Hoi hoi over het voelen van de beeb... ik moet zeggen dta ik hier de laatste week ook heel erg twijfel of ik hem nu voel of niet.. maar denk het haast wel als ik sommige andere meiden hoor die dat dus ook herkennen... maargoed dit is ook mijn 3e zwangerschap die de 12 weken hebben gehaald ( de overige 3 ben ik niet verder gekomen dan 10 weken) over kleertjes kopen.. heb ik nu eigenlijks nog niet gedaan.. van Ghislaine hebebn w enog zoveel kleertjes liggen die nog ongedragen zijn dus als het een meid word dan zit het hier wel gebakken (de gedragen kleertjes van Ghislaine hebben we overigens bij ons in de kast hangen) .. alleen als het een jongen word dan moeten we inkopen gaan doen hihi.. liefs miranda
roelie, die van begin deze blunder dus ook van de week. Dinsdag naar de VK geweest. O, dat was ie vergeten, nou mooi is dat gaat wel om je kind hoor! Maar ja woensdag een sorry gehad en een bos bloemen. Wij hebben de 1e keer ook Samen Bevallen gedaan. Ontzettend leuk. Joldeg mijn vriend kan helaas ook niet altijd mee, De 1e keer en bij de echo was hij er wel bij. Maar dit kan gewoon niet vanwege zijn werk. Af en toe wel maar niet altijd. Hij heeft dus ook nog niet het hartje gehoord. En normaal vraagt hij er wel naar, tenminste?
Tari, ik woon in een kleine stad en heb juist de indruk dat er in dorpen vaak meer te doen is zoals rommelmarkten, lampionnenoptochten enzo. Ik heb vroeger in een dorp gewoond en vond de feestdagen als koninginnedag daar altijd leuker. Of is dit gewoon jeugdsentiment? Ik verlang in ieder geval toch af en toe wel naar een dorp. In de stad is het toch allemaal wat afstandelijker en wij wonen ook nog eens in een grote flat waar je weinig contact met je buren hebt (niet dat ik dit altijd een probleem vind). Ik ken hier in de buurt ook niet zo veel leeftijdsgenootjes van mijn dochtertje en andere moeders. Lenthe: beetje laat, maar gefeliciteerd! Butterflymom: ben je de dag een beetje doorgekomen? Sterkte! Jente
ik werk in de gehandicapten zorg op een activiteiten centrum. Ben dan ook contactpersoon van een aantal cliënten
Goedemorgen meiden Nou mn slechte humeur is weer goed weg getrokken (denk ik) Alleen wel weer misselijk blehhh, zo dat ooit nog weg trekken? Ga lekker genieten van het weekend joepieeeeeeeee Mn mannetje gaat straks de boodschappen doen, vind ik echt niet erg Hoe is het met jullie meiden?
Goedemorgen dames, Heb weer heerlijk geslapen. We gaan vanmiddag naar Breda toe want mijn moeder is jarig. Ik heb trouwens gisteren de uitslag van de combinatie test gehad en die was hartstikke positief. Dus gelukkig hoeven we die andere enge testen niet te doen. Liefs Stasia
Stasia gefeliciteerd met je moeder! Fijne middag Hebben sommige meiden van jullie een angelsound? Wij willen er vanmiddag eentje halen maar aan de andere kant vind ik ook eng hihi
nou zal ook maar weer eens wat tikken.... ff over voelen ik ben zwanger van de 3e maar voel nog niks,misschien omdat het al 6 jaar geleden is bij mijn zoontje : angelsound heb ik is echt super om te horen.. mannetje mee naar de gynacoloog helaas zit er niet in voor ons,maar bij de vorige ging ik meestal ook gewoon alleen. moet om de 2 weken is wel erg veel als hij dan telkens mee moet. ik woon ook in een dorp maar hier is ook niks te beleven,kom eigenlijk uit een ander dorp wat tegen de belgische grens aan lag daar was altijd wel wat te doen supergezellig.maar hier echt een dooie boel. even een update van mij : ik ga al dagen kapot van de bandenpijn,mijn buik is ook echt enorm aan het worden. ik moet er ook ff aan wennen dat ik er alleen voor sta met de kids,nu zijn de kids alletwee uit logeren en voel ik me nog meer alleen. het uit zich in schoonmaakwoede en vervroegde nesteldrang.heb gister heel mijn meubels verplaatst door de kamer. mijn dressoir heb ik verschoven door met mijn billen te duwen en mijn voeten tegen de muur te zetten ga zo ff proberen een foto in mijn album te zetten van mijn buik
Goeiemorgen dames Zo vannacht eindelijk weer s goed geslapen, dat scheelt zo 's ochtends, beter! Ikke, wat balen dat je zo misselijk bent zeg! Ik hoop voor je dat dat snel wegtrekt hoor! En inderdaad, laat je man maar lekker de boodschappen doen, jij moet al hard genoeg werken Stasia, gefeliciteerd met je moeder en met de uitslag van de test, opluchting zeker he! Fijn! Ik woon in een middelgrote stad, maar in een buitenwijk, hier is dus niks te beleven. Met koninginne dag zijn we naar een naastliggend dorp gegaan, dat was nog wel gezellig. Fijn weekend allemaal
Ik heb ook een angelsound. Hebben hem gister geprobeerd maar nog niets gehoord. Maar gister ook bij de gyn. geweest en ze zei dat het heel goed kan dat je hem nog niet hoort. Gewoon nog even geduld hebben. Heb de frummel gister tijdens de echo wel gezien en z'n hartje gehoord dus alles was wel goed.
