Ik heb tijdens de weeen Ibrahims handen kapot geknepen. Ik heb nl. gelnagels dus je kan je wel voorstellen hoe zijn handen er uit zagen. Hij heeft er 2 dagen last van gehad.
Meiden, ik ga naar bed, ben keimoe, word gek van de rug en buikpijn. Morgenmiddag even voor de extra controle naar de vk, verder 'slaap ik uit' Goeie nacht allemaal!
Dat is dus waarom ik sinds een paar weken ineens heel regelmatig mn nagels zit te knippen. Ik heb van mezelf vrij lange nagels en heel stevig, dus ik kan Willem daar ook aardig mee bezeren. Ik heb nu dus opdracht om ze kort te houden
(((Maria))) Meis bel de vk nou, zo kun je niet de hele nacht door je bent al vanaf vanmorgen bezig ze kunnen op z'n minst ff komen checken hoever je bent! Succes meis het komt wel goed!
dacht kom even kijken voor een update sjee maria, heb het met je te doen hoor, voel bijna de pijn van vorige week weer, brrr Sjee al weer een week geleden, wat vliegt de tijd zeg. Quinn ligt voor de 2de ronde in zijn eigen bedje, was even mopperen maar hij is nu stil, joepie 12 uur de laatste fles en dan hopelijk pas 3 uur weer wakker of later nog fijner. Ohw de vk was nog even langs geweest, naveltje was idd wat rood, maar is er wel bijna af. Moet he tnog wel in de gaten houden en hem blijven tempen totdat het rooie weg is. Had ik al verteld dat we zo onwijs verliefd zijn op ons mannetje
Hee Deniz is wakker...... Ga hem even uit zijn bedje halen want het is dadelijk tijd voor zijn fles. Dames weltrusten enne Maria zet hem op en je kan me altijd smssen mijn tel. ligt s'nachts op het nachtkastje.
meiden ga zo ook een kleine meid voeden en naar bed, hopelijk weer een goeie nacht en ach anders maar niet. Maria, meis, bel de VK. Dit is slopend vooral als je niet weet hoe ver je zit. Ze hebben maar te komen! En anders doet Rob maar even een goed woordje voor je! Succes, ik hoop morgen te lezen dat je bevallen ben en heerlijk lig te genieten van jullie prachtige dochter. Dikke knuf. Stasia, leuke foto! Tot morgen meiden.
Dees, tijd gaat zeker snel. Heerlijk zo verliefd zijn. Vervelend van zijn naveltje. Gelukkig kwamen ze toch nog even langs om te kijken. Hier is het stompje van de navelstreng er al sinds zondag af. Vind dat zo sneu die navelklem. Lastig met verschonen en zo. Estrella ligt hier ook elke nacht in haar wiegje.
klopt , ik moest meteen weg, en probeer al heel de avond bij te lezen, maar ben nu pas achter de pc,..pfffffff wat een lange dag ,..... maar ja, ik heb een oplossing vd kaartjes en morgen ff de enveloppen regelen de kratten zijn binnen thuis veel dingetjes afgemaakt in de ochtend laatste dingen gekocht voor MIJ (werd eens tijd) VK heeft me weer goed gekeurd, BD was weer prima 120/70 hartje klopte goed, en op de druk op mijn doos na, geen andere klachten,... thuisgekomen half 7, hutspotje gemaakt, gegeten en toen FF mn zus bellen hahaha 2 uur aan de foon gehangen, mannetje is intussen zijn bed in,.,....... en nu dus maar ff aan het bij lezen, vanaf waar ik weg ben gegaan ,..... zo mijn verhaal is compleet, dus ik lees nog ff door, ben benieuwd, of de babynamen er staan en dan hoppa naar me mandje, want om 4 uur gaat het wekkertje weer ,....
hehe ik heb bij kunnen lezen, het waren weer heel veel pagina's .. haha wat kunnen die mama's kletsen zeg,.... wel heerlijk al die babypraat, maar ja wij moeten nog ff wachten,,... mijn vk zei vandaag nog, met 42 weken begin je pas over tijd te zijn dus ach ik ben pas 39 weken en ben ook weer gerustgesteld, dat het waarschijnlijk nog niet op komst is, dus een stresloos weekje, waarin ik op mn gemakje alles kan doen en regelen,.... maar mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat erg je bent nog steeds bezig,..pffffffffffffff bellen hoor, als je het inmiddels nog niet hebt gedaan,...... je niet zomaar af laten schepen. ik vergeef het je dat ik nu nog geen babynaam heb, maar je moet wel opschieten hoor heel veel succes en toi toi toi bij je evt bevalling,.. ik kom vannacht wel ff bij je gluren ,..dus mocht je om 5uur wakker zijn, kom ik je wel gezelschap houden,..wek ik je weeen wel ff op voor de rest allemaal een fijne nacht en tot morgen xxx
wij laten hem ook huilen hoor, soms wel langer dan 10 min! Tja als ik sta te strijken of iets te doen, maak ik dat eerst af!
he missyyyyyyyyyyyy morge,...... ook wakker? wil vangelis eten ? lekker tijdstip he? maar uh geen maria dus,.... zal ze slapen of druk bezig zijn?