November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    en ? trek je het nog een beetje 3 koters?
    zal wel erg vermoeiend voor je zijn ,...

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hij heeft vannacht 2 uurtjes in zijn eigen bed gelegen,ging goed maar papa ging hem toch pakken want hij miste hem haha

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    **Inbraak**

Dames we geven nu officieel het stokje aan jullie over. Maris is vannacht bevallen van een dochter.

@Amarante: meid wat een bevalling. Ik hoop dat je in het zh kan slapen en ze je een handje gaan helpen.

Dames die overtijd lopen: sterkte. Ik weet hoe het is.

Bevallen Dames: gefeliciteerd en geniet van jullie wondertjes

Wachtende dames: de laatste loodjes maar het komt goed hoor.

@Hope: meis wat een energie heb jij nog zeg!

Groetjes Nynke okt mama

**Uitbraak**

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    :oops: ow jee, pas op he, die kleine vergeet dit niet, dus die zal het dan via papa blijven proberen ;)

maar ja wel logisch, zo'n lekker klein knulletje,......
    ik kan makkelijk praten maar wie weet kan ik er straks ook niet vanaf blijven, moet ik mezelf tegen houden hem niet wakker te willen maken ;)

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge nynke :D

bedankt vh stokje ,.....
    maris was dus de hekkensluitster,.....

energie,..... mjah dat valt wel mee, maar voel me idd nog wel prima, heb weinig problemen gehad tot nu toe dus,........ neem het bosnegergevoel op de koop toe :D

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hij reageerd nu al heel erg op papa.als hij hem hoort gaat hij meteen huilen totdat hij hem oppakt.

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ja , die papa's hebben het toch stukken makkelijker he?
    die hebben meestal alleen de leuke kant :)

maar ja ben toch wel blij voor je (jullie), beter zo als toen,..... ach je weet wel ;)

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Ik ben zo trots op onze kleine man, hij heeft de hele nacht in zijn eigen bedje geslapen :D
    Hij was wel wat onrustiger, maar heeft het wel volgehouden. Nu ligt hij lekker in mama's grote bed te slapen, geen gezicht zo'n klein ventje ineen groot bed.

Vandaag is Quinn al weer een week oud, de tijd vliegt zeg.

Maria meis heb het met je te doen zeg, en dan ook nog eens 0 op de meter. Hopelijk kan je wat slapen in het ziekenhuis. Heel veel succes denk aan je!

Vandaag weer een drukke dag, eerste dag zonder kraamzorg, bah. Mn broer en zijn vriendin komen straks langs. Misschien daarna even voor een jasje kijken voor Quinn

Voor de bevallen mama's hebben jullie ook menstruatie krampjes gehad na de bevalling, ik heb het nu 2 dagen, raar gevoel, vloei ook wat meer. Misschien moet ik het eens rustiger aan doen :( Anders bel ik morgen maar weer de vk, hihi die komen maar niet van me af

Hoe is het met de andere meiden?
    Roelie meis hoe is he tmet jou, durf eigelijk niet meer te vragen hoe je er voor staat. Ik denk aan je hoor. Wou dat we hadden kunnen ruilen met het bevallen.

En de andere meiden, trekken jullie het nog een beetje?

Oeps wilde maar even een klein verslagje doen, :p
    Ga even peukie roken in de keuken en misschien tot zo anders vanmiddag of vanavond.

Knuff voor iedereen!

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    he mama ikke,
    alles goed meis? lekker he, zo met die kleine
    haha is het alweer een week geleden dat we hier elke morgen zaten te kleppen?

die krampjes, zullen wel het weer samentrekken vd baarmoeder zijn,..denk ik,... (haha wat weet ik nou)

tja je 1ste dag zonder kraamzorg, spannend, nu moet je wel :D

nou ik hoop voor je dat alles goed verloopt ,....
    ik ga er trouwens zo ff van tussen,
    want ik wou FF kijken hoe of wat met maria,.maar hang er nu nog,...

manlief belde net en zei hallo je bent hoogzwanger ben je niet terug naar bed gegaan?
    toen ik nee zei, zei ie, pfffff kan toch niet je hebt amper 4 uur geslapen ,...

maar ja ben maar wakker gebleven, wil vroeg op pad,.........

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi ja FF op het forum, nou dt lukt idd zelden

je bent wel lekker gewend aan weinig uurtjes straks voor je kleintje :D ;)

Heb je nog leuke plannen voor vandaag?

