November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Is Maris nog steeds niet bevallen? Die zou vandaag worden ingeleid toch? Hmm ik ga maar weer s bij hun spieken. Ik vind t niet normaal hoor, tot 43 weken laten doorlopen..frustrerend!

En hee, Uk van Roelie...vannacht ga jij geboren worden hoor, hup, luisteren naar mama!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, dat vind ik echt zo ver gaan, iemand pas met 43 weken inleiden. Dan kun je haar vaak net zo goed meteen opnemen in een kliniek (mij wel in ieder geval).

Kan me voorstellen dat Serafijntje met dat nieuws ook even helemaal gek werd...
    Ik ga het morgen zelf ook nog maar weer eens goed navragen.

3. Niet meer actief

Als mijn vk me zou vertellen dat ze me tot 43 weken laten doorlopen, dan vlieg ik dr aan denk ik hoor. Aangezien mijn kindje nogal groot is, houden ze er al wel rekening mee dat het niet tot t einde kan gaan, maar ja, je weet maar nooit. Dan pak ik nog liever zelf de plopper en trek ik m dr zelf uit :(

Eigenlijk wil ik t volgende week al aankaarten, om te strippen of weet ik veel wat, geen idee eigenlijk wat t is en wat t doet...ik zit nog wel niet aan mn datum, maar ja, kindje zou 4 weken voorlopen op de groei, dus is nu al 42wkn groot...en dat blijft maar groeien..auwwww

4. Niet meer actief

Ik ben er weer even vandoor, ga ff liggen, heb behoorlijke krampen, bah. Als t goed is komt Willem zo thuis, ik meld me later wel weer.
    Ciao!

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hey Gwen en Jen: Jullie ook Jack Russells, leuk zeg. Ik heb er 2 (die stonden ook op het kaartje) De oudste geeft helemaal niks om de kleine en de jongste komt heel nieuwsgierig kijken en als ik op de bank voed naast me liggen.
    Wel zijn ze sinds de komst van Reese wat grommeriger op elkaar, heb ze nu ook in 2 aparte benches zitten 's nachts.

Moeders? pff praat me er niet van. Mijn moeder is boos omdat ze niet bij de bevalling mocht zijn. Had ik haar vantevoren duidelijk verteld. Maar net de zaterdag dat ik bevallen ben zou ze naar mij komen dus ik moest haar wel zeggen dat ik naar het ziekenhuis ging. Ze stond erop dat ze er ook heen ging, ook al zei ik haar dat ze er niet bij mocht zijn. Toen Reese geboren was hebben we de andere opa's en oma's gebeld. We hebben ze allemaal tegelijk naar binnen gelaten om heibel te voorkomen. Alleen is mijn moeder nu boos omdat zij vind dat ze het recht had om Reese als eerste te zien omdat ze al heel de dag in het ziekenhuis heeft zitten wachten.
    (achteraf hoorde ik van mijn zusje dat ze zelfs tijdens het persen geprobeerd heeft om naar binnen te komen, de verpleging heeft haar teruggestuurd :rolleyes: )

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een rust ineens, iedereen is zeker aan het eten?

Wat loopt er te krampen Ilse? Toch geen weeën, he?! ;)

Hoop dat de rust je even goed doet.

En Maria, hoestie met jou?!

7. Niet meer actief

Nee geen weeën hoor (helaas), dit is gewoon een irritante zeurende kramp die er al zo'n beetje de hele dag zit.

Ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar!

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik dacht kom even checken of er al maria-nieuws is. Maar ik zie dat Maria nog een aantal uurtjes zal moeten afzien

Hier is alles goed, ik wil de beeb straks eigenlijk op zijn eigen kamer laten slapen, dan heb je die overgang niet. Maar ik ben bang dat ik niet wakker wordt. Bij mij op de slaapkamer zou ik bang zijn dat de katten op de baby gaan liggen.

Ik ga zo nog even de was doen.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, dat hebben wij ook. We hebben nu een strakgetrokken muskietennet over het wiegje heen gemaakt, zodat de katers er niet in kunnen. Maar tot nu toe hebben ze gelukkig ook nog geen aanstalten gemaakt om in de wieg te springen.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Dafje: Je hoeft je geen slechte moeder te voelen hoor als je Fenna even laat huilen. De kraamhulp zei tegen ons dat het zelfs goed is om de kleine even te laten huilen. Als je nl. gelijk naast zijn of haar bedje staat weten ze dat heel snel en gaan ze er misbruik van maken.

