BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 10 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Roelie (13) - Gwen (bevallen) Indigo (28 ) - Jen (bevallen) Muriel (14) - Ruby (bevallen) Serafijntje (7) - Tari (bevallen) Rachel (16) - Blondie (bevallen) Peetje (20) - Natasja (bevallen) Maria (9) - Stasia (bevallen) Ilse (26) - MissyM (bevallen) Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 14 november 11:35 Fenna naar het CB Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging? Joldeg~ 15 november 13.20 VK extra controle Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging MissyM~ 19 november eerste bezoek CB Serafijntje~19 november 8.50 VK (strippoging) Maria~19 november VK Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Stasia~21 november 14.30 Deniz naar kinderarts Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Stasia~26 november 1e keer naar CB Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d 6 MEIDEN 10 JOCHIES In totaal al 16 kleintjes geboren!
Maar hopen dat Stasia klaar zit als buddy, Maria! Enneh.... het is hoog tijd dat er weer een meiske geboren wordt, dus zet 'm op!
Muriel, wil je voor mij ff afspraak er tussen zetten, hoef ik de lijst niet nog een keer te plakken. Morgen om 13.20 extra controle VK. Tnx!
ach ja, maar tis wel een mooi tijdsverdrijf, ik hou mezelf maar bezig, dan heb ik geen lange wachttijden,.. anders ga ik toch maar op de bevalling zitten wachten,....... heb nog steeds het gevoel dat ik tijd te kort kom, dus haha op een dag,..ow ja daar is de baby ff uitpoepen en oleeeeeeeeeeeeee (was dat maar waar)
Ik kan natuurlijk niet voor Peet spreken, maar ik hoop toch echt vandaag niet weer voor een CTG te hoeven hoor. Maandag en dinsdag vond ik eigenlijk vaak zat
Hee Maria ik hoop dat het nu gaat doorzetten voor jou! Hier stromen de tranen inmiddels van de pijn in mijn rug, het is net of is alles op slot geslagen en het straalt door van mijn nek en schouders tot mijn knieeen....wat moet ik nou? Kan de huisarts wel bellen, pijnstillig krijg ik toch niet, kan de vk wel bellen maar weeen zijn het ook niet...ik word helemaal gek Heb René net gebeld of hij morgen vrij kan nemen of in ieder geval eerder thuis kan komen ik wil niet dat Niels zijn eerste zwemles moet missen omdat mijn rug niet meewerkt... Ik wil gewoon nu bevallen ik heb het zo gehad Sorry voor ego berichtje
(((((((((((Roelie))))))))))))) Je lichaam begint echt steeds meer te protesteren he, wat onwijs shit. Wat zegt de vk erover, kunnen die niet proberen te strippen of weet ik veel wat, om de boel op gang te brengen? Dit gaat zo toch niet meissie?
He BAH Roelie, wat naar! Kun je niet naar een fysio oid met spoed, om even een klein beetje 'gekraakt' te worden? Of helpt dat ook niet? Gooi die lekkere olie die je onlangs had gekocht in bad en gooi m vol met lekker heet water, en ga erin liggen! Ik wou dat ik wat voor je kon doen, ben er (bijna helaas) fit genoeg voor... Waarom woon je nou weer zo ver weg?
Tuurlijk, ik ben gewoon bereikbaar voor je hoor, tis er stil in de buik dus verwacht voor mezelf geen actie hier vandaag.
Hij gaat zo de benedenverdieping doen. Stofzuigen en dweilen. En daarna wil hij nog naar de stort rijden maar die gaat pas om 13u open...
Hey het is hier behoorlijk spannend op de "vroege" ochtend... Maria; Zet hem op meid! Klinkt toch wel als het serieuze werk! Oh eindelijk weer roze in de lijst, ik kan geen blauw meer zien Roelie; Meid het zit je echt niet mee he, de laatste loodjes wegen wel heel erg zwaar voor jou! Ik zou toch gewoon de VK bellen meid, uitleggen waar je last van hebt en dat je het echt niet meer trekt. Misschien kunnen ze toch iets voor je doen... Niet geschoten is altijd mis! Dikke knuffel voor jou in ieder geval ! Ik spring ff snel onder de douche nu ons madammeke nog ligt te pitten en dan mag ze zelf in bad. Ik kom straks nog wel ff kijken of er al nieuws is!
hmmz jullie zijn lekker op dreef zeg hier.. Nu nog ff op dreef komen met die bevallingen..! Tis alweer een paar daagjes geleden dat er een beeb (van de nov mama's) is geboren.. straks krijgen we misschien wel weer 3 op 1 dag.. Ik heb nog 3 meisjes kaartjes liggen.. dus.. wie eerst? hihi