ja mijn vader zegt aan de ene kant tegen mijn moeder, luister naar dr... Maar aan de andere kant zegt hij tegen mij, laat je moeder gewoon. Hij begrijpt ons allebei wel.
Is ze bos weg gegaan? Of gewoon klaar met de klusjes? Wat is dat toch met mannen die proberen zich altijd afzijdig te houden
Ik las dat ik gemist werd, dus ik kruip maar even onder die steen vandaan (geleend van Maria, die heeft hem vandaag toch niet nodig ) en ik laat even wat van me horen. Ik geloof dat ik een baaldag heb. Het gesprek met de vk van gisteren heeft er toch wel ingehakt (dat ze me tot 43 weken laten doorlopen als de baby niet 'vanzelf' komt - op die strippoging na dan). En daar komt nog eens bij dat het vandaag woensdag is. In de afgelopen 9 maanden was dit voor mij een extra leuke dag (dan springt mijn banner weer een week verder), maar vandaag vind ik dat maar confronterend: 41 weken (en in mijn achterhoofd galmt: en misschien nog wel 2 te gaan...) Ik kruip zo meteen weer terug onder die steen (met mijn dekbed en een zak frambozenbladeren ) en kom vanavond of morgen wel weer online. Geen zorgen maken als jullie even niets van me horen, hoor. Ik neem even wat afstand, want de tranen zitten hoog vandaag. Als ik ga bevallen, laat ik dat zeker weten (ofwel door zelf op het forum te schrijven ofwel via een sms naar mijn buddy Melanie).
Maria, jij maakt er vandaag wel een hele spannende dag van! Veel sterkte, meid. Ik hoop dat het doorzet en dat je vanavond een prachtbaby in jouw armen hebt.
@Serafijntje, vervelend joh dat ze je door laten lopen tot 43wk en snap goed dat dat er in hakt. Dan maar hopen dat ze je kunnen strippen. in ieder geval succes en sterkte.
Ooooo Serafijntje, ik kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal hebt gehad... Ik heb het NU al en je loopt nog een week op me voor! Zorg je er wel voor dat er onder die steen een lekker zacht berenvelletje en heel veel lekkere weglees-tijdschriften liggen? En chocola? Sterkte meissie x
HUP, beebje van Muriel, HUP! Vandaag is het jouw dag! Je hebt nog bijna 10 uur om de eer te behalen om de eerste baby van de novembermama's te zijn die op de uitgerekende dag wordt geboren. Zet hem op en maak jouw moeder blij! HUP, beebje van Muriel, HUP!
Klote dat je je zo voelt Serafijntje, ik kan het wel begrijpen. Als je over je uitgerekende datum heengaat kun je volgens mij nergens anders meer aan denken, dat is zo frustrerend lijkt me. Iedereen blijft maar vragen of het al zo ver is. En 41 weken is zo ie zo lang, je bent het zwanger zijn ook wel een beetje beu nu lijkt me. Gewoon lekker onder de steen blijven zitten! filmpje kijken en janken! Als er iets is dan houden we je op de hoogte.
Meiden, ik ga uitloggen. Jullie zien me binnenkort wel weer verschijnen. Ook al ben ik niet online, ik denk veel aan jullie en leef met jullie mee. Ik ga nu proberen om even te slapen...
@ Maria, begrijp je volkomen! Tja het komt gewoon niet over hé...zal het door de naam komen? Me schoonmoeder heet ook elena......... Bij ons was het in het begin nog veeeel erger dan nu hoor. Dan kwam ze binnen en binnen 5 minuten waren alle tirelantijntjes van mij weg en stonden die van haar er en kleedjes op de tafels die ik tig keer weg had gehaald...na 100x zeggen dat ik niet hou van kantenkleedjes op de tafel...
Mijn God, dat lijkt me echt verschrikkelijk, dat ze dat durft zeg..... Dat zou bij mij ook absoluut niet goed vallen!