November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    5 minuten was 5 minuten te lang hij ging copleet uit zijn dak.

is maar goed dat hicham niet thuis is want die kan er helemaal niet tegen als ik hem laat huilen.is bij marokkanen trouwens ook niet normaal dat je een kindje laat huilen.

kind hoort bij de moeder zeggen ze dan.

2. Ja dat heb ik dus ook steeds in mijn achterhoofd, (ook mijn ervaring met kinderen) maar als ik de reacties van andere mama's hoor dan wordt ik wel onzeker...

3. Ik denk dat je het beste gewoon kan doen waar jij je goed bij voelt, tenzij het de spuigaten uitloopt natuurlijk...

4. Fenna kan ook zo hysterisch doen... Ik heb een muziekje bij haar bed hangen dat ik ook al vaak afspeelde toen ik nog zwanger was en daar wordt ze dan weer rustig van. Is er niet iets waar hij rustig van wordt zonder dat je hem uit bed hoeft te halen?

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Helemaal gelijk Daphne, ik heb ze hier vooral in het begin nooit laten huilen, pas na een maand of 5 a 6 heb ik dit opgebouwd.

Ruby, komt later vanzelf wel, gewoon elke keer blijven proberen, gaat zeker niet altijd in 1 keer lukken.
    Lekker troosten dat kleine ventje.

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik geef hem alleen voeding als hij huilt met zijn "hongerhuiltje" hoor.. hij huilt iedere avond wel ff tussendoor, dan sta ik ook niet direct naast zijn bedje hoor Daphne.. ;)

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hij ligt me nu aan te kijken met die grote ogen van hem.
    zo van wat heb je mij aangedaan.

en nu weer een luier vol hoor ik haha.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dat was de reden van het huilen.

Hier nog alleen maar hongerhuiltjes of vieze luier.
    Maar dat gaat zeker nog veranderen. Weet het wel zeker. hahaha.

9. Melanie, lijkt me wel een grappig gezicht jullie allemaal in de auto :)

Fijn dat Estrella zo goed groeit en dat ze zo goed slaapt! Ik ken het gevoel weer van Pam.. vanmorgen ook hier enorme stuwing... komt ws door het kolvenheb ik het idee...
    Zo zie je maar dat ieder kind anders is he? Wel raar lijkt me dat inderdaad als je herrieschoppertjes gewend bent :)

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Deniz huilt ook alleen maar als hij honger heeft of z,n luier heeft volgepoept. Maar als ik hem in zijn bedje leg als hij z'n fles heeft gehad is het altijd even tegenstribbelen hoor. Even huilen maar na een minuut of 10 is hij stil.

:idea: Ruby: Ibrahim vind het ook heel moeilijk hoor om hem te horen huilen en wil het liefst hem gelijk uit bed halen. Hij begint er nu een beetje aan te wennen dat het hier in Nederland er anders aan toe gaat dan in Turkije. Trouwens een tip, meestal ga ik even wat anders doen voor een paar minuutjes als hij huilt want idd als je het de hele tijd hoort zijn 5 minuten erg lang. Ik ga meestal even een sigaret op het balkon roken en als ik dan weer binnen kom is het stil. Dan ga ik even kijken en ligt meneer prinsheerlijk te slapen.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik kan niet meer

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ach Maria, zit er nu al regelmaat in?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nee alleen pijn

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik leef met je mee. Hopelijk komt er snel wat regelmaat.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O Maria, meid sterkte en succes, je kan het!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He arme Maria.... heb je de VK al weer gebeld wat je nu moet doen en of ze even kan komen kijken?
    Daar zijn ze toch voor?
    Niet om jou in je eentje te laten creperen zonder dat je weet waar je aan toe bent...

Want Rob kan toch echt niet met zijn geodriehoek gaan meten hoe ver je bent met ontsluiting, dat hadden we in het begin al geleerd, toch?

Heel erg veel sterkte meis xx

17. Niet meer actief

Jee Maria, wat ontzettend rot. Kan de vk niet nog een keer komen en dat je dan zelf vraagt of ze op zn minst wil checken of je al wat ontsluiting hebt? Dan weet je tenminste waar je t voor doet!

Ik leef met je mee meis, ik hoop dat je een goeie nacht gaat hebben en dat gewoon doorzet en dat je kan gaan bevallen en dat we morgen lezen dat je een prachtige dochter hebt!

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Meid onthoud 1 ding, je weet waar je het voor doet. Straks heb je je mooie dochter in je armen.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ow Murmel ik lig hier in een deuk. Zie het al helemaal voor me met die geodriehoek. :) :) :)

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik denk dat ik die geo dan als moordwapen gebruik...

Deel Deze Pagina