Wij hebben zowel in de kinderwagen als in het bedje de deken gewoon onder de matras gevouwen. Wat je dan kunt doen om het hoogteverschil weer te compenseren is handdoeken onder het matrasje leggen. Bij ons liggen er zowieso handdoeken onder, om de matrasjes een beetje schuin te houden vanwege het spugen.
Debby: die megadure deken die in de droger mag heb ik ook, is die beetje huiskleurig en stug? brandwerend? die heb ik ook was 70 euro ofzo!
Aerosleep is, in mijn ogen, onzin. En dat het wiegendood tegengaat is ook onzin, en dat staat zelfs op de site van stichting wiegendood. Een vriendin van mij heeft bij babydump gewerkt en ze zijn verplicht dat verkoopppraatje te houden. Maar zij zegt ook dat het onzin is. Daarnaast is het getest op volwassenen en niet op baby's. En volwassenen halen op een andere manier adem. maar das mijn mening!
Bij ons kwam het matrasje zover omhoog, dat de handdoek eigenlijk niet meer werkten. Bovendien hebben wij een lattenbodem en de handdoeken "vielen" daar zeg maar doorheen.
Er ligt een wiegendekentje in en de kruik kan er precies naast of bij de voetjes. En Maria, ik luister ook vooral naar mijn moeder, die geeft vaak logischere adviezen dan anderen...
volgens mij mogen ze officieel ok niet zeggen dat het daar tegen werkt tenminste dat vertelde de verkoopster toen wij daar waren.
dadelijk de was starten en op naar prenatal dan, moet jij nog wat hebben Maria? Anders neem ik wel wat voor je mee en dump ik het wel bij je
Ja klopt, zo'n ontzettend lelijke kleur . En die deken is dubbel voor de winter, maar omdat wij hem dubbel vouwen, hebben wij nu nog maar 1 deken in het bedje liggen. Ik wist niet dat hij ook brandwerend was . Maar het was inderdaad een dure deken, zo'n 70 euro of zo inderdaad...
Nogmaals de link. Schrik niet hij komt van de site van wiegendood. http://www.wiegedood.nl/modules/content ... ntentID=41 Maar het gaat dus over artikelen en de veiligheid daarvan... Nogmaals, iedereen moet gewoon doen waarbij hij/zij zich prettig voelt hoor!