BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Tari (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Serafijntje~19 november 8.50 VK (strippoging) Maria~19 november VK Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Stasia~21 november 14.30 Deniz naar kinderarts Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Stasia~26 november 1e keer naar CB Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
Wat een rust hier zeg, iedereen onder een steen gekropen? Ik kruip onder de dekens, vermoeiende dag geweest dus ik ga mn bedje op zoeken. Fijne nacht allemaal
Nou, ben net terug van de verjaardag van mn vader. Helaas heb ik hem geen kleindochter gegeven voor zn verjaardag Nog 22 mins en dan begint 'mijn' dag, maarja, ik denk dat ik er maar niet te veel van moet verwachten, gezien de historie van alle andere dames tot nu toe....
Grappige site trouwens Gwen! Ik heb ooit (LANG LANG GELEDEN, ZEI OMA) mijn 10.000-dagen-verjaardag echt gevierd. Ik had het zelf uitgerekend adhv een zelfgemaakt Excelbestandje op mn werk. Inclusief schrikkeldagen enzo. Ik heb toen met al mn vrienden lekker gefeest, met als dresscode 'ROOD'. Dat was echt een goed feestje en iedereen vond het een originele reden (en de timing in de zomer was beter dan mijn reguliere verjaardag in de winter, haha)!
Morge meiden Ja ben er lekker vroeg bij, tja dat kan wel eens een nadeel zijn van een Ukkie hihi Quinn is nog niet helemaal gewend aan zijn ritme dus die loopt nu te spoken. We zijn wel al een stap verder dat hij het eerste gedeelte van de nacht slaapt, maar na zijn voeding in de nacht gaat hij dus spoken. Van mijn kraamzorg de tip inbakeren aan het proberen nu, want Quinn word zo boos op ten duur en gaat dat met zijn handjes wild om hem heen slaan en dus ook op zijn eigen gezicht, gevolg nog bozer worden. Dus ik zit nu een beetje af te wachten of het gaat helpen. Hij is wel rustiger maar slaapt nog niet, de spook Zijn er nog meiden die aan het bevallen zijn?! Ik hoop het zo voor jullie
Ik weet niet of ik hier wéér een vals alarm meld maar ik heb nu echht KRAMP met hoofdletters. Ik moest net naar de wc en ik wilde poepen, dacht ik. Nee mooi niet, dikke druk op mn anus was het. Ben weer gaan liggen, en na een tijdje weer die druk. En zo al een paar keer. Het is wel op te vangen verder.... dus... we zien wel wat donderdag de 14de brengt.
Mogguh Hier nog geen bevalling in zicht alleen de gebruikelijke buikkramp en rugpijn Muriel tis JOUW dag GEFELICITEERD!!!!!!
En Serafijn en Roelie en Amaranta ook. Bevalverbod tot de 15de is opgeheven en en de groepsbevalling is verplaatst naar de 14de.
Pfffff ik hoopte zo dat ik de statistische bevaller zou zijn op de uitgerekende datum, maar NIETS en dan ook NIETS wijst in die richting... BAH!