Nou, dan moeten dat gewoon de bevalkrampen zijn, want de poepkrampen hebben we achter de rug! Ik hoop het ECHT voor je!
Goedemorgen allemaal, @ Debby: ik heb nooit 's middags geslapen, ook niet na de bevalling. Ik ben nl. ook een slechte slaper en als ik 's middags ga liggen doe ik 's nachts geen oog dicht. @ Peetje: goed nieuws dat het geen blaasontsteking is. En lekker overal heen rijden met de auto, groot gelijk. Thuis gaan zitten wachten word je ook simpel van. Als je je verveelt kom je maar op de koffie Geldt ook voor Maria @ Serafijntje: pfff tot 43 weken... Ik ga duimen dat de kleine toch wel eerder gaat komen voor je. De VK heeft mij ook gestript toen ik die weeen had die niet door wilden zetten, vond het niet zo vervelend maar heeft helaas ook niet geholpen. @ Maria, die moeders toch he, mijn ma is hier ook 5 dagen in huis geweest om te helpen, maar ik was blij dat ze weer naar huis ging. Ze bedoelt het allemaal goed maat toch.... pfffft.... @ roelie: ook leuk als je moeder zo'n onderscheid maakt tussen de kinderen. Maar ja, kun je ook niks aan doen. @ Jen: klinkt als een superbevalling @ Lenthe en ikke: hier ook een Pamela, en ook lekkages waar je bang van word. Heb nu ook maar een extra handdoek in bed gelegd want die zoogcompressen helpen niet. @ Dafje: beterschap @ Maria, ik ga hopen dat het doorzet voor je Hier trouwens ook geen ervaring met geur van vruchtwater, mijn vliezen zijn ook gebroken in het ZH. Heb zelfs het vruchtwater niet eens gezien.
Mogge meiden Hmm geen bevallingen geweest vannacht, jammer! Ik roep al vanaf t begin van mn zwangerschap dat ik ipv de 26e op de 14e zou gaan bevallen, maar ik geloof dat ik mn woorden toch niet waar kan gaan maken hoor. Wel hele nacht al enorme buik- en rugpijn, maar niks dat ook maar op activiteit lijkt. Dus ik geloof dat beeb gewoon rustig blijft zitten, heeft t blijkbaar erg goed naar zn zin. Muriel, gefeliciteerd met jouw dag vandaag.
hoi meiden, alles snel bijgelezen, het gaat iets beter met mijn rug. Maria ik hoop echt dat het doorzet voor je je hebt het verdient Muriel wat leuk dat je je 10.000 verjaardag hebt gevierd. echt origineel. En geniet ervan van jouw dag en maak er wat moois van. Geef uk maar op zijn kop dat hij er uit moet Dafje wat ontzettend vervelend dat van Fenna. Weet je zeker dat het niet iets is bij het maagje. Mijn buurjongetje had dat spugen ook heel erg. en hij had ook dat hij meters vooruit spoog. Wat bleek er zat iets niet helemaal goed bij het maagklepje. Vandaar het spugen. Hij krijgt nu iets speciaal en het is bijna over. Dus misschien even vragen.....? Meiden fijne dag ik ga weer plat Liefs Linda
Hey Blondie, hoe is het nu met jou? Alles weer hersteld in je mond/kaak? En ben je nu helemaal op orde in je nieuwe woning?
