Ik zou gewoon vast bellen, dan heb je kans dat ze over een uur ofzo komen.....Dan weten ze dat ze er op kunnen rekenen dat ze een bevalling hebben vandaag. ZET HEM OP MARIA, BEVAL ZE!
ligt eraan hoeveel ontsluiting je hebt, ze zeggen dat het gemiddeld 1 cm per uur vordert, dus dan zou het 10 uur duren en dan persen. de VK komt straks als het goed is ff bij je voelen hoeveel ontsluiting je hebt, dan komt ze later weer terug om nog eens te kijken
Maar het kan dadelijk ook ineens heeeeeel snel gaan, er zijn meer dames hier die binnen 5 uur helemaal bevallen waren
ik ga ff de was doen, Maria ik wil je niet onder druk zetten maar ik verwacht dat jij de eer redt en vandaag bevalt
Hihi vallen de weeen nog mee? Grijnzzzzzzz....je bent er nog niet he? Maar je moet nu wel de vk bellen dan is ze vast op de hoogte want dit gaat echt wel doorzetten!
Ja nee ze vallen niet mee. Ik kan ze niet goed opvangen. De ademhaling van de cursus lijkt niet te werken. Ik heb het gvoel dat de ween veel te laag zitten en dat de buikademhaling op die plek niks uithaalt.
Maria ik zou gewoon even bellen hoor. En mijn tel. wijkt geen moment van mijn zijde. Ik ga er zelfs mee naar de wc als dat moet.
Hahahahahaha dat meen je niet Toets 5 was het toch? Iets zegt me dat dit een hele leuke bevalling gaat worden
Oeh Maria, je houdt t wel spannend zeg, t lijkt er toch wel op dat t nu echt begonnen is he. Verloskundige van Maria...hang die telefoon op! NU!