November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jaaaaa ben vereerd haha

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Met mij gaat het redelijk. De weeën zetten niet echt door en het bloedverlies blijft. Ik heb vanmiddag 3 uur geslapen, dus ik kan er qua vermoeidheid wel weer even tegen. Toch heb ik nu niet de puf om uitgebreid op iedereen te reageren. Ik heb wel alles gelezen en leef met jullie mee. Nog een paar korte reacties...

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goooo maria !

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant

mijn jongens hahaha

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ga zo door! :thumup:

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mooie mannen Ruby, en die hebben gelukkig al een mooie bos krullen allebei :)

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Esther, leuk dat je even wat van je laat horen! Fijn dat het zo goed gaat met Vincent en dat het met jou ook steeds beter gaat. (En hoe gaat het met de kersverse papa?) Ik kan me goed voorstellen dat het een hele omschakeling voor je was dat je ineens vroeger i.p.v. later bent bevallen. Volgens mij was jij één van de weinige (of misschien wel de enige) novembermama die steeds maar weer schreef dat haar kindje best wat later mocht komen.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja ze zijn pietklaar haha

9. Niet meer actief

:) Leuke foto Ruby!

@Maria; Zet hem op meid, hoop dat de gebroken vliezen een extra zetje zijn geweest en dat je snel jullie meisje gaat zien !

@Serafijntje; wat balen zeg dat je weeen niet doorzetten! Sterkte meid!

10. Niet meer actief

Hier overigens bergen energie vandaag; heb m'n ramen gezeemd, de woonkamer gezogen en gedweild, wasjes gedraaid, bed verschoond....en dat was het wel zo'n beetje... ;)

Denk dat ik vanavond afbreek, maar ja, had gewoon zin om te poetsen vanmiddag... :(

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ruby, wat een prachtige foto's van jouw kanjers! Oh, die foto van Rayan ... zwijmel zwijmel ... wat een prachtige bos haar ... zwijmel zwijmel ... hopelijk maakt die foto wat werkzame hormonen in mijn los ... ;)

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee, en ik dan?! ;)

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jaa serafijntje als het een meisje is in je buik wil ze er misschien wel snel uit haha.

zijn we meteen klaar voor het uithuwelijken hihi

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dat klinkt goed Maria: zet em op :thumup:

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden
    Even kort vanaf hier, ben meegeweest naar de eerste zwemles van Niels en natuurlijk apetrots op mijn stoere vent!
    Heb wel alles bijgelezen, geen puf te reageren ben doodmoe...René staat nu lekker eten te koken dus ik ga zo lekker op mijn bedje liggen...
    Hier geen bloedverlies meer, wel heel veel harde buiken en rugpijn en een zwaar drukgevoel daar beneden...we zullen zien wat de nacht brengt!
    Morgen naar de vk, sowieso een strippoging aaaaah ik hoop echt zo zaterdag bevallen te zijn!

Maria en Chardella (en Rob!) zet 'm op ik kom af en toe kijken voor babynieuws GO GO GO!

xxx Roelie

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee inderdaad Esther, ik was nog even aan het bijlezen, maarre.... goed om weer van je te horen!

Kan me voorstellen dat jullie wel even flink moesten bijkomen van de schrik, dat die kleine zich ineens meldde, haha!

Waar blijven de foto's?!

17. Niet meer actief

Yes, Go Maria, Go Maria!

Vliezen uit zichzelf gebroken of door de vk? Hou vol meissie, je mooie kleine Chardella is in aantocht nu!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Oeh wordt steeds spannender.. kom op Maria.. morgen is ze er.. kan (bijna) niet anders..! Ik ga nu ff shoppen.. tjuus

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Kom op Maria! Morgen is ze er. En Serafijntje bij jou was het ook aan het rommelen. Als jij nu ook aan de gang gaat hebben we er morgen 2! :D

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Lieve meiden dank jullie wel voor jullie hele lieve kaartje.

Jullie zijn top mensen, zonder jullie steun zou deze weg veel moeilijker zijn.

Liefs Linda

Deel Deze Pagina