ik had dus gisteren geplast voor de huisarts en toen dreven er wel witte vlokjes in, echt schilfertjes. sorry het is bah, maar dan ga ik toch twijfelen weet je wel
Ik heb geen idee hoe vruchtwater ruikt, bij mij zijn twee keer de vliezen gebroken door de vk/gyn, ik weet alleen dat het smerig voelt als het langs je billen loopt Ik ga eten en me daarna verstoppen onder die steen, ben het ff helemaal zat voor vandaag
over lekken uit de babydeur gesproken..........sorry even vies vraagje; bij mij loopt het er zo erg uit dat je gewoon aan mijn broek kunt zien dat hij nat is. ik moet echt opletten anders zien andere mensen het. Ik moet straks naar de VK maar kan nu dus gewoon een andere broek aan gaan trekken, onderbroek en broek nat. Maarja het voelt niet als vruchtwater ofzo want dan zou ik dat toch regelmatiger moeten hebben. eraan ruiken heeft geen zin ik ben verkouden en ruik niks. ((((((
Ik heb dat ook. Dan nog draag ik supersizeme onderbroeken en dan nog wordt mn broek nat. Niet zo heel nat zoals jij beschrijft, maar behoorlijk nat. En het stinkt bij mij wel naar pis.
had ik ook hoor op een gegeven moment, ben wel 3x wezen checken of het vruchtwater was of niet! Maar het was gewoon afscheiding, misschien alvast kraamverband gebruiken?
ja ik denk dat het gewoon urine is, want ik heb het meestal als ik moet plassen en ik houd het op. bah, ik vind zwanger zijn echt niks meer aan. je lekt, zweet, bent dik, log enz enz
als je vliezen breken voel je dat en je voelt echt ineens een plas water...hoe het ruikt weet ik nog steeds niet
ja want als je vliezen breken is het een hele plens denk ik, maar als ze scheuren en je verliest steeds maar beetjes......dan kun je denken dat het urine is. en ik spoel meestal door zonder te kijken, niet dat je echt rozig zou herkennen als je plast op de wc maar toch dus bevallen mama's hoe herken je vruchtwater?
Ik ben al 2 weken verkouden ( ) en iedere keer als ik moet hoesten, niezen of neus snuiten dan verlies ik ook een beetje urine. Ik heb nu maar maandverband ingedaan om het op te vangen. Want ik heb niet genoeg broeken meer die me nog lekker zitten, dus een paar keer per dag mijn (onder)broek verschonen zit er niet meer in.
Als je vliezen breken, hoeft dat niet per se met een hele plens tegelijk te gaan. (Heb ik me laten vertellen - ik spreek niet uit eigen ervaring.) Als het kindje namelijk diep is ingedaald, werkt het hoofdje als een soort 'kurk' en verlies je steeds kleine beetjes.
nou, geloof me.. je wéét het als het vruchtwater is. Misscien makkelijk praten voor mij omdat mijn vliezen dus gebroken zijn.. maar die geur rook ik 3 dagen later nog bij wijze van.. een hele doordringende geur. Ze zeggen dat het zoet ruikt, nou ik vond het naar sperma ruiken.. sorry dames.. maar vond het echt.. alleen dan tien keer zo sterk..
ik had dus gisteren geplast voor de huisarts en toen dreven er wel witte vlokjes in, echt schilfertjes. sorry het is bah, maar dan ga ik toch twijfelen weet je wel