Hihi, weet wat je zegt, he, want ik ben van plan om vannacht maar te beginnen! Heb nog wel wat bloedverlies van het strippen en voel me een beetje beurs down under, maar op wat harde buiken na is er nog niet veel verandering. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk hihi!
Wauw echt een mooi ventje, Ruby, dat wordt een hartenbreker, dat zie ik nu al... Ik zal Miepje ver van hem vandaan houden, hahaha!
zou vanmorgen naar het weeguurtje gaan maar ik ben telkens blij als ik nog even terug naar bed kan om een beetje bij te slapen. zijn jullie ook allemaal zo moe? ben blij dat ik nog de was aan zet en de afwas opruim want verder heb ik niet heel veel puf. zou zo graag wat meer uurtjes achter elkaar slapen. ook al neemt hicham de nachtvoeding word ik nog wakker,.
Sterkte Maria, goed dat je even bijgetankt hebt qua slaap, dat geeft je weer wat kracht... Ik hoop dat het straks lekker door gaat zetten... SUCCES! xx
Ja hier nog één.. en ik neem dus nog zelf ook de nachtvoeding.. Probeer nu weer een goed ritme op te bouwen, want gisteren en eergisteren meldde hij zich bijna iedere 2 uur.. nu weer om de 4 uur.. maar niet echt op gunstige tijden waardoor het alsnog 2 keer in de nacht wordt zo.. morgen even proberen wat te "regelen" Anders morgen maar even overleggen op het CB. Mika begint ook weer verkouden te worden, hoor hem soms gewoon "roggelen" bij zijn longetjes.. hoop dat het goed blijft gaan. Wordt wel onzeker na die beademingsgeschiedenis van hem.. toen maakte ie ook zulke geluidjes..
weeen om de drie minuten, zijn nog red goed op te vangen... tussen de weeen door enorme pijn in onderrug.... morgen is ze er zeker!
Hier ook moe.. als ik twee dingen in het huishouden doe ben ik ook totall loss.. Ben al blij als ik ergens aan toe kom.. 's morgens na de eerste voeding lig ik ook nog even tot de volgende voeding te tukken of te lezen op bed, want dat heb ik ook nog even nodig.. Lig dus vaak wel tot 10 of 11 uur nog in bed. gelukkig slaapt Fenna weer aardig door. Vannacht weer 8 uur en toen moest ik haar wakker maken! Ze heeft vannacht maar 1 keer een kreetje gegeven en verder niets. Voor de voeding daarna moest ik haar wéér wakker maken. Dus zij doet het goed. Ook dat roggeltje is hier af en toe aanwezig hoor Gwen, ik denk dat het hier alleen komt door het verslikken en spugen.. Ze heeft het af en toe dus... Maar goed ik weet niet waar het aan ligt bij Mika natuurlijk. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt ivm zijn geschiedenis.. Ik zou gewoon aan de bel trekken als je je zorgen maakt hoor Gwen. Daar is het CB voor!
Vandaag zijn we naar school geweest met Fenna. Alle kinderen vonden haar geweldig, lief, klein, schattig, etc. Kan ook niet ander haha We hebben in alle klassen uitgedeeld en d'r even laten zien. Voel je af en toe net een atractie 'Mijn' kinders vonden d'r helemaal geweldig en de kinderen die ik vorig jaar had nog meer haha.. die hebben ook het meeste tijd met mijn dikke buik doorgebracht haha. Allemaal vragen stellen enzo.. echt lief. Heb ook nog weer cadeautjes gehad van de kids.. Een heel mooi lakentje met 'Slaap zacht lieve..... Fenna!' Echt zo mooi! En rompertjes met haar naam erop en een rompertje met een foto van de kinderen van mijn klas erop. En van een kind een bellenblaas met uitleg: 'dan moet jij bellen blazen en dan moet je baby ze stuk maken' Ben nu wel total loss weer, ben blij dat ik niet hoef te koken, want ik zit nu bij mijn ouders, die wonen tegenover de school en mijn vader bood aan dat we mochten blijven eten Ik ben benieuwd wanneer Chardel eruit komt.. ga proberen het te volgen!
haha volgens mij rommelt het bij iedereen ofzo,....... nou maria gelukkig heb je ff heerlijk kunnen slapen, heb je wat energie, hopelijk dient de kleine zich vandaag of morgen aan toi toi toi
ik kom nog wel ff gluren, maar zal niet echt de fut heben om te kwebbelen, pffffff ben al wakker sinds 4 uur, veel bezig geweest, maar helaas alle plannen voor niets, er is niets goed gegaan vandaag ergste,...kaartjes lopen nu op het laatst nog in de soep,...... en de envelopen waren al in de soep gelopen,...... mn hemeltje, nog niet kunnen vinden helaas,... weet niet waar ik nog kan kijken voor een hemeltje voor op een wiegje (niet zo'n hele lange dus ),..... maar ja kan wel sjaggy gaan zijn nu, omdat het een totaal verloren dag was, maar ja helpt me ook niet verders, dus tja ga maar ontspannen, lekker eten,en dan bankie , tv tje en vanaaf heel vroeg me mandje in,.....
Jeetje Debby dat is inderdaad niet veel! Maak je niet druk, Vangeli deed het in het ziekenhuis ook niet elk keer goed. Het is ook het moment dat ze meten als hij net gepoept heeft is het ook een stuk minder. Het komt echt allemaal we goed en 10 gram is toch aangekomen, hij valt iig niet af!
Ik kan het niet nalaten om toch weer even te spieken of er nieuws is van Maria . Ah, ik lees net dat ze weer thuis is. Fijn dat je in het ziekenhuis goed hebt kunnen slapen. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig zal verlopen en dat je in elk geval MORGEN chardella in jouw armen kunt sluiten. You go girl!