November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

He lieve meiden,
    Zijn jullie allemaal vrij, hebben jullie andere kindjes of.....pffff
    Wat is er veel geschreven zeg!
    Ik hou dit echt niet bij!
    Misschien moet ik me hier maar terugtrekken.....heb hier gewoon echt geen tijd voor ;)
    Groetjes Elmo

2. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    ahh nee Elmo! Niet je terug trekken! ;)
    haha nee zou ik wel jammer vinden hoor

En ja ik ben wel vrij, maar heb wel een kindje hier rondlopen dus kan ook niet al te vaak komen schrijven, maar probeer het toch wel zoveel mogelijk bij te houden :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kijk het nog even aan maar het is niet leuk als je halfbakken meeschrijft. Als het in dit tempo doorgaat mis ik gewoon te veel en weet ik in november nog niet wie wie is ;)

4. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    hahaha ja dat is wel een beetje zo. ik heb daar ook moeite mee, maar ook vooral omdat ik hier nog maar een paar dagen ben :)

En ja je moet echt de tijd hebben om even alles bij te lezen, maar dan nog kun je niet echt overal op reageren, maar dat hoeft toch ook niet. Er is altijd wel iemand die op je reageert. Echt alles bijhouden van iedereen is ook niet mogelijk :)

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Jeeeeetje, echt druk hier :D ! Gefeliciteerd nieuwelingen! Ik bedenk me net dat ik misschien wel bij de oktober-mama's hoor, heb geen idee... Hmmm, inderdaad toch maar aandringen op een vroege echo.

Ik wil ook wel op het lijstje: Ik ben dus Lenthe, ben 27, woon in Zwolle met mijn man en mijn dochtertje. Zij is nog maar een half jaar oud, dus we zijn er wel heel snel weer bij. Ben benieuwd hoe dat straks gaat, want die eerste tijd vond ik behoorlijk heftig.

Tijdens mijn eerste zwangerschap vorig jaar maakte ik me eerst ook heel erg druk om 'hoe alles nu moest', of we het wel konden en ik was doodsbang voor de bevalling. Maar echt waar: je groeit er helemaal naar toe. In het begin is je hoofd heel druk het een plekje te geven, wat niet zo snel lukt en daardoor kun je je soms wat paniekerig voelen (zo had ik dat en sommigen van jullie nu ook, geloof ik). En naar de bevalling toe krijg je helemaal een soort rust over je heen. De bevalling zelf is natuurlijk heftig, maar je lichaam 'weet' wat het moet doen. Dat is heel fijn en superbijzonder om te merken. Het is een cliche maar heel erg waar: het deed pijn, maar het was wel te doen en het was de allermooiste dag van mn hele leven en het gevoel dat ik voor mijn meisje had en later nog meer kreeg, is onbeschrijfelijk. Ik kon niet geloven dat ik zóveel voor iemand kon voelen! Ik had het me nooit zo voorgesteld en ik voel me de rijkste gelukkigste vrouw ter wereld omdat ik haar heb.

Hahaha, ik laat me wat meeslepen zoals jullie wel merken. Ik wil gewoon zeggen dat het normaal is dat je je nu zorgen maakt en twijfelt en bang bent, maar dat je jezelf de tijd moet geven en dat er straks iets staat te gebeuren wat intens geweldig is! (dit is allemaal 'volgens mij' he? - ik beweer niet dat ik de grote expert ben ;) )

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Mn profielfoto wil niet :evil:

7. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Vandaag de verloskundige gebeld. Jee, die mensen zijn echt moelijk te bereiken. Gelukkig mag ik donderdag 22 maart al langskomen.

Gloeiwangen heb ik ook, maar alleen als ik werk. Thuis doe ik lekker rustig aan dan heb ik echt nergens last van.
    Ik heb nog niet echt trek. Normaal heb ik juist een enorme eetlust en nu niet. Ik moet het soms echt naar binnen proppen..........

Ik ga het pas vertellen als ik het hartje heb horen kloppen. De familie weet nog niet eens dat we aan het klussen waren (8 mnd!) en dat is ook wel prettig. Ik heb het alleen aan een vriendin vertelt die ook net 8 weken zwanger is. Daar kon ik het ook niet voor verbergen.................

Ik vind het idee van de buikband wel grappig. Ik dacht zelf aan een t-shirt bedrukt met: pas op baby aan boord of zo iets.

Ik ben benieuwd, ze zullen een gat in de lucht springen, ze zeuren soms echt om een kleinkind en wij zeggen dan altijd dat we er nog niet aan toe zijn ;)

Liefs Wendy.

8. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Tnx meiden, gelukkig heb ik hele lieve schoonouders, die zijn ook als eigen ouders voor me. Ik denk dat er daar ook wel wat traantjes zullen vloeien, dat gebeurde ook toen we vorig jaar vertelden dat we gingen trouwen :) Superlief!
    Wel leuk hoor, alle manieren van vertellen te horen! Dat jullie dat allemaal al zo snel durven te doen....

