November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja dan kan je wel tegen het plafon aanvliegen hihi

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames,

Ik ga lekker mijn bedje in. Lekker house kijken. Weltrusten alvast.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    truste meis en sweet dreams

4. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ik kom net terug van een dagje shoppen Amsterdam. Nou we waren niet de enigen daar: DRUK. Wel gezellig, alleen ben ik erg moe nu. Heb nog niet alles bijgelezen sorry!

Indigo :idea: super voor je dat de echo zo mooi was. Lekker slapen en geniet er lekker van.

Ik heb inderdaad ook last van jeuk af en toe!

Nou meiden ik ga heerlijk mijn bedje in. Slaap lekker en tot morgen!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik duik ook lekker mn bedje in
    Morgen voor een paar uurtjes naar mn werk en dan is mn weekend ook begonnen joepie

Wens iedereen weldrusten en sweet dreams

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Net gezellig verjaardagsfeestje gehad bij mijn vriendin; de anderen hadden voor mij ook cadeautjes meegenomen, superlief. Paar mooie boeken gekregen, heerlijk (hoewel ik tegenwoordig een stuk minder lees dan vroeger- hoe zou dat toch komen?).

Lekker slapen nu, morgen rustig verjaardagje ('s avonds gezellig uit eten met de familie).

Welterusten allemaal!

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Indigo: wat heerlijk te horen dat je echo zo goed is verlopen!

Lenthe, nog 9 minuutjes en dan mogen we je voor het echie feliciteren! Ik doe het stiekum alvast bij dezen ;)

Trusten ladies!

8. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Indigo, wat gaaf dat je zoveel te horen hebt gekregen! Ik heb nu zelf 3 echo's gehad, 1 x echocentrum voor termijnbepaling en 2 keer bij de gyn, maar de enige info die ik kreeg was dat t er goed uitziet en dat t hartje mooi klopt :) Wel blij mee natuurlijk, maar wel jammer dat we niet van die details krijgen die jij dus wel weet. Ben jaloers op je ;) Maar echt van harte gefeliciteerd, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn dat je je beeb hebt gezien.

Jeuk is ook hier een bekend fenomeen. Volgens mijn VK ligt dat aan de verandering van vocht in de huid door hormonen, dus iets meer smeren is mij aangeraden. Moet wel zeggen dat ik onder de kleine bultjes zit, op mn schouders, rug en borst. lijken wel beetje warmtebultjes/pukkeltjes achtig. Zijn er meer die dat ook hebben? Heb er niet veel last van, maar is niet mooi om te zien...

Ik zie dat best veel meiden een angelsounds hebben aangeschaft. Ik heb zitten twijfelen maar doe t niet. Soms heeft de VK al moeite de beeb te vinden, ben bang dat ik me alleen maar ongeruster maak als t mij niet meteen lukt. Was mn mannetje t ook mee eens, dus hier geen angelsounds..

Zo, half dagje werken vandaag en dan gelukkig weekend. Vanmiddag maar eens opruimen en schoonmaken, en morgen lekker winkelen :)

Liefs Chris

9. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Lenthe :idea: GEFELICITEERD met je verjaardag
    :({|= :({|= :({|=
    Maak er een leuke dag van en veel plezier met het etentje.
    :whistle:

10. Chrissie

Bleh, mn vaste collega is er trouwens niet, nu zit andere collega tegenover me. Is wel gezellig normaal, maar soms kan ik me zo irriteren aan hem..... Vandaag is zo'n dag... Moeite doen dus om lief, leuk en aardig te blijven...

11. Chrissie

Oja, lenthe: hieperdepiep hoera!
    gefeliciteerd meis! Geniet van de mooie dag!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    LENTHE: GEFELICITEERD! :whistle:

@Indigo: dus de echo was zelfs nog mooier dan je had durven wensen, helemaal geweldig! Wat zullen jullie genoten hebben, zeg!

Jeuk heb ik inderdaad soms ook ineens. Vooral mn benen. En dat van die hele kleine bultjes ken ik ook, lijkt idd een beetje op warmteallergie ofoz. Maar zoveel mogelijk uit de zon blijven en inderdaad goed smere, zodat de huid beetje soepel blijft...

13. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Vervelend Chrissie een collega aan wie je je irriteert. Gewoon denken dat hij er gelukkig niet elke dag zit en dat het maar voor even is.
    En voor je het weet is ook deze dag weer voorbij en dan lekker weekend toch?

14. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi damens mag ik vragen hoe duur zo'n angelsound is?

Liefs linda

15. Chrissie

Ja, das waar :) dat probeer ik mezelf ook voor te houden. En gelukkig maar tot 12 uur!
    Raar is dat, ik heb t idee dat ik op alles wat heftiger reageer, dus ook op irritatie.. En dan kan die arme jongen er misschien wel helemaal niets aan doen...

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Angelsounds kost ca. 50 euro volgens mij o.a. bij de kijkshop.

@Chrissie: jaaaaaaaa, dat heb ik ook, ik ben vaak ECHT niet aardig tegen mn collega's! Ik hoop maar dat ze binnenkort zullen begrijpen waarom (na mn echo van volgende week)

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Indigo gefeliciteerd met je mooie echo

Lenthe gefeliciteerd met je verjaardag

Murmel bedank!

Liefs Linda

18. Chrissie

Gelukkig weten ze t hier al. Ze zullen wel denken, zwangere vrouwen en hormonen ;)

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Lenthe gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier verder alles oke, werd gisteravond jammer genoeg toch weer misselijk (had 2 dagen de emesafene niet genomen) dus ben lekker in bed gegaan met een zetpil en voel me nu gelukkig weer wat beter....
    Na het weekend nog maar eens proberen of ik al zonder kan.

Ik ga hier ff snel wat dingetjes doen en vanmiddag om 13.45 heb ik de intake bij de vk, geen echo dus (had ik vorige week) maar gewone controle....hoop wel dat ze het hartje laat horen!

Fijne dag allemaal!

(Hebben we tussendoor al weer eens iets van Ilona gehoord?)

xxx Roelie

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goedemorgen allemaal,

Lenthe gefeliciteerd!
    Indigo leuk he zo'n mooie echo, bij ons vertelde ze dat ook allemaal.
    Roelie vervelend hoor dat je misselijkheid nog niet weg is. Hoop voor je dat dit snel gebeurd.

Hier gisteren weer een drukke dag gehad. Heb mezelf een nieuw kapsel laten aanmeten, was het zo zat, mijn haar zat voor geen meter meer. Is nu een stuk korter.
    Was pas om 23.30 uur thuis gister dus een beetje aan de late kant, trof thuis weer een huilende Zefanja aan. Dit ging door tot 1.00 uur en toen nog heel even om 3.30 uur. Gaat dus lekker. Tevens had hij ook nog een lichte verhoging. Dus toch maar in de gaten houden of hij geen ontsteking in zijn mondje krijgt.
    Maar met mijn nieuwe kapsel zie ik er toch weer een beetje fitter uit. Een beetje hoor. :D

Ruby meid, hoe is het bij jouw, gaat het nog een beetje?

Groetjes Melanie

Deel Deze Pagina