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria toch wat een verschrikking zeg. Dit had ik je echt niet gegund. Ik hoop dat je in het ziekenhuis een beetje kunt slapen en dat ze je enigsinds gaan helpen. Wat zo hoort het echt niet te gaan. Je moet ook nog een beetje op een leuke bevalling kunnen terug kijken.

Liefs Linda

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden het gaat iets beter zowel geestelijk al lichamelijk met me. Ik word het liggen echt helemaal gek, maar vandaag gaat de bekkentherapeut kijken of ik wat meer mag gaan doen. Ik leef allemaal met jullie mee. De gebroken nachten en zo... Leuk om te lezen dat jullie soms stoeien met het ritme. Ik hoop dit ooit ook mee te mogen maken.

Groetjes Linda

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mogguh

Fijn dat de oktobermama's klaar zijn mag ik dan nu?
    Gisteravond 3 flinke weeen gehad (ik was vergeten hoe zeer die krengen doen ik weet het alweer...slik), vanmorgen 2 weeen en nu....niks :(
    Gloeiende gloeiende gloeiende *****************
    Wel rugpijn (uiteraard) maar het zet wéér niet door :cry:
    Ik ga nu even in bad, René is thuis dus ik doe het kalm aan en morgen naar de vk nou ze stript me maar en als er geen ontsluiting is dan maakt ze die maar :evil:
    Ben zo pissed off :evil:

Ik kom af en toe bijlezen hoe het met Maria is...pfff arme meid dit is niet leuk al die pijn voor niks :(

xxx Roelie

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg (Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

4 MEIDEN , 4 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 10 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Roelie (13) - Gwen (bevallen)
    Indigo (28 ) - Jen (bevallen)
    Muriel (14) - Ruby (bevallen)
    Serafijntje (7) - Tari (bevallen)
    Rachel (16) - Blondie (bevallen)
    Peetje (20) - Natasja (bevallen)
    Maria (9) - Stasia (bevallen)
    Ilse (26) - MissyM (bevallen)
    Hope (21) - DebbyKoops (bevallen)

AGENDA

Murmel~ 15 november 11.00 VK 1ste strippoging?
    Joldeg~ 15 november 13.20 VK extra controle
    Roelie~ 16 november 9.30 VK 1ste strippoging
    MissyM~ 19 november eerste bezoek CB
    Serafijntje~19 november 8.50 VK (strippoging)
    Maria~19 november VK
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Stasia~21 november 14.30 Deniz naar kinderarts
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Stasia~26 november 1e keer naar CB
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d
    IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d
    QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d
    THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d
    VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d
    TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d

6 MEIDEN
    10 JOCHIES

In totaal al 16 kleintjes geboren!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    't Was ff zoeken maar heb de lijst gevonden!

Muriel: welkom bij de officiele en zéér exclusieve club van overtijdlopers ;)
    Succes straks bij de vk ik hoop dat ze je kunnen strippen!

Ilse jij ook succes bij de vk!

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Roelie dit is niet eerlijk. Je hebt al dagen en weken zo veel pijn. Je kindje moet gewoon vandaag komen vind ik. Geef hem maar eens lekker op zijn kop;)

Meid doe rustig aan en rust lekker uit.

Liefs Linda

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo voelt het wel he...
    Maar goed maris van de oktober mama's heeft tot 43 weken gelopen en heeft een pittige bevalling gehad, Maria 24 uur weeen zonder effect...ik kijk nog ff uit met klagen ;)
    Het valt wel mee tot nu toe :D

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ja nou ja wat is leuk?
    ga zo op pad, achter mijn geb krt aan, dan ff de stad in, voor enveloppen die ik nodig heb, en wou op pas voor inkt v mn printer, maar zie net dat ik het gewoon op het internet kan bestellen,...
    tja wat nog meer? haha zo vlug mogelijk weer naar huis denk ik :D
    en dan lekker hier aan het scharrelen, mijn wiegje klaarmaken :D
    mijn geb krt , indien die straks oke is, helemaal klaar zetten, opdat ik alleen nog datum en gewicht en lengte hoef toe te voegen,...
    en dan waarschijnlijk nog ff een heerlijk tukje vandaaag, slaap inhalen ;)

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Muriel succes bij de VK

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He jemig.... MARIA, wat een hel voor niks zeg!
    Ik hoop ECHT dat ze je in het zh kunnen helpen...
    En dat je even op krachten kunt komen, want je moet straks nog verder natuurlijk :(

Heel veel sterkte meid en we denken hier allemaal aan je. Ook thuis. Zelfs Wim vroeg trouwens vanmorgen meteen 'en, hoe gaat het met Maria?!'

Deel Deze Pagina