November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Bij mij klopte de kalender wel.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Didi: maar ik zou als ik jou was gewoon vragen om een echo, hoor, niet geschoten is sowieso mis, nietwaar? Succes alvast!

3. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    dat is waar, ik vraag het gewoon, en dan zien we wel ;) dank je wel :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou meiden heb het aangedurfd heb een angelsound gekocht
    Na een lange tijd zoeken hebben we het hartje gevonden, heel zacht en ver weg maar duidelijk herkenbaar!
    Mijn dag kan niet meer stuk! :D :D :D :D :D

5. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    waar kan je dat kopen dan? ik ben wel aan het zoeken geweest, maar kan m niet vinden :cry:

6. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    waar kan je dat kopen dan? ik ben wel aan het zoeken geweest, maar kan m niet vinden :cry:

7. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    myn pc doet een beetje raar, en nu in plaats van 1 bericht is ie nu 2x geplaatst.. sorry :oops:

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb hem bij de kijkshop gekocht 45 euries, zit ook al een batterij bij.
    'je kan hem ook online bij de kijkshop bestellen maar ja dan komt er nog een verzend kosten bij.

9. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    ik ga kijken of ze m in zwolle ook hebben (tis hier toch koopzondag :) ) dank je wel ;) :D

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hoi,
    wij hebben hem gekocht via de website www.babysound.nl daar kost 'ie €44,50, incl. verzendkosten. Binnen 3 werkdagen hadden we hem in huis.
    In de beschrijving staat dat het juist niet met geluidsgolven gaat en dat het daarom juist veilig is.
    Wij hebben vanmorgen nog even geluisterd en we hadden hem zo gevonden, ook recht onder de navel, net boven het schaambeen :D.

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee Didi1988, nog een Zwolse?

Ik krijg zo mijn schoonfamilie op verjaardagsbezoek. Heel lullig want ze komen helemaal uit Friesland, maar ik heb er helemaal geen zin in...

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bij mij zit de kleine ukkie net iets links onder mn navel net boven de schaambeen

13. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    ja ik ben ook een zwolse ;) ik moet zo naar myn schoonmoeder..... heb ik ook geen zin in... waar woon je in zwolle dan, me vriend zegt net al, ze kan hier ook wel onderduiken haha.. :D (sorry ben vrolijk vandaag :( )

14. Niet meer actief

Hallo meissies :D
    Poeh, weer een hoop bijlezen zeg......
    Allereerst natuurlijk Ma2BE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Helemaal fantastisch dat je (zo snel) weer zwanger bent. Ik hoop dat jullie er lekker van kunnen gaan genieten en alles deze keer voorspoedig verloopt. Kom je hier af en toe nog eens 'piepen'?

