Ik heb geen idee hoe vruchtwater ruikt, bij mij zijn twee keer de vliezen gebroken door de vk/gyn, ik weet alleen dat het smerig voelt als het langs je billen loopt Ik ga eten en me daarna verstoppen onder die steen, ben het ff helemaal zat voor vandaag
Je weet toch wel dat pannekoeken opwekkend werken?! . Oh nee...daar mochten we het niet meer over hebben, s****ry
Tot 43 weken?! Ik dacht dat ze altijd wel gingen inleiden met 42 weken! Jeetje zeg...ik hoop maar voor je dat het strippen kan en z'n werk gaat doen.
Bij mij hebben ze ook gestript (deed niet echt pijn gelukkig), maar helaas zonder succes...die dag dat ze me gestript hebben, heb ik wel veel gerommeld, maar helaas zette het niet door...maar ja, bij mij was het met 37 weken en 6 dagen, dus wie weet dat het met 42 weken beter gaat.
Jen: klinkt inderdaad als een redelijke bevalling! Lekker hoor! Op die manier begin je ook gerust aan een tweede
Ik zou het niet weten, want in het ziekenhuis hebben ze mijn vliezen gebroken. En ik moet zeggen dat ik ook niet heb geroken. Het voelde bij mij alsof je ongesteld bent en dat eronder uit loopt zeg maar.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST De Nieuwe lijst: Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Dafje (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Joldeg (Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Serafijntje~ 13 november 11.30 uur VK Maria ~ 13 november VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren! En dit is de laatste lijst volgens mij?!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Dafje (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Maria~19 november VK Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
Ik zou het ook niet weten hoe vruchtwater ruikt bij mij hebben ze in het zh ook mijn vliezen gebroken. Nou, de buritos staan in de oven hmmm. Weet niet of ik nog online kom want hubbie is thuis dus ik denk dat we na het eten lekker op de bank neerploffen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Dafje (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Maria~19 november VK Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Stasia~21 november 14.30 Deniz naar kinderarts Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Stasia~26 november 1e keer naar CB Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
dit is wel leuk: Op deze site kan je leuke informatie over jouw geboortedag vinden: http://www.spyderweb.eu/ klik dan links op "geboortedatum" Dan bent u geboren op: donderdag 17 juli 1980 en uw leeftijd is 27 jaar U bent vandaag precies 9980 dagen oud De verjaardagskalender Ook geboren op 17 juli zijn: Camilla P. Bowles (1947) Derek de Lint (1950) Jaap Stam (1972) Jan Wouters (1960) Spencer Davis (1942) David Hassehoff (1952) Diahann Carroll (1935) Jan Blaaser (1922-1988) Mandy Smith (1970) Astrologische gegevens Uw sterrenbeeld is: Kreeft Geboren tussen: 22 juni en 22 juli Planeet: Maan Uw belangrijkste eigenschappen zijn: Gevoelig Verzorgend Wisselvallig Humeurig Gastvrij Huiselijk Sentimenteel Afhankelijk Schuchter Kwetsbaar Zelfmedelijdend Overgevoelig Uw Chinese dierenriemteken is: Aap Uw Chinese element is: Metaal De hits van donderdag 17 juli 1980 maywood - late at night olivia newton john & electric light... - xanadu dan hartman & loleatta holloway - relight my fire jay & the americans - cara mia matchbox - midnite dynamos temptations - power De belangrijkste gebeurtenissen uit 1980 Boorplatform kapseist Het nabij het Schotse Dundee, in de Noordzee, gelegen Alexander Kielland booreiland kapseist op 27 maart 1980. Van de 208 arbeiders, komen er 123 om het leven. De inhuldiging van Koningin Beatrix Op 30 april 1980 treedt Koningin Juliana af en neemt haar dochter Beatrix de troon over. John Lennon vermoord De voormalig Beatles- ster John Lennon in de avond van de 8 september 1980 in het bijzijn van zijn vrouw Yoko Ono neergeschoten. Mount St. Helens barst uit Op 18 mei 1980 barst de, in de staat Washington gelegen, Mount St. Helen uit. De oorzaak van de uitbarsting is een aardbeving. In totaal komen er 57 mensen om het leven. Olympische Spelen Lake Placid Lake Placid is tussen 13 februari en 24 februari 1980 voor de tweede keer de gastheer van de Olympische Winterspelen. De Amerikaanse Eric Heiden wint alle afstanden bij het schaatsen. Olympische Spelen Moskou Moskou is de organisator van de Olympische Zomerspelen van 1980. Ongeveer 40 landen boycotten deze spelen in verband met de Russische inval in Afghanistan. President Tito overlijdt De in 1892 geboren Joegoslavische leider Josip Broz Tito overlijdt op 4 mei 1980 op de leeftijd van 87 jaar. Hij was president sinds 1954. Vliegtuigbrand met 301 doden Een vliegtuig van Saudi Arabian Airlines met vluchtnummer 163 vat vlam in 19 augustus 1980, waardoor 301 mensen in het vliegtuig om het leven komen. Het weerbericht van donderdag 17 juli 1980 Temperatuur Gemiddelde temperatuur: 13.4 °C Minimum temperatuur: 7.9 °C Maximum temperatuur: 17.3 °C Neerslag Hoeveelheid: 0.1 mm Duur: 0.1 uur Zon, bewolking & zicht Duur zonneschijn: 1.8 uur Rel. zonneschijnduur: 11 % Gem. bedekkingsgraad: 6 octa's Zwaar bewolkt Overheersende Wind Gemiddelde snelheid: 2.6 m/s = 2 Bft Maximale uurgemiddelde snelheid: 4.1 m/s = 3 Bft Maximale stoot: 8.2 m/s = 5 Bft richting: Zuid West Bron: KNMI Nederland dus.. over 20 dagen ben ik 10.000 dagen oud!!! feestje dus hihi.. en dan moeten ook alle november mama's wel bevallen zijn hoor! Ik ga denk ik die van Mika uitprinten voor in "zijn boek", wel grappige feitjes!
