Dat klinkt heel logisch, maarja, ze zeiden tegen mij dat ik 'm echt nog 10 keer per dag hoor te voelen. Misschien omdat het zo'n groot kind is en normaal superbeweeglijk is? Geen idee.. Misschien moet ik zelf even gaan acrobatieken, kijken of ie daar op reageert...
Zo weer flink bijgekletst zie ik. Waar blijven de bevallingen? Het is hier verdacht rustig de laatste dagen wat betreft bevallingen. Wat betreft het slapen. Deniz slaapt vanaf het begin in zijn bed. s'Avonds na zijn laatste fles leg ik hem in een voorverwarmd bedje maar haal dan de bellywarmer er wel uit. Ik heb gewoon 1 dekentje. Hij ligt nu nog om en om op zijn zij maar vanaf donderdag moet hij op zijn rug. Ik mocht geen handdoekrolletje of zo iets dergelijks tegen zijn rug aanleggen omdat ze dan evt. per ongeluk op hun buik kunnen draaien.
Ik zou ze ook niet dezelde naam hebben gegeven. Het blijft je kind, ookal leeft zae niet meer. En nu hebben ze beide dezelfde naam. Peetje YES. Hier liggen ookal 5 kaarten op de bar om op de post te doen, ze liggen er al een week. Ik schaam me dood.
Hee das wel goed nieuws zeg, dat het toch geen blaasontsteking is. De buikpijn komt dan waarschijnlijk toch gewoon van de zwangerschap? Wel goed dat ze t op kweek hebben gezet hoor, anders zou je onnodig anti-biotica hebben gehad...
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant, waar komen die klachten dan weer vandaan? en mijn urine rook vreemd, volgens de assistente zat er wel redelijk wat slijm in waarschijnlijk van de slijmprop. Ik had zelf de VK al gebeld omdat ik eerst dacht dat het misschien vruchtwater was, rook vreemd en dreven echt schilfertjes in. Geen afscheiding zoals normaal maar echt schilfertjes. Bah sorry voor het verhaal. Ik moest veeeeeeel drinken van de assistente daar kon het ook aan liggen. Ik drink maar 4 glazen drinken per dag, soms minder
Veel drinken is sowieso belangrijk he. Is altijd goed voor je. Misschien is t inderdaad gewoon de slijmprop geweest, waarvan een deel in je urine is gekomen. Mijn slijmprop-delen zien er ook anders uit dan gewone afscheiding. Ik heb in elk geval vast mn vader gebeld, die is over 3kwartier hier. En dan nu de vk maar even bellen, bah ik heb helemaal de kriebels, de laatste 2 weken zijn echt hectisch hoor, niet leuk
Balen Ilse, maar ik denk dat je je wel beter voelt als je weet dat alles oke is met de kleine. Ik snap dat het ziekenhuis niet je favoplekje is, maar je doet het voor een goed doel meis! Nog even volhouden en je hebt je baby in je armen! ((((((((knuffel))))))) ik ben even shoppen
Toch de vk maar even gebeld, gezegd dat ik mee aansteller voel en dat ze wel zullen denken 'daar heb je dr weer', maar ze zei dat t juist belangrijk is om t goed in de gaten te houden en dat t alleen maar fijn is dat uit de ctg steeds blijkt dat t wel goed is. Wat jullie dus ook al zeggen, maar toch komt t niet aan lijkt t. Ik vind dit echt niet leuk meer, ik wil bevallen..NU. Dan maar voor mn beurt, maar ik raak hier gewoon veel te gestresst van, sorry. Ze belt nu t ziekenhuis om een ctg aan te vragen en dan belt ze terug hoelaat ik terecht kan. M'n pa komt zo hierheen om me op te halen.
ow Melanie, ben jaloers! van 22.30 tot 05.30.. wow! het meest gunstige wat ik tot nu heb gehad is 23.00-04.00-08.00 maar vannacht was het weer 23.00-03.00-05.30-08.30 hmmmz... hij is zo vastgeroest in dat zkh ritme.. daar maakten ze hem ´s nachts wakker op vaste tijden.. anders kwam het scema met andere baby´s in de knoop... ben benieuwd wanneer ie een keer langer doorslaapt...
Ik ben zojuist 15 km naar de stad gereden en heb bij Kruidvat lekkere badolie en creme gekocht...en toen weer naar huis Ben er even uitgeweest én kan mezelf ff verwennen vanavond Een mens moet toch wat op zo'n dag Nu nog ff een lekker broodje eten, bijlezen en een tukje doen...heb wel weer flink rugpijn en buikpijn maar jaaaaaa dat zegt niks bij mij Peetje succes op je controle vanmiddag! Oh lees net toch geen blaasontsteking...nah ja zeg... Hope wat een leuk wiegje! Is het gelukt met omruilen? Ilse succes met je ctg straks! Pffff verder even geen puf meer ga ff tukken tot vanmiddag! xxx Roelie
Goed dat je er nog even lekkert uitgeweest bent Roelie. Jee dat je dat nog kan, dat red ik niet meer hoor. Ik pas sowieso niet meer in mn eigen auto en ik durf ook niet echt meer in mn uppie op stap. Even met Willem naar de AH is al zo'n opgave, ik krijg mn ene been amper voor mn andere Krijg ook allemaal van die meelij-blikken om me heen, ik geloof dat mensen eindelijk zien dat ik zwanger ben. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat haha.
Bij ons maakte ze hem niet wakker. Vangelis is vanacht om half 3 geweest en toen om half 9 slaapt dus ook al lekker door! Gister ook maar 6 voedingen gehad over de hele dag en hij drinkt vandaag ook weer heel erg veel, hij moet ong. 75/80 per flesjes en vanaf vanacht heeft hij er 135, 90 en 100 gedronken ben super trots over de vraag of ik tussen de middag slaap, nee ook niet gedaan vanaf het begin al niet!
bestel je toch via albert.nl bij ons in de wijk helaaaas nog niet leverbaar, maar als het kon deed ik dat altijd!
Vk belde net, ik moet om 14u voor de CTG. Mn pa kan hier ook elk moment zijn, dus dat gaan we wel redden. Ik ga er vanuit dat op de ctg ook gewoon alles weer goed is, maar voel me wel een zeur hoor..als alles goed is en die kleine gewoon naar hartelust schopt, waarom voel ik t dan niet? Misschien komen we de familie nog wel tegen in t zh, m'n nicht ligt in t zelfde zh als waar ik voor de ctg moet.
vandaag ben ik dus flink aan het koken, lachanodolmades aan het maken, wat een werk haha maar dan heb je dus ook wat! de keuken roept weer