Hmmm nog geen nieuws over Maria. Ben benieuwd. Mocht ik een smsje van dr krijgen laat ik het jullie gelijk weten.

Nou, ik ga lekker tv kijken.

11. Niet meer actief

Hier komt de kat niet op de slaapkamer, dus das makkelijk. Maarja, tis ook een simpele makkelijke kat ;) De box kijkt ie ook totaal niet naar om, heeft volgens mij niet eens door dat ie er staat :D

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sms van maria:schiet echt niet op,ween zijn hevig maar komen nog steeds zonder regelmaat.word een lange nacht zo.xxx

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Pffff ik hoop voor haar dat haar voorspelling van een bevalling from hell niet uitkomt...
    Vind het trouwens belachelijk dat die vk niet even getoucheerd heeft, misschien had ze kunnen strippen of een duwtje kunnen geven...

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja hoop ook dat het mee gaat vallen voor haar.

ze zag er al die tijd al tegenop.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond meiden.

SPANNEND MARIA EN VEEL SUCCES!

MEIDEN DIE OVERTIJD LOPEN DIKKE KNUFF VOOR JULLIE!

vanmorgen de Vk geweest voor de afsluiting en wegen. Estrelle weegt nu 4080 gr en zat dus mooi boven haar geboortegewicht. We kregen officieel toestemming om naar buiten te gaan, haha, niet dat ik dat nodig had. Dus Iedereen aangekleed, Estrella in de wagen en hup onderweg naar mijn broer voor een bakkie koffie, niet te ver lopen en toch even er uit.
    HEERLIJK, weer buiten.
    Vanmiddag even met de kleine in de auto naar opa en oma geweest, is inmiddels traditie bij de 1e keer naar buiten.
    Was heel erg vreemd om ineens 3 kinderen in te laden en de achterbank vol met autostoeltjes. (kofferbak hond en kinderwagen, 2 x loopwagen) maar goed dat we een grote auto rijden. :)

Estrella heeft vanacht weer lekker geslapen van 23.30 uur tot 6.00 uur toen hoorde ik haar sabbelen en was ik er nog erger aan toen dan Pamela Anderson.
    Estrella slaap heerlijk in haar wiegje bij ons, en vind het wel prettig dat ik haar af en toe hoor. Want ze is anders ERG stil en daar word ik dus onzeker van, ben dat dus echt niet gewend.
    Overdag maak ik haar om de 3 uur wakker zodat ze niet het ritme gaat verleggen. Hier dus nog steeds BV en laat haar dus ook niet huilen, tenzij ik even met de jongens bezig ben. Maar ze huilt tot nu toe nog niet echt voor iets anders, behalve eten of darmkrampjes. Speen mogen we niet geven, dus dat gaat niet op.
    Overdag en 's avonds ligt ze nog in haar wagen, kan namelijk de adapter van de babyfoon niet vinden. Ga van de week proberen om haar 's middags en 's avonds in haar ledikant te leggen. Maar ja deze is 70x147cm dus groter dan een standaard ledikant. Deze is boven in opgemaakt. Lakentje is kort opgemaakt dus kan ze niet naar beneden zakken.

Had vandaag geen sms gehad van Serafijntje. Anders had ik het jullie zeker laten weten.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vind dat trouwens ook belachelijk van de VK van Maria. Hier deden ze daar totaal niet moeilijk over en juist dat toucheren kan net dat zetje geven wat je nodig hebt.

Hey Ruby, hoe gaat het bij jouw meis, kan je je draai een beetje vinden zo met 3 kids.

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    helppppp ik kan hier niet tegen.heb rayan in zijn bedje gelegd en volg jullie advies op laten huilen.
    mijn kind word helemaal hysterisch boven.

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    5 minuten voorbij pfff dat 10 minuten zolang kunnen duren.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O ruby, leef met je mee, kan daar dus ook slecht tegen vooral als ze zo klein zijn. Hoe lang huilt hij nu dan?

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    niet meer heb hem alweer op schoot liggen.

Deel Deze Pagina