wiegje hebt, krijg je dat ook nog! Nou ja...rustig aan, alles op z'n tijd en als het zover is, ik sta paraat . Maria: hahaa, je banner maar eruit gehaald! Kan het me voorstellen hoor...en ik hoop dat je bevel werkt! Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK Maria ~ 13 november VK Meiden: succes met jullie afspraken! ZO...ik ben weer bijgelezen.
ooh ik vergeet altijd mijn afspraken op de lijst te zetten maar ik mag vanmiddag ook weer op controle bij de VK komen
Oke tis nu officieel...ik verveel me...dat is zwaar zeldzaam Bleeeeh er overvalt me ineens een zwaar depri gevoel....
Wij hadden Ryan eerst ook in de kinderwagenbak bij ons op de slaapkamer, maar hij maakt zoveel geluidjes, dat ik er niet van sliep. Arnoud slaapt overal doorheen. die hoort hem zelfs niet huilen ! Dus wij hebben hem uiteindelijk maar in zijn eigen bedje gelegd.