Hallo meiden hey wat zie ik nu, nog steeds zwangere meiden, pff jeetje en bijna ook allemaal aan het rommelen, zit jullie niet mee meiden. Dikke knuf Hier gaat alles wel zn gangetje, Quinn heeft vanacht eindelijk eens wat meer geslapen dan een uurtje, de feestbeest. Vandaag heeft Piet Quinn voor het eerst in bad gedaan, ze kwamen bijde trots weer de kamer in, hihi mn 2 stoere mannen. MOrgen is onze kraamzorg voor het laatst, vindden we helemaal niet leuk, is echt een hele leuke dame, we hebben veel lol met zn 4tjes en ze is helemaal gek met Quinn. Piet gaat morgen een grote bosbloemen halen voor dr en een kaart en dan schrijven we alle 3 een stukje voor haar, nou ja ik schrijf dan voor Quinn Ik word trouwens helemaal simpel met de standaard tekst, rust lekker uit, ja natuurlijk, totaal ander ritme, Quinn die snachts leeft, enz enz Hoe kan je dan uitrusten, of ben ik nou gek. Genieten doe ik wel hoor, we zijn nog steeds de trotse ouders, maar van de pijn geniet ik echt niet, kan nog steeds niet normaal lopen, stuwingen waar je gek van word, Pamela Anderson is er jaloers op, met de boobs die ik nu heb en dan puur natuur De meiden die bevallen zijn, is jullie eetlust ook zo veranderd, ik vergeet soms gewoon te eten, en als ik eet smaakt het werkelijk voor geen meter. Raar lichaam toch Ohw ga Quinn even troosten die heeft zijn avond buikkrampjes, gelukkig heeft hij het heel weinig en als hij het heeft alleen in de avond eventje, mama dr handjes doen wonderen hihi. Meiden misschien tot zo anders tot morgen Sterkte die het allemaal nodig hebben, knuffffff
Haha, hier ook een heuse Pamela; allemachtig het loopt er aan alle kanten uit, het kwam bij Thije door z'n neus weer naar buiten! Hij heeft de afgelopen twee nachten geslapen van 23 uur tot 3.30 uur en van 4.30 tot 7.00, best aardig toch? Vind eerlijk gezegd dat we het ook wel verdiend hebben na een baby die er 10 maanden over gedaan heeft een beetje fatsoenlijk door te slapen . Over het vruchtwater: mijn vliezen braken bij 7 cm ontsluiting, dus dan weet je al wel dat je bevalling begonnen is. Wisten jullie dat maar 10% van de bevallingen met gebroken vliezen begint? In de meest gevallen heb je dus al lang weeen en maakt het niet meer zoveel uit hoe het voelt als de vliezen breken. Mijn vorige bevalling begon wel met gebroken vliezen, was duidelijk te onderscheiden van andere lekkages (waarvan ik eerder ook steeds dacht dat dat misschien vruchtwater was). Maar inderdaad, ik heb ook gehoord dat het in andere gevallen wel een klein beetje lekt waardoor het lastiger is te bepalen... Ik leef echt mee met jullie overtijd-dames, dat valt niet mee! Heel veel sterkte. Ik vind het jammer dat ik niet zo vaak op het forum ben als ik zou willen, maar ik kom er echt niet aan toe. Ik probeer natuurlijk wel regelmatig te checken op babynieuws. Liefs!
Hoi damens even snel een berichtje van mij. Ik ben het plat liggen al helemaal zat. TV kijken gaat echt niet zo. Leuke site van je Gwen. Jen mooi bevallingsverhaal. En Dees wat een ontzettend mooi en lief geboortekaartje. Serafijntje dat ze je nog zo lang door laten lopen.... Ik hoop dat de beeb snel komt. Ilse je bent absoluut geen zeur, juist goed dat je zo allert bent. Meiden fijne avond en ik hoop snel weer vaker te kunnen langs komen. Het is niet meer normaal hoe ik jullie mis. Jullie zijn stuk voor stuk goud waard
*Klaagmodus aan* Ik ben werkelijk ontzettend brak, wordt weer ziek... voel de hitte van de koorts alweer naar mijn hoofd stijgen.. Heb veel te veel gedaan vandaag. Mijn spieren werken niet mee en door mijn forumverslaving heb ik nu een muisarm Fenna heeft net ook alles er weer uitgespuugd Zat gewoon te janken, ik zat er al doorheen, maar vind het ook zo zielig dat ze steeds zo moet spugen... *klaagmodus uit*