beide, ze zijn heel hevig en kwamen op gegevejn moment om de 4,5 minuten, nu weer een tijdje met wat grotere tussenpozen
beide, ze zijn heel hevig en kwamen op gegevejn moment om de 4,5 minuten, nu weer een tijdje met wat grotere tussenpozen
ik ben zo moe, en dan heb ik nog niet eens ontsluitingsweeen gehad (denk ik)... ik heb gewoon geen kracht meer in mn lichaam
ow jee, sorry was ff weg,... maar schat gewoon bellen hoor,..... anders heb je straks geen fut meer vd bevalling ik hoor het zo nog wel hoop ik, ik ben weer in de buurt
ow ze is langs geweest dus,... advies .....slapen ziekenhuis,.... oke nou ja lieffie als het moet, beter,.. dan kunnen ze daar misschien meer doen als je last krijgt ook,...... ik wens je heel veel succes en hopelijk kom je daar aan slapen toe en zo niet, dan hopelijk een goede voorspoedige bevalling ,.. heel veel succes ennuh een hele dikke knuffel voor onderweg XXX toi toi toi ps hoe laat moet je? meteen?
hey maria, je zal nu wel onderweg zijn naar het ziekenhuis.maar zet hem op meid.ik wil vandaag wel iets rose gaan shoppen. hoop dat ze je in het ziekenhuis een beetje op gang helpen,want 24 uur ween is niet niks. mijn telefoon staat aan hé meis.
nee nog niet,... heb wel af en toe wat last van steken,.....vooral met lopen,.. maar verders nee, nog niet echt een voorteken ofzo,.....