9. Chrissie

Wendy, dat zeggen wij dus ook :) Nee joh, veel te druk voor :) Ben ook wel erg benieuwd naar de reacties later. Maar wil idd ook graag hartje etc afwachten.

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hee meid....ik werk ook fulltime en daarbij nog eens onregelmatig (en ja, ik was vandaag weer eens vrij)..en had idd na het weekend ook weer het nodige aantal pagina's bij moeten lezen. Nu doe ik dat soms met een briefje naast me. Ach en als je met zo'n grote groep schrijft kun je nu eenmaal niet op iedereen persoonlijk reageren....denk dat ieder dat wel begrijpt.
    Geloof toch echt niet dat je hier niet blijft schrijven....je hebt er lang genoeg op moeten wachten en voor moeten knokken om hier te kunnen schrijven, toch?! Rustig aan...

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik heb inderdaad lst van migraine.
    Het kan denk ik oo door de zwangerschap komen dat jij geen hoofdpin meer hebt gehad, zal bij mij wel andersom komen. ;)

12. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    ik vind het juist nog steeds knap dat vrouwen het verborgen kunnen houden haha ik zou mezelf echt verraden :)

Lenthe: het is idd zoals jij het beschrijft..je maakt je in het begin zo ontzettend druk..zal alles goed gaan..heb ik alles wel geregeld..gaan we het wel redden..enz enz. maar je leeft er inderdaad naartoe. Ik was bijna heel mijn zwangerschap bang voor de bevalling, maar toen het eenmaal zover was..niet meer

13. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Ai..dus jij hebt het juist nu meer? Bah.. er zijn maar weinig dingen zo erg als migraine :(

14. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik werd net gebeld door iemand van Moeders voor Moeders en er komt woensdag iemand langs, leuk hoor !
    Hopelijk voldoe ik aan alles en kunnen ze misschien wel iemand helpen met mijn plasjes.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo zeg! Ben 1 1/2 dag niet op het forum geweest, maar moest even 7 pag. weg lezen. Tja vind het toch leuk om te lezen wat iedereen te vertellen heeft.
    ELMO, ik kan ook niet zo vaak schrijven hoor. (heb een baan van 20 uur en nog 2 kleine hummeltjes rond lopen.) Doe mijn best, maar vind het al gewoon leuk om mee te lezen.

Ik heb eigenlijk nog nergens last van, nou ja behalve inderdaad vaker honger en meer en een mega opgeblazen gevoel. Mijn broek begint al krap te zitten?
    En vreselijk moe, maar ik heb eindelijk pas na 1 1/2 jaar weer 3 nachten doorgeslapen, we hebben ons jongste (zefanja) bij zijn broertje (angelus) op de kamer gezet, ongeloofelijk maar hij slaapt nu door. JIPPIE.
    Kan ik eindelijk die wallen weg werken :)

Ik heb ook nog wel eens de twijfels of alles goed zal gaan, ik heb al 2 prima verlopen zwangerschappen gehad. Vooral omdat in mijn omgeving veel miskramen zijn geweest en vrienden hebben hun dochtertje verloren met 24 weken zwangerschap.
    Dus ja zo vanzelf sprekend is het niet.

Oh en dat bruin bloed verlies hoeft niet erg te zijn hoor. Heb ik bij allebei mijn zwangerschappen ook gehad, bij mijn oudste iets vaker, de eerste 3 mnd.
    Succes met je afspraak morgen.

En JOMA een fijne vakantie.

16. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    jeetje heftig zeg..met 24 weken nog mis gegaan. nee zo vanzelf sprekend is het inderdaad niet. Maar gewoon proberen zo min mogelijk erbij stil te staan. Bij mij schiet het ook wel eens door mn hoofd..zal het wel goed gaan. Maar ik probeer daar dus niet te vaak bij stil te staan en alles op z'n beloop te laten.

Trouwens, je had de 2 kindjes eerder samen op de kamer moeten leggen joh! hahaha nee heerlijk dat je nu eindelijk door kunt slapen! Dat is toch heeel veel waar he :D

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Is zeker wat waard. Kunnen we een beetje bij trekken voor over 9 mnd. :D
    En ach ja soms, heeeeel soms heb je ineens een helder ingeving. :rolleyes:

op zich sta ik er inderdaad niet te veel bij stil. Maar zal wel blij zijn al ik de kleine op beeld gezien heb. Maar ja dat duurt nog wel even, geduld......

18. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hallo allemaal,

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :D
    word vast erg gezellig hier.
    ik ben zelf 3 nov. uitgerekend, (als alles goed gaat natuurlijk ;) ) van ons eerste kindje, het is allemaal erg spannend, en ik kan het nog steeds niet geloven! Maar het voelt goed :D ;)

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hallo DIDI,

Gefeliciteerd en welkom.

20. Chrissie

Hoi Didi, welkom bij de november-club :)
    Fijn te horen dat t goed voelt. Tot nu toe weinig klachten dus? Meid geniet ervan!

Deel Deze Pagina