Tja als dat het ergste was hahaha Ze komt ook bij me en dan zei ze ik doe de was wel k dat hoeft niet en 2 sec later zie ik haar de was doen... Afwassen idem dito, de vaatwasser vind ze waterverspilling.. MAAAR ze heeft ook veel goeie kanten hoor..ik kan het wel met haar vinden op bepaalde vlakken, ze geeft veel om ons en daarom doet ze het! Me schoonzusje kan het totaaal niet met hun vinden, die word dan ook altijd afgekraakt Liever te veel hulp, dan horen dat je zo veel minder bent dan melina, want melina heeft dit en dat en zus en zo
Zo, ik heb weer blauwe kaartjes in huis dus kom maar op met die jongens! Maria; Jij bent eerst hoor, roze kaartjes heb ik nog genoeg! Hoe gaat het nu? Esmay is geloof ik al ver van haar darmkrampjes af, ze poept weer goed en drinkt ook haar flesjes weer leeg! Ikke ben ERRUG opgelucht !
Ja wel een beetje raar dat ze aan de buitenkant kan zien dat het nog geen echte weeën zijn en niet eens voelt of je al ontsluiting hebt
Meestal gaan ze uit van de standaard vrouw, maar er zijn ook vrouwen die er weinig last van hebben uiterlijk zeg maar en waaraan je niet kunt zien dat het pijnlijk is bijv.. of er zijn vrouwen die niet echt pijnlijke weeen hebben, maar wel al ontsluitingsweeen hebben.. dus ik snap niet dat ze niet even kijken. Ik zou bij het volgende bezoek even vragen of ze daarnaar willen kijken omdat jij vindt dat het toch wel erg lijkt op weeen Maria!
Ik had bijvoorbeeld bij mijn weeen dat ik heel rustig was en ze opving zo goed en zo kwaad als het kon en verder niet zat te schreeuwen ofzo.. was meer op mezelf gericht.. De vlos in het zh zei nog dat ik zooooo rustig was!
Jaaaaaaaaaaaaaaa heb tussen 3 telefoontjes, 2 smsjes en het irritante gebonk van de buurjongen door geslapen topprestatie dacht ik zo Helaas is de rugpijn niet minder geworden, eerder erger...ga zo weer lekker op mijn bedje liggen en tv kijken en genieten van de tijd alleen. Manlief is morgen vrij t/m zondag ben ik heel blij mee. Maria probeer anders ff lekker te badderen of ga een eindje wandelen misschien helpt dat een beetje...ik vind het wel raar hoor dat de vk niet even kijkt of je al ontsluiting hebt! Voor hetzelfde heb je al een paar cm, dit werkt voor jou ook erg demotiverend...vind het niet zo professioneel van haar! Maarre hou de moed erin hoor, er is echt wel iets bezig bij jou! Serafijntje hou die steen ff omhoog ik kom zo bij je, welke film kijken we? xxx Roelie
goh spannenddddddddddddddddddd helaas ik moet nu naar de vk ,.. groetjes succes meiden,........ als ik er weer ben wil ik babynamen zien
oh hope je bent echt al nmeteen weg hhihihi. Ik kan het ook niet laten om steeds even te checken hoor!
@Maria; Vind het ook wel een beetje vreemd en onproffesioneel van je VK dat ze niet eens even toucheerd. Mijn VK dacht ook dat ik nog niet veel verder zou zijn als die 1 cm die ik de week ervoor al had, maar zat toch al op 3 centimeter... Als jij jezelf er niet prettig meer bij voelt moet je haar gewoon weer bellen hoor en even aangeven dat je graag wilt dat ze even kijkt hoe het ervoor staat... Toi,toi, toi !
@ maria, inderdaad raar dat ze niet even gevoeld heeft. Dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent.
Zo, ga zo ff bijlezen... Ryan heeft zijn hele ritme omgegooid. Hij mocht 6 voedingen van 100cc, en dronk dan vaak 80 of 90 cc. Nu komt hij weer om de 3 uur (i.p.v. om de 4 uur) en drinkt dan maar 60 cc! Pff....gelukkig komt morgen de wijkverpleegkundige van het cb, maar even vragen wat we daaraan moeten/kunnen doen.