Butterflymom, ben je de 4e mei een beetje doorgekomen meid? Is nogal veel leed wat je op die dag te verstouwen hebt gekregen in het verleden. Dikke knuffel voor jou.
    Lenthe, heb je een fijne verjaardag gehad? Nu zeker nog 'gezellig' met je schoonfamilie aan de babbel, of zijn ze ondertussen al weg? ;) Dan lekker genieten van je avond....
    Ikke, hier knalt het af en toe ook nogal tussen mannetje en mij :oops: Zeker niet leuk, je voelt je dan zo onbegrepen, he? Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het slechte nieuws over jullie vriend. Hoe gaat het momenteel met hem? Ik hoop dat hij snel helemaal opknapt van deze heftige gebeurtenis. Trouwens, helemaal fantastisch dat je nu met de angelsound naar het hartje hebt kunnen luisteren! Ik verheug me al op mijn afspraak de 15e, dan kunnen we ook voor de eerste keer het hartje horen, lijkt me heel speciaal.
    Lindapooh, wat een goede tip van die tandpasta voor een koortslip. Ik ga het de volgende keer zeker proberen (al hoop ik nooit meer zo'n 'kreng' te hebben natuurlijk :D ). Jouw tuin zal er ondertussen wel picobello uitzien, niet? Lekker genieten dan, rustig in een stoel....
    Roelie, wat vervelend meid dat je vriend totaal niet geinteresseerd leek in de echo. Je hebt het al zo lastig zo in je up met de kids. Ik hoop dat 'ie snel wat meer betrokkenheid toont en jij je teleurstelling kunt loslaten.
    Morrighan, wat mooi dat je het hartje hebt gehoord!
    Tari, kun je misschien iets meer vertellen over je ervaringen mbt de cursus samen bevallen? Wij denken er over ons daar ook voor op te gaan geven.
    Stasia, fijn dat de uitslag van de combinatietest zo goed was. Nu volop genieten maar...
    Ruby, wat vervelend meid dat je zo'n last hebt van de bandenpijn! Kun je hier niets aan doen? Doe je het trouwens wel een beetje rustig aan....in je uppie meubels versjouwen :(
    lkm, proficiat met de positieve echo en nekplooimeting.
    Didi, alvast heeeeeeel veel plezier morgen bij het beluisteren van het hartje. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je een echo zult krijgen als dit niet specifiek gezegd is, maar je kunt er natuurlijk wel altijd naar vragen.
    Wat betreft het geslacht zien...dit kun je in principe pas zien vanaf 17 weken, en dan nog is het een kwestie van geluk hebben. Het kindje moet natuurlijk wel goed liggen en vaak is er dan nog twijfel. Je kunt het pas een aantal weken daarna echt goed zien als het kindje goed ligt.

Pffff, meiden....ik heb hier de afgelopen dagen weer enorm veel last van misselijkheid, helaas. Al 2 ochtenden lamlendig geweest, terwijl dit meestal mijn beste moment van de dag was :( Maar ik laat me er niet door kisten hoor. Gisteren zijn we gewoon naar de dierentuin geweest, mannetje en ik -> Burgers Zoo in Arnhem. Was helemaal fantastisch. Ik fleur altijd helemaal op als ik lekker beessies en natuur kan bekijken. Wel helemaal kapot op het eind van de dag en minder prettig met die misselijkheid dan zonder, maar toch blij dat we zijn geweest.
    Ik ga nu maar eens proberen het eten klaar te maken. Heb nog verse asperges liggen die ik donderdag op de markt kocht. Lastig werkje om ze te schillen, maar wel heerlijk. Ik hoop dat ze me nu net als anders goed zullen smaken. Moet eerlijk gezegd niet aan eten denken nu :(

Misschien tot later vanavond en anders tot dinsdag. Maandags ben ik 's avonds nooit thuis.
    Allemaal (en dan bedoel ik dus echt ALLEMAAL :D en niet alleen degenen waar ik nu op gereageerd heb) alvast een hele fijne avond!

Liefs, Indigo

15. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ik lees vanavond alles bij!

Even snel een vraagje. Wie van jullie had bij de tien weken een echo, en hoe groot was jullie baby toen. Ik vertelde vandaag aan een vriendin dat die van ons 3,30 cm was. Zij vond het klein en dacht dat ik minder lang zwanger was. Maar ik mag toch aannemen dat de VK dat dan had gezegd toch!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb ff zitten neuzen voor je o het forum, en de afmetingen bij tien weken komen overeen met jou meting. ik zou me er geen zorgen over maken, anders had de vk idd wel wat gezegt.

liefs

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hier bij 10,5 week 3,7 cm, komt redelijk overeen lijkt me! Geen zorgen over maken hoor!

18. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    heej meis, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, die van my was 3,28 cm.. ;) heb morgen myn 2de echo.. :)

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi diddi als jij nu 14 weken en 5 dagen bent dat ben je een oktober mama toch?

20. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Thanx voor de snelle antwoorden: tof! Ben weer helemaal gerustgesteld :D

Deel Deze Pagina