November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    butterflymom heel veel sterkte met deze moeilijke dag voor jullie.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @chrissie en murmel, zoals jij nu overkomt is het net alsof het niet mogelijk is omdat jij het niet voelt. Voel me eigenlijk een soort van aangevallen op het feit dat ik het kan voelen en omdat jij het niet kan en we dezelfde aantal weken zijn het van mij gewoon "gelul" moet zijn.

Met mijn baarmoeder is al een heleboel gebeurd en daardoor is hij erg gevoelig waardoor ik dingen voel. Misschien onderscheid ik het beter. Ik weet 100% zeker dat ik af en toe mijn kindje voel omdat ik dit ook een x tijdens een echo heb gehad en de beweging zag en voelde. Ik weet heeel goed het onderscheid te maken en omdat jij het nog niet kan betekend dat niet dat een ander dat ook maar niet moet kunnen :rolleyes:

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Tari, ik zeg niet dat ik er aan twijfel, alleen volgens mijn VK kan het dus niet. Als t volgens jullie VK wel kan, en jullie voelen t, nou prima dan toch? Alleen maar leuk voor jullie!

4. Chrissie

Heeft niets met twijfelen te maken, maar als dat zo over komt.. Jeetje.. Niet mn bedoeling, maar dat was volgens mij wel duidelijk omdat ik ook zeg dat iedereen anders is en dat ik t alleen maar leuk vind voor jullie dat je t wel voelt. Ik gaf alleen aan wat mijn VK zei, t was niet mn bedoeling dat mensen in de aanval gaan.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    missym, goed verwoord meis.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Als dat niet zo was waarom begin je dan met een twijfel te zetten in je vraag "volgens mijn vk kan dat nog helemaal niet" naar mijn idee wil je daarmee zeggen dat het onze wens is en we allemaal een wens voelen ipv dat we ons kindje voelen sorry hoor maar ik kan daar echt kwaad om worden. Misschien heeft ze dat tegen jouw gezegd omdat het je 1e zwangerschap is. Het feit alleen al dat je die zin neer zet geeft bij mij aan dat je erover twijfelt.

7. Chrissie

ik zeg toch: volgens mijn VK. Hoe duidelijk is dat? Ik zei dat omdat ik vorige week vanaf wanneer je t kunt voelen, en ze toen zei: Nu nog niet, pas met een week of 20.
    Maar als t zo aanvallend moet, dan laat ik de discussie bij deze gaan. Was al helemaal niet de bedoeling om een discussie te starten, vond t alleen wel grappig dat er toch zoveel verschil dan zit in wat een VK zegt en hoe een lichaam reageert. En vond dus dat ik best even kan zeggen wat mn VK tegen mij zei. Moet zeggen dat ik me nu knap aangevallen voel en denk dat ik maar even stop.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    chrissie natuurlijk mag je dat zegen, daar zitten we hier toch voor met z'n allen. Ik vind ook dat we hierover geen discussie hoeven te voeren. Laten we het leuk houden met elkaar.
    Jij mag ook zeggen wat je heb gehoord.

(aai, had ik nu maar niets verteld, zal in het vervolg wat minder vertellen)

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou je bent niet de enige ik voel me ook knap aangevallen op het feit dat ik mijn eigen kind kan voelen! Echt belachelijk, volgende keer zal ik het niet meer zeggen hou ik me mond wel maar wat heeft het dan nog voor nut om mee te doen aan een forum? :(

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    wat jij zegt klopt ook hoor chrissie, tenminste je VK. Bij mijn 1e was dit dus ook pas met 20 wkn. Dus in jouw geval klopt het. Het is feiten en omstandigheden.

11. Chrissie

Tari, juist niet. Ik vond het juist zo leuk te lezen dat jullie m voelen! Dat moment wachten we toch allemaal op :) Je eigen ukkie voelen, jeetje, das toch gaaf. En dat jullie dat nu al meemaken is toch geweldig!
    Voel me nu alleen knap in de zeik gezet om t maar zo te zeggen. Ik ging er ook vanuit dat je t hier dus over ervaringen kunt hebben. Ik twijfelde aan mn VK en niet aan jullie. Maar meteen aangevallen worden trek ik niet...

