Maria je maakt het spannend, zet hem op en weet dat ik aan je denk. Esther leuk om wat van je te horen, gelukkig gaat het nu beter met jou en Vincent. Doe rustig aan en we horen wel weer van je Roelie fijn dat je toch nog naar Niels zijn eerste zwemles hebt kunnen gaan. Rust lekker uit. Hopenlijk lukt het strippen. Jen, doe je wel rustig aan met dat poetsen van je. Weet wel dat het nog geen 3 weken geleden is he Muriel je verdient het echt dat er nu wat gaat gebeuren. Serafijntje ik hoop dat het nu snel een keertje gaat doorzetten. Je loopt nu al ver over tijd dus zet hem op
ff gluren ,..... nog niks? nou meiden, dan ga ik maar naar babyboom kijken,.... puffen jullie nog ff naar de bevalling toe? sterkte
Hier weer een huis vol tranen, zowel voor mij als patrick. Mijn schoonzusje nodigde ons uit om sinterklaas te komen vieren. En eigenlijk vind ik dat we dat moeten doen voor mijn nichtje. Zij kan niets aan ons verdriet doen. Maar voor Patrick is het zo moeilijk. Hij kan er niet mee omgaan. En wil dus ook niet. Ik sta hier wel achter omdat ik het ook moeilijk vind. Maar je kan je toch niet eeuwig verstoppen. Ja sinterklaas is een kinderfeest en dat gaat voor ons niet op en is extra confronterend. Maar nooit zal sinterklaas, kerst en oud en nieuw meer makkelijk voor ons zijn. Het zijn feest dagen waar we er extra mee geconfronteerd worden met het verlies. Zelfs al hebben we straks wel een kindje om voor te zorgen het gemis zal altijd blijven. Gelukkig snapte ze het wel. Meiden wat vinden jullie heb ik goed gehandeld. En hou zouden jullie je voelen als jullie je in mijn schoonzusje en zwager moesten verplaatsten. Liefs Linda
Ik wilde even wat van me laten horen. Heb zo verschrikkelijk weinig tijd voor mezelf, dus ook het forummen Niettemin dat ik natuurlijk wel een hele leuke bezigheid heb, de twee meiden Ze houden me goed bezig overdag....maar het gaat hartstikke goed! Sanne heeft de afgelopen nacht zelfs al doorgeslapen. Hopelijk heb ik morgen wel meer tijd om terug te lezen en te reageren. Ik denk natuurlijk wel aan jullie! Liefs, Natasja
Nou Linda, ik denk dat je schoonzus het echt wel kan begrijpen hoor. Het is ook niet niks en natuurlijk is het nog ontzettend vers. Ik bedoel 2,5 maand geleden jullie dochter verloren en vorig jaar jullie zoon. En natuurlijk blijft het gemis altijd ook als jullie straks een kindje zouden hebben. Maar ik denk dat het met de tijd wel beter te behappen is. Kijk vergeten kan je het nooit maar vroeg of laat krijgt het een plaatsje. Ik vind dat je goed gehandeld hebt hoor. Dikke knuf.
Ja goed idee, Linda, ik zat vandaag ook al met haar te sms-en. Het schiet nog niet erg op bij haar helaas....
Overigens, volgens mij gaan we de April-mama's nog wel voorbijstreven, want we zitten al bijna op 1.900 pagina's en volgens mij zaten zij net boven de 2.000? NOVEMBER MAMA'S RULE! 8)
ja ja nog ff..! Maar die februari 2008 mama´s kletsen ook wat af pfff.. die zitten onz zelfs al op de hielen en moeten nog ff.. Ik ga eerst maar eens naar mijn eigen 1000e berichtje werken haha.. Ik heb vanavond ook weer 2 jongenskaartjes gehaald.. dus kom maar op met die boys!
Absoluut, die februarimama's gaan ons ruimschoots inhalen ooit, maar die zijn volgens mij echt met veeeeeeeeeeel meer dames!
Volgens mij zijn wij vrij uniek met ons kleine cluppie... echt maar een klein groepje als je t met andere maanden vergelijkt!
ja, ik doe mijn best.. alleen reageert er nauwelijks iemand meer.. of we moeten weer 1 woord per antwoord gaan doen...
Hahha, ja precies.... nee, zo flauw zijn we niet, toch? En ik ga je zo ook verlaten, want mn buik voelt beurs aan door de stripshow van de VK en ik ben ook MOE!
zo de kraamvisite is de deur uit. heb een pakje gekregen die ik van de week ook al gekregen had.gelukkig in een andere maat. net rayan ff in de tummy gedaan en nu met reiswieg in zijn eigen bed gelegd. ben benieuwd hoe het gaat.hij huilt nog niet.
ja we zijn echt een klein cluppie.. dat viel me al vaker op als ik wel eens andere maanden zag.. wij waren/zijn met 25 of zo.. denk dat de gemiddelde maand toch wel 50 mama´s heeft..