vind het aan de ene kant heel eng om er eentje aant schaffen, ik heb toen ik 8 weken was alleen het hartje gezien en verder nog niet gehoord ofzo. zit heel erg te twijvelen
stasia .. gefeliciteerd met je moeder... ik wil ook graag een angel sound aanschaffen. alleen mijn vriend wil het niet die vind het onzin en geld verspilling... aan de andere kant ben ik ook weer bang stel je kan het hartje een keer niet vinden wat dan... denk dat ik zo'n miep ben dat ik helemaal zenuwachtig zou gaan worden .. verders ben ik gisteren de dag wel goed doorgekomen.. had een vriendin op msn en die had het er ook al over, ze had het met haar man heel toevallig donderdag nog over gehad van dat 4 mei een rotdag was hier.. en die vroeg me of ik anders zin had om naar hun te komen.. en heb dat dus gedaan .. wat overigens best gezellig was... ik ga weer verder .. want moet evert ophalen bij mijn moeder (die is daar aan het logeren) en dan gaan we ff de stad in ... liefs miranda
Leuk zo'n angelsound! Aan de ene kant wil ik er ook wel een. Zeker deze maand nu je vaak nog niets voelt, is het leuk. Maar heb toch besloten er geen te kopen. Ik wacht wel tot ik de baby kan voelen. Mijn ervaring van de vorige zwangerschap is dat ik dat voelen heel bijzonder vind en iets minder geef om het horen van het hartje. Nu zou ik mijzelf alleen maar gek kunnen maken als ik even niets hoor terwijl er vaak niets aan de hand is. Mocht er echt iets mis gaan dan heb je in zo'n geval toch niets aan een angelsound, want dan ben je toch al te laat. Ik vind het voor mijzelf meer ontspannen om er geen te hebben. Jente
Ik heb er ook over nagedacht om de Angelsound aan te schaffen. Maar ik doe het toch niet, brengt voor mij denk ik meer onzekerheid mee. Dadelijk hoor ik het hartje een keer niet, maak ik mezelf helemaal gek (en mijn vriend). Stacia gefeliciteerd met je moeder en natuurlijk met de uitslag van de test Ruby hoop dat de bandenpijn snel wegtrekt. Helpt het niet om lekker even op de bank te liggen met een kruik? Nu ga ik boodschappen doen (ik Haat dat op zaterdag) mijn vriend werkt vandaag helaas. Oh ik kom net onder de douche vandaan, ben niet vooruit te branden vandaag!
En.... een lichte streep is ook een streep! Joehoeeeeee! Jippieeeeee! Ma2Be is weer zwanger Volgens de calculator is 29 december mijn uitegrekende dag. Maar gezien de mk kan het misschien ook wat later zijn. Ga de eerste echo dus maar afwachten voor ik kan zeggen of ik een december of januari mamma word.. Mn mannetje was er nogal van overtuigd dat het haast niet zou kunnen. Nu maar wachten tot ie thuis komt Bevrijdingsdag hej! Dikke knuf Ma2Be
Ma2be: gefeliciteerd! Echt zo leuk! Het kan snel gaan he?! Ik vind het knap dat je zo lang het kunnen wachten met testen. Wanneer was je miskraam en wanneer had je de vorige keer ook alweer getest? Zo kun je een beetje uitrekenen hoe ver je bent. Hoeveel weken ben je minstens en hoeveel weken maximaal? Ik zat in precies dezelfde situatie en had 29 dagen na mijn miskraam alweer een positieve test. Na de echo's weet ik dat ik 2,5 week na mijn miskraam weer zwanger ben geraakt. Kan dus snel gaan! Jnete
WAT!GEFELICITEERD Wat ontzettend leuk voor jullie, erg fijn om te horen. Geniet er samen lekker van! Liefs Moah