12. Chrissie

Missym, ik gaf toch aan dat mn VK t zei. NOOOOIT heb ik gezegd dat ik je niet geloof! Jeetje meis, t is toch t mooiste dat je t voelt!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ? wat gebeurt hier ineens?

Rustig aan dames, Chrissie en ik zijn gewoon blij voor jullie en jaloers dat jullie het al kunnen voelen? Wat is daar mis mee?

Het heeft helemaal niets te maken met niet geloven, hooguit dat het iets onvoorstelbaars is, dat wij nog moeten leren voelen.
    En je onmiddellijk aangevallen voelen is helemaal nergens voor nodig en is alleen maar een gigantische sfeerverpesting.
    Waarom zouden wij jullie aanvallen? Daar is toch geen enkele reden voor? Hou dat ajb ook in gedachten voordat jullie je aangevallen voelen. Misschien dat er iets onhandig is verwoord maar dit escaleert de pan uit. Erg zonde.

Tari, ik was toch juist benieuwd hoe het voelde? Logisch dat jullie het eerder voelen dan wij, omdat jullie het herkenne, daarom vragen we er juist naar.

Missym: ik zeg toch juist dat ik jaloers ben dat jij het wel al voelt en ik nog niet, terwijl we even ver zijn? Dat is juist een compliment!

Tjonge jonge echt jammer hoor...

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    murmel je hebt gelijk hoor, ik vind ook dat we het leuk moeten houden.

Dus wat gaan jullie van het weekend doen?

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) Vrijheid vieren, he, kijken of er ergens een leuk 5-mei festival is! En dan maar weer wild aan de appelsap en spa rood!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    het is morgen al weer 5 mei, nooit bij stil gestaan.

Ik moet morgen een cadeautje kopen voor mijn neefje die viert zondag zijn 3e verjaardag. Vind dat zo moeilijk.
    En misschien nog even zwemmen met de jongens.

Denk je erom dat je niet dronken raakt van de appelsap en de bubbels van de spa rood, haha.
    Volgens mij is er bij ons niet zo veel te doen morgen.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, da's de combi wel he: appelsap + bubbels = champagne! :)

Tja, da's het voordeel van in A'dam wonen: altijd wel een feestje om de hoek! (maarja, soms ook wel echt veel te druk hoor, ook wel weer jammer)

Ik heb mijn buurjongetje voor zn verjaardag een stoeptegel gegeven met een knikkerpotje erin en wat knikkers: een gegarandeerd succes was dat! Misschien een idee?

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Oh dat is wel een heel leuk idee, :D
    vooral omdat je bij de deen nu knikkers krijgt. Ga morgen ff kijken.

Dat is wel een verschil, ik woon in een dorp, dus ja niet zo veel drukte en feesten. Soms wel jammer hoor.

19. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ik heb net de discussie gelezen en bij mij komt het over (zonder partij te kiezen) dat Murmel en Chrissie het helemaal niet aanvallend bedoelden, of dat ze bedoelden dat het niet kan bij Tari, Roeli en Missym.
    Door de hormonen zal iedereen zich wel wat meer aangevallen voelen. Inderdaad: laten we het leuk houden, want het IS toch leuk allemaal!

Merken jullie nu ook al dat de klachten minder worden? Mijn tepels doen veel minder pijn, het afgepeigerde gevoel is overgegaan in vermoeidheid en ik voel een andere energie. Word ook wat onrusiger, wil ineens alles al af hebben in huis (inclusief de complete babykamer hahah).
    Ik heb net de eerste babykleren gekocht! Zo gaaf, stond echt met tranen op die afdeling. Heeft iemand hier ook niet dat truitje van de bijenkorf gekocht met LIEF erop? Ik kreeg het net van mijn moeder, echt superleuk én lief!

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vorige maand zat bij ouders van nu een rompertje met LIEF erop. Vind ze inderdaad erg leuk en LIEF.
    had bij zefanja ook eentje gehad, maar hij was iets te rond voor dat rompertje, dus heb er nu 2, een rode en een roze.
    Heerlijk he moah om spulletjes te kopen. Zo klein die kleertjes

Deel Deze Pagina