goedenmorgen dames ik kom even langs om hier wat bevallingswater te strooien,, die heb ik ff laten instralen door jomanda,........ ik was van plan nu ff lekker aan de koffie te gaan en uitgebreid te gaan zitten kletsen voordat manlief wakker zou worden, maar die is er dus ook al uit, omdat ik gisteren zo baalde dat we niet alles hebben kunnen doen wat ik wou ,.. tja die buik werkt een beetje tegen he,..plannen zat, maar de uitvoering pffffffffffff...... ik heb iig het wiegje omgeruild, dus die gaan we laters ff in elkaar zetten,.. ik heb er natuurlijk weer spullen gekocht ,......schattige lakentjes en weer wat kleding en dekentjes,..dus tja WEER een babywas ,.. de kratten hadden ze niet gisteren dus hebben we die besteld voor vandaag, dus ach dan het zeiltje vanavond maar de enveloppen: ik was dus van plan witte te nemen en te bedrukken, maar gisteren alleen maar van die pakjes witte, slappe enveloppen kunnen vinden, terwijl ik wel die witte wat stevigere wou,..... dus heb ik het maar ff uitgesteld,..... hier krijg ik te horen, ach men maakt hem open en gooit hem toch weg,.....maar ja,.... ik wil mooiere haha nou ja heb iig een ooievaar als postzegel nu nog de enveloppen,....... vanmiddag moet ik weer gekeurd worden door de vk en ik hoop dat ze mij nog niet verkondigd dat het zover is,.....dan weet ik dat ik nog ff heb en dan kan het stressen ff zakken ik zelf heb namelijk het gevoel dat ik volgende week aan de beurt ben,..... tenminste als ik mn lichaam een beetje ken,..... geen weeen ofzo, of echte krampen, maar de druk wordt op mijn doos wel steeds groter,..lopen wordt bemoeilijkt, en zitten, pfff niet te lang ik zag dat er bij julie ook allerlei vragen oprijzen, nou die heb ik ook nog zat, maar daar kom ik vanavond wel op terug,.... met jullie gaat het weer zoals gewoonlijk,..haha veel aankondigingen maar haha geen bevallingen, dus als ik laters kom zal ik jullie ff een bevalling aan komen praten want, anders ben ik geneigd voor te gaan dringen nou mannetje is vandaag nog vrij dus deze dag moeten we nog ff goed benutten, lorry (mag geen sorry zeggen) maar ik heb de laatste daagjes een gevoel dat ik op moet schieten, dus wanneer ik ff wat power heb, moet ik die gewoon ff aan mn dingen besteden,......niet dat ik veel power heb , maar ja toch,..... dus ipv nu op iedereen te reageren, wil ik gewoon ff iedereen groeten, en een hele fijne dag wensen, en ik hoop, dat wat jullie vandaag ook willen of wensen dat het uit mag komen,....... dus bij deze , mama's veel plezier met de kleintjes vandaag, en mama's to be: schiet toch eens op zeg ! nou ik mag nog 1 bakkie en dan MOET ik me douchen en aankleden dus ,. ik ga er weer vandoor,...... fijne dag dikke knuffel,....
Goed zo Hope, dat je nu een beter wiegje hebt, staat dat straks lekker klaar! Maarre... dat zeiltje zou ik maar als de wiedeweerga neer gaan leggen. Toch zonde als je je matras weg moet gooien als je vliezen erop gebroken zijn?! En het is in 30 seconden gepiept. Pffff krijg helemaal de kriebels als ik jouw stukjes soms lees, MEID DOE RUSTIG AAN! Je bent hoogzwanger en als je maar een bedje hebt (bijna) voor die kleine, warmte, liefde en melk, dan is het OK! En of de enveloppen dan stevig of wat slapper zijn en misschien wel of niet bedrukt, da's iig geen reden om de BD te laten stijgen, haha. En let op: moeders die het druk hebben voor de uitgerekende datum, bevallen vaak eerder.... dus pas maar op, haha! Sterkte met al het geregel x
Ze zijn nog redelijk kort maar al best pijnlijk... En als dit geen weeen zijn dan wil ik niet weten hoe weeen wel voelen.. De regelmaat tot nu toe: 0729 0736 0812 0821 0831? 0843 0857
ZIet er goed uit Maria! Ik hoop voor je dat ze 'lekker' doorzetten nu. Doet het pijn in je hele buik, of op een vaste plek?
Alleen in mn onderbuik. Ik heb nooit echt menstruatiekramp gehad maar ik denk dat het daar op lijkt. Het steekt daar enorm. Rob heeft me net moeten aankleden want dat ging niet meer.
Go Maria Go Maria Go Maria..... ik wacht vol spanning.. weeen doen pijn, maar ik zit nog op me hoogtepunt weeen te wachten ik dacht dat het veeeeeeeel erger zou zijn dus tja ik weet het ook niet!
Nou, als ik de regelmaat zo zie, klinkt het ook niet bepaald als gewoon wat krampjes.... nu maar hopen dat het geen vals alarm is... Blijft Rob thuis?
zit vol spanning te wachten op maria misschien krijgt ze wel een stortbevalling en komt ze over een uur weer chatten anders is het ook zo saaj hier
kijk ik slaap namelijk goed, dus kom uitgerust uit bed, ga er altijd uitgebreid op mn gemakje voor zitten,..koffie, nieuws, deze site etcetc en dan ff aan de slag zolang het kan, en dan ff wat regelen voor de voldoening en dan kan ik nog wat extra's doen, om sávonds , relaxed te computeren, lezen, of tv je te kijken,..... dus komt wel goed joh ,.. haha zit meestal meer in spanning door de dames hier,...... wel bevallen, niet bevallen hihi