November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    IK IK IK IK IK IK IK IK!

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Zo... de laatste oktobermama moet nog bevallen (wij rekenen op vandaag) en dan kan het stokje definitief over naar jullie. Alhoewel, ik begrijp dat jullie al aardig hard gaan. :D

Voor de dames die net zijn bevallen: geniet van jullie kindjes.
    Voor de dames die nog moeten: nog even en dan zijn ook jullie aan de beurt!

Groetjes,
    Appeltje

3. Niet meer actief

Oh ja kaartjes; ik moet nog op pad voor jongenskaartjes dus degene die nog niets hebben ontvangen van mij; Kaartje is onderweg!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi ja lastig was dat he, ik had ook ineens een flink tekort! :)

En al dat roze blijft maar liggen.....

5. Niet meer actief

Wat zijn jullie allemaal super attent en lief met het versturen van kaartjes zeg! Ik schaam me diep, ik heb niemand van jullie nog een kaartje gestuurd. Toen Mika geboren werd, ben ik kaartjes gaan halen, maar ik heb er geen een verstuurd. Das niet omdat ik niet aan jullie denk of niet meeleef ofzo, maar ik ben gewoon niet zo kaarten-stuurder...sorry! :oops:

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat probleem heb ik nou ook! Ik vergeet het steeds....heb zelfs al postzegels in me tas :rolleyes:

7. Niet meer actief

We hebben zaterdag een kaartje gehad van een van de stellen van Samen Bevallen. Ik zei toen gelijk, we moeten een kaartje sturen....je raadt t al, ook die is nog niet gepost. Ik geloof dat ik nu 12 kaartjes achter loop ofzo? :(

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Pffffff ben een lijstje aan het maken voor me babykraamfeest! Heb eigenlijk teveel mensen :rolleyes:

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoeveel mensen komen er , Melina?

En wanneer ga je het houden?

En dan gewoon thuis?

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hoi hoi,

Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb geen blaasontsteking maar de pijn onder in mijn buik blijft. Het steekt om en om aan de rechter en linkerkant. net bandenpijn of een eisprong weet je wel? Links straalt het enorm uit naar de binnenkant van mijn linkerbeen. ik kan 's nachts moeilijk in slaap komen van de pijn in dat been. Gisteren rugpijn, maar met kruikje erop ging het weer. Nu weer kleine steekjes.

Ik denk zelf dat het voorwerk is, of gewoon bandenpijn/ groeipijn van de druk van de beeb. Maar bij de VK krijg ik ook geen duidelijk antwoord of deze pijntjes nou horen of niet. Misschien moet ik ook even laten checken op een schimmelinfectie? Ik weet het niet hoor.

@ Maria: ik nu op 1 en 4 hahaha. Misschien moeten we vragen of we ook eens in de badkuip mogen.HEE IK LEES DAT JE KRAMP HEBT, GA EENS BEVALLEN IPV NAAR DE STORT, DAAR KUN JE JE BEEB OOK WEL ACHTERLATEN MAARJA DAN KRIJG JE DE KINDERBESCHERMING AAN JE DEUR HIHI

@ Ilse: goede deal! Ik ga er voor, ik heb het wel gezien daar, en dan die bleddrukmeter aaaaauuuuuuwww heel mijn vingers werden dik en paars er van.

@ Muriël: gefeliciteerd met je dag, en beval nou eens. er moet toch iemand op zijn dag bevallen.

@ Hope: druk op je doos hihi dat klinkt wel leuk.

@ Roelie: jezus jij treft het wel zeg, nu weer enorme rugpijn.

11. Niet meer actief

Goh, heb jij zoveel vrienden en familie joh, Melina? Ik zou niet weten wie ik zou moeten uitnodigen op zoiets hoor ;) Wanneer is je kraamfeest?

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heb Muriels goede raad opgevolgd ben net in bad geweest...ín bad ging wel maar eruit...pfffff....heb ook doorlopend buikpijn, geen weeen maar gewoon een continue zeurende pijn...
    Heb net mijn ouders gebeld die halen straks de jongens van school en nemen die mee dus ik kan straks in elk geval op bed...
    Ik wil de vk niet bellen nog verdorie daar is het gewoon niet heftig genoeg voor...1 flinke wee en ik ga bellen maar dit is meer ongemakkelijk dan pijnlijk...aaaarrrrggghhhh ik word gek :(
    En dan neemt die waardeloze vent van mij de telefoon ook weer niet op ik ga 'm villen straks :evil:

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik denk rond de 30

24 november

in amsterdam bij me zus thuis want al me familie woont in amsterdam

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Roelie: ik vind dat je weeën verdient!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik zelf eigenlijk ook wel...
    Manlief inmiddels aan de telefoon gehad die komt heel laat thuis vanavond maar is waarschijnlijk wel morgen vrij, in ieder geval morgenmiddag dus Niels zijn zwemles is gered..pffff opluchting...

Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
    Heb jij dan in ieder geval wél weeen inmiddels?

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ja er moet toch iemand bevallen vandaag!

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Maria: ik sta paraat hoor. Kom op meid je kan het. Ik hoop dat het doorzet en snel je kleintje vast kan houden.

Goh, eigenlijk wel gek vandaag was ik uitgerekend. Dus.... Murmel kom op baren jij!

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria is ook niet online op msn, isschien is ze samen met Rob iets doen, of ze gaat echt bevallen! ik ga haar nog maar niet sms-en

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ha Ilse, Ja de kaakpijn is helemaal weg en alles is op orde in mijn nieuwe woning. :)

Ben ik het ook mee eens, er moet iemand bevallen vandaag, dus Roelie en Maria zet hem op

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Heb ff in bad gelegen. De weeen lijken sneller te komen, maar de ene keer zit er5 min tussen en de andere keer 7. Heb de vk nog niet gebeld. Mag officieel pas als ze om de 4 min komen en dan een uur lang.

Deel Deze Pagina