Ik heb ook iets. Van het weekend (en nu) had ik het het gevoel dat er iets uit de babydeur aan het lopen is, maar ls ik dan ga checken op de wc dan is er niks.
ohhh wacht even je bedoelt beneden, ik dacht dus echt de babydeur dus ik denk je gaat naar de wc om te kijken (aannemend dat je de babykamer van de wc kon zien) ik zat al weer aan geesten te denken
Oh Melina ik moet wel lachen met je. In dit huis kunnen in principe geen geesten zijn. Er is hier niemand overleden en ik heb ze niet binnengevraagd dus...wij zijn geestvrij.
Oh, heerlijk! Ik heb eindelijk weer even lekker kunnen lachen sinds mijn huilbui van vanmiddag. Doet me goed. Dank je wel, Melina!
over lekken uit de babydeur gesproken..........sorry even vies vraagje; bij mij loopt het er zo erg uit dat je gewoon aan mijn broek kunt zien dat hij nat is. ik moet echt opletten anders zien andere mensen het. Ik moet straks naar de VK maar kan nu dus gewoon een andere broek aan gaan trekken, onderbroek en broek nat. Maarja het voelt niet als vruchtwater ofzo want dan zou ik dat toch regelmatiger moeten hebben. eraan ruiken heeft geen zin ik ben verkouden en ruik niks. ((((((
Ik heb dat ook. Dan nog draag ik supersizeme onderbroeken en dan nog wordt mn broek nat. Niet zo heel nat zoals jij beschrijft, maar behoorlijk nat. En het stinkt bij mij wel naar pis.
had ik ook hoor op een gegeven moment, ben wel 3x wezen checken of het vruchtwater was of niet! Maar het was gewoon afscheiding, misschien alvast kraamverband gebruiken?
ja ik denk dat het gewoon urine is, want ik heb het meestal als ik moet plassen en ik houd het op. bah, ik vind zwanger zijn echt niks meer aan. je lekt, zweet, bent dik, log enz enz
als je vliezen breken voel je dat en je voelt echt ineens een plas water...hoe het ruikt weet ik nog steeds niet
ja want als je vliezen breken is het een hele plens denk ik, maar als ze scheuren en je verliest steeds maar beetjes......dan kun je denken dat het urine is. en ik spoel meestal door zonder te kijken, niet dat je echt rozig zou herkennen als je plast op de wc maar toch dus bevallen mama's hoe herken je vruchtwater?